5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
GuidZP400 |
6f0cacf7-387d-4776-a668-7c5942d3887f
|
Biuletyn |
567707-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Regon |
35150686800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wrocławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 630 80 59,
|
Zamawiajacy fax |
126308059
|
Zamawiajacy email |
zam@5wszk.com.pl,
|
Adres strony url |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH
|
Numer referencyjny |
53/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
|
Cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu)
9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – formularz ofertowy
9.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,
UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów
9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wzór umowy stanowi załącznik do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa kabiny dezynfekująco - pomiarowej zew. zamkniętej – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest : zakup kabiny dezynfekująco - pomiarowej zew. zamkniętej – 1 szt.
Producent :…………………………………………………………………………
Typ urządzenia :……………………………………………………………………
Kraj pochodzenia :…………………………………………………………………
Rok produkcji 2020
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY
PARAMETRY
OFEROWANE
1 Parametry ogólne. TAK
2 Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. TAK
3 Wymiary zew. max – 2,20 x 2,20 x 2,50 m TAK
4 Możliwość zastosowania na zewnątrz budynku. TAK
5 Parametry techniczne i funkcjonalne TAK
6 Drzwi wejściowe, przeszklone, aluminiowe z samozamykaczem z możliwością otwarcia od wewnątrz. TAK
7 Drzwi wyjściowe, przeszklone, aluminiowe z samozamykaczem z koniecznością blokady otwarcia powiązanego z pomiarem temperatury osób wychodzących z kabiny. Drzwi znajdują się na wprost drzwi wejściowych. TAK
8 Pomiar temperatury przy użyciu kamery termowizyjnej z wyświetlaczem informującym o wysokości temperatury ciała. System pomiaru temperatury bezobsługowy. TAK
9 Automatyczne urządzenie do bezdotykowej dezynfekcji rąk z pojemnikiem na środek dezynfekujący o poj. min. 500 ml. TAK
10 Oświetlenie wew. ledowe TAK
11 Kabina dostosowana dla osób niepełnosprawnych TAK
12 Parametry ogólne TAK
13 Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości, gładkie powierzchnie bez wystających i ostrych elementów obudowy, front panela bez widocznych śrub lub nitów mocujących. TAK
14 Ścianki kabiny izolowane, ograniczające wpływ warunków zew. na temp. wewnątrz kabiny. TAK
15
Wymagania pozostałe: TAK
16
Gwarancja minimum 24 miesiące
TAK
podać
17
Czas trwania naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o pełny okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia. TAK
18 Inne TAK
19 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK
20 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania TAK
21 przeglądy – zgodnie z zaleceniami producenta TAK
21 szkolenie personelu TAK
22 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa kabiny dezynfekująco - pomiarowej zew. otwartej – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Producent :…………………………………………………………………………
Typ urządzenia :……………………………………………………………………
Kraj pochodzenia :…………………………………………………………………
Rok produkcji 2020
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY
PARAMETRY
OFEROWANE
1 Parametry ogólne. TAK
2 Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. TAK
3 Wymiary zew. Max – 1,50 x 1,50 x 2,50 m TAK
4 Możliwość zastosowania na zewnątrz budynku. TAK
5 Parametry techniczne i funkcjonalne TAK
6 Pomiar temperatury przy użyciu kamery termowizyjnej z wyświetlaczem informującym o wysokości temperatury ciała. System pomiaru temperatury bezobsługowy. TAK
7 Automatyczne urządzenie do bezdotykowej dezynfekcji rąk z pojemnikiem na środek dezynfekujący o poj. min. 500 ml. TAK
8 Oświetlenie wew. ledowe TAK
9 Kabina dostosowana dla niepełnosprawnych TAK
10 Możliwość wykorzystania kabiny dla osób wychodzących bez konieczności pomiaru temperatury. TAK
11 Parametry ogólne TAK
12 Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości, gładkie powierzchnie bez wystających i ostrych elementów obudowy, front panela bez widocznych śrub lub nitów mocujących. TAK
13
Wymagania pozostałe: TAK
14
Gwarancja minimum 24 miesiące
TAK
podać
15
Czas trwania naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o pełny okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia.
TAK
16 Inne TAK
17 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK
18 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania TAK
19 przeglądy – zgodnie z zaleceniami producenta TAK
20 szkolenie personelu TAK
21 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa bramki (śluzy) dezynfekująco - pomiarowej wew. – 1 szt.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39330000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
|
Zalacznik krotki opis |
Producent :…………………………………………………………………………
Typ urządzenia :……………………………………………………………………
Kraj pochodzenia :…………………………………………………………………
Rok produkcji 2020
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY
PARAMETRY
OFEROWANE
1 Parametry ogólne. TAK
2 Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. TAK
3 Parametry techniczne i funkcjonalne TAK
4 Pomiar temperatury przy użyciu kamery termowizyjnej z wyświetlaczem informującym o wysokości temperatury ciała. System pomiaru temperatury bezobsługowy. TAK
5 Automatyczne urządzenie do bezdotykowej dezynfekcji rąk z pojemnikiem na środek dezynfekujący o poj. min. 500 ml. TAK
6 Kabina dostosowana dla niepełnosprawnych TAK
7 Izolacja ścianek zew. Zabezpieczająca przed wzrostem temperatury wew. kabiny TAK
8 Parametry ogólne TAK
9 Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości, gładkie powierzchnie bez wystających i ostrych elementów obudowy, front panela bez widocznych śrub lub nitów mocujących. TAK
10
Wymagania pozostałe: TAK
11
Gwarancja minimum 24 miesiące
TAK
podać
12
Czas trwania naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o pełny okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia.
TAK
13 Inne TAK
14 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK
15 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania TAK
16 szkolenie personelu TAK
18 przeglądy – zgodnie z zaleceniami producenta TAK
17 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
|
| |