GuidZP400 |
ca3f3372-dff9-4d7a-bc34-aee8a8877b5a
|
Biuletyn |
567530-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
|
Regon |
19527400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kielecka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-530
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 6223792, 6223793
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 8538702, 8538703
|
Zamawiajacy email |
paulina.rybska@orpeg.pl
|
Adres strony url |
www.orpeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.orpeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą ul. Kielecka 43, 02-530 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
ZP-3-PN/ORPEG/WWOPP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w siwz zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego www.orpeg.pl
|
Cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
25
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w następujących terminach. Dostawa całego asortymentu określonego dla części nr 1, 2, 3 zamówienia do magazynu Zamawiającego w terminie maksymalnie do 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
zachowaniem następujących terminów pośrednich dla poszczególnych części zamówienia:
Część nr 1
7.1.2.1 dostawa 4 kompletnych dowolnie wybranych zestawów nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Część nr 2
7.1.2.2 dostawa 6 kompletnych dowolnie wybranych zestawów nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
Część nr 3
7.1.2.3 dostawa 4 kompletnych dowolnie wybranych zestawów nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
UWAGA 1: Wykonawca może skrócić termin wskazany w pkt 7.1.1 i 7.1.2 w ramach kryterium oceny ofert określonego w pkt 18 niniejszej SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - w części nr 1 zamówienia – co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie podręczników przeznaczonych dla uczniów minimum jednego rodzaju następujących szkół: podstawowych, gimnazjów, średnich o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. - w części nr 2 zamówienia – co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie podręczników przeznaczonych dla uczniów minimum jednego rodzaju następujących szkół: podstawowych, gimnazjów, średnich o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto. - w części nr 3 zamówienia – co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na dostawie podręczników przeznaczonych dla uczniów minimum jednego rodzaju następujących szkół: podstawowych, gimnazjów, średnich o wartości zamówienia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. brutto.
UWAGA 1. Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi. UWAGA 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2) warunki udziału w postępowaniu określone w powyżej musi spełniać, co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) i 3), jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1.– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2. stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi złącznik nr 8 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego odpowiednio dla danej części zamówienia załącznik nr 3.1 (cz. 1) i/lub 3.2 (cz. 2) i/lub 3.3 (cz. 3) do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz kosztorysowy, który stanowi załącznik nr 3a do SIWZ, który stanowił będzie część składową formularza ofertowego wykonawcy. Załącznik nr 3a do SIWZ umieszczono w pliku excel, który składa się z pięciu zakładek, każda zakładka zawiera kosztorys odrębnie dla danej części zamówienia. Należy złożyć wypełniony kosztorys odpowiadający części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. 3. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 4. W celach pomocniczych Zamawiający zaleca załączenie do oferty wypełnionej wersji elektronicznej załącznika do Formularza Ofertowego (zał. 3a w formacie excel” na elektronicznym nośniku danych dla wszystkich części na które Wykonawca składa ofertę. W przypadku nie załączenia wersji elektronicznej lub załączenia wersji odmiennej od papierowej Zamawiający nie będzie mógł stosować żadnych sankcji w stosunku do Wykonawcy. Zakres informacji zawartych w pliku w wersji elektronicznej powinien być tożsamy z danymi zawartymi w załączniku do Formularza Ofertowego przy czym Zamawiający informuje, że wiążąca jest treść załącznika w wersji pisemnej. W przypadku nie dołączenia do oferty wypełnionej wersji elektronicznej załącznika 3a do SIWZ, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w danej części zamówienia zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy dostarczyć Zamawiającemu wersję elektroniczną tych załączników dotyczących części zamówienia na którą zawrze umowę. 5. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. 6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Oświadczenie lub oświadczenia, należy złożyć w oryginale. II. Wykonawca (zgodnie z postanowieniem art. 24 ust. 11 ustawy) w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy), tj. zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego www.orpeg.pl, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej [w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późn. zm.)], o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone zgodnie z treścią wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Kieleckiej 43, sekretariat lub przesłać (dostarczyć) pocztą nie później niż do dnia 10.08.2019 r. do godz. 12:00.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa całego asortymentu do magazynu Zamawiającego w terminie maksymalnie do 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z zachowaniem następujących terminów pośrednich dla poszczególnych części zamówienia:
Część nr 1 - dostawa 4 kompletnych dowolnie wybranych zestawów nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie. Szczegółowy zakres asortymentowy i ilościowy podręczników, pomocy dydaktycznych oraz książek, jakie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach danej części zamówienia wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa całego asortymentu do magazynu Zamawiającego w terminie maksymalnie do 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z zachowaniem następujących terminów pośrednich dla poszczególnych części zamówienia:
Część nr 2 - dostawa 6 kompletnych dowolnie wybranych zestawów nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie. Szczegółowy zakres asortymentowy i ilościowy podręczników, pomocy dydaktycznych oraz książek, jakie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach danej części zamówienia wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
25
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dostawa całego asortymentu do magazynu Zamawiającego w terminie maksymalnie do 25 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z zachowaniem następujących terminów pośrednich dla poszczególnych części zamówienia:
Część nr 3- dostawa 4 kompletnych dowolnie wybranych zestawów nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup i dostawa podręczników i pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą w Warszawie. Szczegółowy zakres asortymentowy i ilościowy podręczników, pomocy dydaktycznych oraz książek, jakie Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć w ramach danej części zamówienia wskazany został w załączniku nr 4 do SIWZ.
|
| |