GuidZP400 |
29bce5b3-7b5c-41c7-adbb-8ac6f00a3ee3
|
Biuletyn |
566904-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Polskich Olimpijczyków w Mikołowie
|
Regon |
72675400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bandurskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Mikołów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-190
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 262 206,
|
Zamawiajacy fax |
322 262 206
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@sp3.mikolow.eu, urszula.szafron@sp3.mikolow.eu
|
Adres strony url |
http://sp3mikolow.bip.net.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019, poz. 1843 z pózn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie - Gmina Mikołów
43-190 Mikołów
ul. Karola Miarki 9
tel. (32) 226-20-54; fax.(32)226-01-69
NIP: 635-18-05-347
REGON: 365421894
http://cuwmikolow.bip.net.pl/
e-mail: sekretariat@cuw.mikolow.eu
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://sp3mikolow.bip.net.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://sp3mikolow.bip.net.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul.Karola Miarki 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021
|
Numer referencyjny |
PN/01/2020/SP3
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Kod CPV:
15000000-8 – żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
2. Zamówienie podzielone zostało na 5 części*:
Część 1: NABIAŁ
15500000-3 – artykuły mleczne i nabiał
15530000-2 – masło
Część 2: MROŻONKI
15331170-9 – warzywa mrożone
15300000-1 – owoce, warzywa i podobne produkty
Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
15800000-6 - różne produkty spożywcze
15830000-5 - cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - kakao, czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15330000-0 - przetworzone owoce i warzywa
Część 4: PIECZYWO
15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Część 5: DANIA GOTOWE (świeże)
15894300-4 Dania gotowe (pierogi naleśniki, kluski na parze, krokiety)
* Dla każdej części zostanie zawarta odrębna umowa
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dotyczy wszystkich części : Terminy wykonania zamówienia
Od dnia 01.09.2020 r. do 30.06.2021r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia
Termin realizacji pojedynczej dostawy zgodnie z przesłanym zamówieniem. Zamawiający będzie składał zamówienie z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być złożona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część 1: NABIAŁ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Część 1: NABIAŁ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część 2: MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Część 2: MROŻONKI
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Część 3: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część 4: PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Część 4: PIECZYWO
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część 5: DANIA GOTOWE (świeże)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:
Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%
Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%
1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór (dotyczy wszystkich części):
Cena najniższa z ważnych ofert/ Cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Cena” wynosi 60.
1.2 Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w Załączniku nr 5 do SIWZ
W części 1,2,3,5 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 1 godziny
20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny
0 pkt. – powyżej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin
W części 4 punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
40 pkt. – do 30 minut
0 pkt – powyżej 30 minut maksymalnie do 45 minut
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40.
Nie wskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującej zasady:
CN / CO x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru.
Wyjaśnienia : CN - cena oferty najtańszej
CO - cena oferty badanej
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2020/2021.
Część 5: DANIA GOTOWE (świeże)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Miejsce dostawy: Szkoła Podstawowa nr 3 w Mikołowie, ul. ks. bpa W. Bandurskiego 1, 43-190 Mikołów
|
| |