GuidZP400 |
07aaa674-53aa-4ab2-bf26-023887f0d410
|
Biuletyn |
564130-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
11019766400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. J. Piłsudskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
64
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
797704880,
|
Zamawiajacy fax |
825 724 170
|
Zamawiajacy email |
jolanta.siwiec@spzoz.wlodawa.pl ,
|
Adres strony url |
www.spzoz.wlodawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzozwlodawa.bip.lubelskie.pl/index.php?id=52
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/spzoz-Wlodawa/skrytka
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca, Sekretariat Zamawiającego , al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Zamawiającego , al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zadanie 1 - Aparat RTG z ramieniem C
Zadanie 2 – Diatermia chirurgiczna z przystawką argonową i wyposażeniem szt. 1
Zadanie 3 – Aparat KTG z wózkiem/statywem szt. 1
Zadanie 4 – System kompresji klatki piersiowej LUKAS 3 szt. 1
Zadanie 5 – Wózek do transportu pacjenta w pozycji leżącej szt. 2
Zadanie 6 – Ssak do drenażu klatki piersiowej szt. 2
Zadanie 7 – Materac przeciwodleżynowy szt. 10
Zadanie 8 - Zestaw do prób wysiłkowych szt. 1; Rejestrator HOLTERA ekg szt.1; System Holtera ciśnienia ABPM z dwoma rejestratorami szt. 1
Zadanie 9 – Wózek wielofunkcyjny szt. 1
Zadanie 10 - Szafa endoskopowa szt 1
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie wymaga
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie, że dysponuje kompletem pozwoleń /zgłoszeń / świadectw rejestracji wydanych przez uprawnione organy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń / świadectw / zgłoszeń.
2) Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679).
3) Informacje potwierdzające spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia np. strony katalogowe, ulotki, instrukcje używania, inne informacje złożone w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdą ze stron należy opisać którego zadania i której pozycji dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Druk oferty, Pełnomocnictwo do reprezentowania, oświadczenia wykonawcy zał. 3a i 3b oraz 4 do SIWZ
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku nr 5 do SIWZ.
2. Wprowadzenie zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nastąpi zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
4. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji umowy, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w tym zakresie.
5. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w sytuacji, kiedy nastąpi odmowa lub nie nastąpi w terminach przewidzianych prawem wydanie przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
6. Wykonawca może przedłużyć termin wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w przypadku:
1) zawieszenia realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
2) uzasadnionej potrzeby modyfikacji terminu realizacji Umowy, która nie była znana w momencie wszczęcia postępowania i której nie można było przewidzieć w momencie wszczęcia postępowania a także innych przeszkód w całości leżących po stronie Zamawiającego,
3) siły wyższej,
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy w zakresie, w jakim uchybienia Zamawiającego były spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie leżące po stronie Wykonawcy.
8. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany producenta, modelu przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku braku jego dostępności na rynku europejskim lub wycofania go z produkcji z tym, że cena wskazana w ofercie nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w ofercie.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do informacji publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnice przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie powinno dowodzić, że zastrzeżona informacja w myśl przywołanego powyżej przepisu:
a) ma charakter techniczny, technologiczny lub organizacyjny przedsiębiorstwa;
b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej;
c) podjęto w stosunku niej niezbędne działania w celu zachowania poufności.
W przypadku ofert składanych w formie tradycyjnej zaleca się, aby uzasadnienie o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania, w przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności tego zastrzeżenia. Zaleca się, informacje zawierające tajemnice przedsiębiorstwa były trwale spięte i oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty.
W przypadku ofert składanych w formie elektronicznej wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
APARAT RTG Z RAMIENIEM C
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: 60 rat płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
APARAT RTG Z RAMIENIEM C w skład którego wchodzi: generator, lampa rtg, wózek z ramieniem C, system obrazowania
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Generator elektrochirurgiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu.
|
Zalacznik krotki opis |
DIATERMIA CHIRURGICZNA
Z PRZYSTAWKĄ
ARGONOWĄ I WYPOSAŻENIEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
aparat KTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu.
|
Zalacznik krotki opis |
APARAT KTG Z WÓZKIEM/
STATYWEM
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
urządzenie do resuscytacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu.
|
Zalacznik krotki opis |
SYSTEM KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ LUKAS 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
wózek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
WÓZEK DO TRANSPORTU PACJENTA W POZYCJI LEŻĄCEJ - szt. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
ssak elektryczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
SSAK DO DRENAŻU KLATKI PIERSIOWEJ - szt. 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
materac
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
MATERAC PRZECIW-ODLEŻYNOWY - szt. 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
urzadzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
ZESTAW DO PRÓB WYSIŁKOWYCH szt. 1; REJESTRATOR HOLTERA EKG - szt. 1; SYSTEM HOLTERA CIŚNIENIA ABPM Z DWOMA REJESTRATORAMI - szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
wóek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
wózek wielofunkcyjny ( zabiegowy) szt. 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
szafa endoskopowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Warunki płatności: od 4 do 10 rat, zgodnie z informacja podaną w ofercie, płatne raz w miesiącu
|
Zalacznik krotki opis |
szafa endoskopowa szt. 1
|
| |