Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021

Data publikacji 2020-07-28
Data zakończenia 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566904-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:
15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2. Zamówienie podzielone zostało na 5 części*:
Część 1: NABIAŁ
15500000-3 – artykuły mleczne i nabiał
15530000-2 – masło

Część 2: MROŻONKI
15331170-9 – warzywa mrożone
15300000-1 – owoce, warzywa i podobne produkty

Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
15800000-6 - różne produkty spożywcze
15830000-5 - cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15330000-0 - przetworzone owoce i warzywa

Część 4: PIECZYWO
15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie


Część 5: DANIA GOTOWE (świeże)
15894300-4 Dania gotowe (pierogi naleśniki, kluski na parze, krokiety)

* Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów

Dodatkowe informacje

GuidZP400 29bce5b3-7b5c-41c7-adbb-8ac6f00a3ee3
Biuletyn 566904-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
Regon 72675400000000
Zamawiajacy adres ulica Bandurskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Mikołów
Zamawiajacy kod pocztowy 43-190
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 262 206,
Zamawiajacy fax 322 262 206
Zamawiajacy email sekretariat@sp3.mikolow.eu, urszula.szafron@sp3.mikolow.eu
Adres strony url http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 z pózn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez: Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów 43-190 Mikołów ul. Karola Miarki 9 tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69 NIP: 635-18-05-347 REGON: 365421894 http://cuwmikolow.bip.net.pl/ e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://sp3mikolow.bip.net.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul.Karola Miarki 9
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny PN/01/2020/SP3
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Kod CPV: 15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 2. Zamówienie podzielone zostało na 5 części*: Część 1: NABIAŁ 15500000-3 – artykuły mleczne i nabiał 15530000-2 – masło Część 2: MROŻONKI 15331170-9 – warzywa mrożone 15300000-1 – owoce, warzywa i podobne produkty Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 15800000-6 - różne produkty spożywcze 15830000-5 - cukier i produkty pokrewne 15840000-8 - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze 15850000-1 - produkty z ciasta makaronowego 15870000-7 - przyprawy i przyprawy korzenne 15890000-3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone 15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15330000-0 - przetworzone owoce i warzywa Część 4: PIECZYWO 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część 5: DANIA GOTOWE (świeże) 15894300-4 Dania gotowe (pierogi naleśniki, kluski na parze, krokiety) * Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Dotyczy wszystkich części : Terminy wykonania zamówienia Od dnia 01.09.2020 r. do 30.06.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być złożona w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1: NABIAŁ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Część 1: NABIAŁ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2: MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Część 2: MROŻONKI 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4: PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Część 4: PIECZYWO 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5: DANIA GOTOWE (świeże)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą: Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40% 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części): Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 1 godziny 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny 0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób: 40 pkt. – do 30 minut 0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40. Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100. 3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady: CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru. Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej CO - cena oferty badanej
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021. Część 5: DANIA GOTOWE (świeże) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
  

Criterion

Kryteria Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Łączna cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)