GuidZP400 |
fa91fb69-4b46-4ebc-aa78-addf1dd7931d
|
Biuletyn |
567724-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
|
Regon |
47121973600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kniaziewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91-347
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48422516166
|
Zamawiajacy fax |
+48422516166
|
Zamawiajacy email |
zampubliczne@bieganski.com.pl
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowieniapubliczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/bieganski/bip/pl/c/zamowieniapubliczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. Wł. Biegańskiego w Łodzi, Sekcja Zamówień Publicznych: ul. Kniaziewicza 1/5, 91-347 Łódź, budynek administracji, III piętro, pokój nr 31
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Usługi serwisu dla oprogramowania Pixel Expacs oraz Dagosys Dagostore
|
Numer referencyjny |
ZP 36/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie serwisu dla aplikacji:
- Pixel Expacs dla Pracowni: Echokardiografii, Hemodynamiki i Implantacji Stymulatorów Serca – pakiet nr 1
- Dagosysy Dagostore dla Pracowni: Ultrasonografii, Rentgenodiagnostyki, Tomografii Komputerowej, Elastografii oraz dla Bloku Operacyjnego – pakiet nr 2
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp sporządzone według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Aktualna autoryzacja producenta systemu informatycznego będącego przedmiotem serwisu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferta
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie za zgodą obu stron, pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu do umowy.
2. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:
a) zmian w umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych,
b) przedłużenia obowiązywania umowy o czas nie dłuższy niż 2 miesiące,
c) zmian, o których mowa w par. 4 ust. 7 i 8 umowy, tj. :
I. Strony przewidują możliwość odpowiedniej zmiany wysokości cen określonych w umowie, w przypadku zmiany wysokości:
• wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
• zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
• zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
II. Wprowadzenie do umowy zmiany, o której mowa w ustępie 7, poprzedzone zostanie przedstawieniem przez stronę żądającą zmiany jej projektu zawierającego:
- proponowane nowe ceny,
- procentowy wskaźnik zmiany,
- wykaz osób po stronie Wykonawcy wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, na dzień zawarcia umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę,
- dokumenty potwierdzające wynagrodzenia lub zasady podlegania ubezpieczeniom osób wykonujących czynności z tytułu niniejszej umowy, zawierające podstawę zatrudnienia na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę,
- wykaz kontrahentów Wykonawcy na dzień rozpoczęcia wykonywania umowy oraz na dzień wystąpienia z wnioskiem o zmianę
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie serwisu dla aplikacji Pixel Expacs dla Pracowni: Echokardiografii, Hemodynamiki i Implantacji Stymulatorów Serca
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
36
|
Zalacznik krotki opis |
Świadczenie serwisu dla aplikacji Dagosysy Dagostore dla Pracowni: Ultrasonografii, Rentgenodiagnostyki, Tomografii Komputerowej, Elastografii oraz dla Bloku Operacyjnego
|
| |