1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu IT wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu multimedialnego realizowanego w ramach projektu „Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
a Część pierwsza dotyczy dostawy przenośnych komputerów, zestawów interaktywnych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, drukarek 3D, Cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk, wizulizerów, tabletów, projektorów.
b Część druga dotyczy dostawy szaf / wózków do ładowania urządzeń mobilnych, mobilnego uniwersalnego laboratorium , licencji oprogramowania do prowadzenia lekcji na tablicach interaktywnych.
3.1 Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na wszystkie części zamówienia lub dowolnie wybraną przez Wykonawcę jego część.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ
3.3 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentu o którym mowa w pkt 3.2 SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
|
GuidZP400 |
58cc3f15-6d81-477e-b0ad-e6ec76a75c0d
|
Biuletyn |
566944-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 65
|
Regon |
21097300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pojezierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-322
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 515 621
|
Zamawiajacy fax |
426 515 621
|
Zamawiajacy email |
szkola@sp65lodz.pl
|
Adres strony url |
http://www.sp65lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Organem prowadzącym szkołę jest Miasto Łódź
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://sp65lodz.bip.wikom.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://sp65lodz.bip.wikom.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 65 im Juliusza Słowackiego w Łodzi
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Pojezierska 10 , 91-322 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu IT wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu multimedialnego realizowanego w ramach projektu „Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
Projekt/Dostawa/01/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu IT wraz z oprogramowaniem oraz innego sprzętu multimedialnego realizowanego w ramach projektu „Moda na sukces, czyli akademia otwartego umysłu” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020”
2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części:
a Część pierwsza dotyczy dostawy przenośnych komputerów, zestawów interaktywnych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, drukarek 3D, Cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk, wizulizerów, tabletów, projektorów.
b Część druga dotyczy dostawy szaf / wózków do ładowania urządzeń mobilnych, mobilnego uniwersalnego laboratorium , licencji oprogramowania do prowadzenia lekcji na tablicach interaktywnych.
3.1 Zamawiający dopuszcza złożenie jednej oferty na wszystkie części zamówienia lub dowolnie wybraną przez Wykonawcę jego część.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony załączniku Nr 2 do SIWZ
3.3 Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentu o którym mowa w pkt 3.2 SIWZ, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia dla każdej z części nastąpi w terminie do 21 dni liczonych od dnia zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
[Numeracja zgodna z SIWZ] 8.4.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
8.4.2.1 odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt 8.5.4 i 8.5.5 SIWZ.
8.4.2.1.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.4.2.1.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.4.2.1.3 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8.4.3 Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a – przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 8.4.2 SIWZ, dotyczących tych podmiotów.
8.5 Forma składanych dokumentów
8.5.1 Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8 SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są
w oryginale.
8.5.2 Pozostałe dokumenty, (inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
8.5.3 Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
8.5.4 W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności wymaganych oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
8.5.5 W przypadku wskazania przez wykonawcę wymaganych oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa
w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przedłożenia żadnych dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert https://sp65lodz.bip.wikom.pl/strona/zamowienia-publiczne, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (pkt 6.2.12 SIWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przenośnych komputerów, zestawów interaktywnych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, drukarek 3D, Cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk, wizulizerów, tabletów, projektorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia dla każdej z części nastąpi w terminie do 21 dni liczonych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Część pierwsza dotyczy dostawy przenośnych komputerów, zestawów interaktywnych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, drukarek 3D, Cyfrowych urządzeń zapisujących obraz i dźwięk, wizulizerów, tabletów, projektorów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa szaf / wózków do ładowania urządzeń mobilnych, mobilnego uniwersalnego laboratorium , licencji oprogramowania do prowadzenia lekcji na tablicach interaktywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Realizacja niniejszego przedmiotu zamówienia dla każdej z części nastąpi w terminie do 21 dni liczonych od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część druga dotyczy dostawy szaf / wózków do ładowania urządzeń mobilnych, mobilnego uniwersalnego laboratorium , licencji oprogramowania do prowadzenia lekcji na tablicach interaktywnych
|
| |