GuidZP400 |
059b8958-e77d-4a56-80a7-d4a92944e862
|
Biuletyn |
567762-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lubin
|
Regon |
39064754100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Księcia Ludwika I
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(76) 8403100,
|
Zamawiajacy fax |
(76) 8403140
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ug.lubin.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt grantowy pn. „Zdalna Szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu” działania 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”, dotyczące realizacji projektu grantowego pn. zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej. Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: 100%.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GMINA LUBIN - URZĄD GMINY W LUBINIE 59-300 LUBIN, UL. Księcia Ludwika I 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„ZAKUP I DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH (LAPTOPÓW) – W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO PN.: „ZDALNA SZKOŁA + WSPARCIE OGÓLNOPOLSKIEJ SIECI EDUKACYJNEJ W SYSTEMIE KSZTAŁCENIA ZDALNEGO”
|
Numer referencyjny |
OR.271.31.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego pn: „Zdalna Szkoła + wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego”.
Zamówienie obejmuje: zakup i dostawę 19 laptopów spełniających określone warunki techniczne, zapewnienie gwarancji jakości wykonania zamówienia, w tym usług serwisu zgodnie z wymaganiami SIWZ.
Określenie przedmiotu oraz wielkość i zakres zamówienia stanowi zał. nr 7 do SIWZ - Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zadania określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, Formularz techniczny oraz wzór umowy.
4. Warunki szczegółowe przedmiotu zamówienia
1) Szczególne warunki zamówienia: Zawiera Załącznik Nr 7 do SIWZ – Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia.
2) Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące (minimum dopuszczone przez Zamawiającego).
Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji oraz rękojmi zawierają załączone do SIWZ: wzór umowy oraz karta gwarancyjna.
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji. Za wydłużenie okresu gwarancji Zamawiający przyzna Wykonawcy dodatkowe punkty na zasadach określonych w Rozdziale XV SIWZ.
Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia (termin dostawy): do 21 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe zapisy dotyczące terminu realizacji zamówienia zawiera wzór umowy załączony do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu:
1. posiada zdolność zawodową.
1/ Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 1 (jedną) dostawę sprzętu komputerowego, tj. dostawa komputerów stacjonarnych lub laptopów o wartości min. 25 000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
A) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ,
B) Dowody określające czy dostawy wykazane w Załączniku Nr 5, zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania w przypadku zaistnienia następujących okoliczności przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu tj.:
1. Zmiana zakresu zobowiązań zawartej Umowy w stosunku do Oferty Wykonawcy nastąpić może wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności określonych przez art. 144 Ustawy Pzp, a wskazanych poniżej, jak:
• zmiana wynagrodzenia Wykonawcy – w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy, przy czym wartość wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie ulega w takim przypadku zmianie,
• zmiany terminu realizacji umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności związanych z przedłużeniem terminu dostawy w następujących przypadkach:
a) wstrzymania realizacji umowy przez uprawnione organy, z przyczyn niewynikających z winy stron umowy;
b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej;
c) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
d) jeżeli konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ze skutkami z nich wynikającymi lub jest następstwem zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów z wykorzystaniem środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej na lata 2014 – 2020.
e) Zmiany wynikające z §8 wzoru umowy.
f) jeżeli realizacja umowy nie będzie możliwa z powodu stanu epidemii ogłoszonego w dniu 20.03.2020 r.
2. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
UWAGA: W przypadku, gdy w wyniku postępowania umowa będzie zawierana z podmiotem nie będącym płatnikiem podatku VAT, umowa zostanie odpowiednio zmodyfikowana.
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|