DOSTAWA KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-07 00:00:00
Instytucja 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia dezynfekujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567707-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393300004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia.
5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej.
5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających.
5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych.
5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6f0cacf7-387d-4776-a668-7c5942d3887f
Biuletyn 567707-N-2020
Zamawiajacy nazwa 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
Regon 35150686800000
Zamawiajacy adres ulica Wrocławska
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 630 80 59,
Zamawiajacy fax 126308059
Zamawiajacy email zam@5wszk.com.pl,
Adres strony url https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH
Numer referencyjny 53/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 5.1 Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA (przez dostawę Zamawiający rozumie dostawę, montaż i uruchomienie) KABINY I BRAMEK DEZYNFEKUJACYCH POMIAROWYCH zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia. 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą – Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w dniach 28
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie – nie ma zastosowania zatem.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy 9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 – formularz ofertowy 9.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst wzór umowy stanowi załącznik do umowy.
IV 4 4 data 2020-08-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa kabiny dezynfekująco - pomiarowej zew. zamkniętej – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest : zakup kabiny dezynfekująco - pomiarowej zew. zamkniętej – 1 szt. Producent :………………………………………………………………………… Typ urządzenia :…………………………………………………………………… Kraj pochodzenia :………………………………………………………………… Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1 Parametry ogólne. TAK 2 Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. TAK 3 Wymiary zew. max – 2,20 x 2,20 x 2,50 m TAK 4 Możliwość zastosowania na zewnątrz budynku. TAK 5 Parametry techniczne i funkcjonalne TAK 6 Drzwi wejściowe, przeszklone, aluminiowe z samozamykaczem z możliwością otwarcia od wewnątrz. TAK 7 Drzwi wyjściowe, przeszklone, aluminiowe z samozamykaczem z koniecznością blokady otwarcia powiązanego z pomiarem temperatury osób wychodzących z kabiny. Drzwi znajdują się na wprost drzwi wejściowych. TAK 8 Pomiar temperatury przy użyciu kamery termowizyjnej z wyświetlaczem informującym o wysokości temperatury ciała. System pomiaru temperatury bezobsługowy. TAK 9 Automatyczne urządzenie do bezdotykowej dezynfekcji rąk z pojemnikiem na środek dezynfekujący o poj. min. 500 ml. TAK 10 Oświetlenie wew. ledowe TAK 11 Kabina dostosowana dla osób niepełnosprawnych TAK 12 Parametry ogólne TAK 13 Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości, gładkie powierzchnie bez wystających i ostrych elementów obudowy, front panela bez widocznych śrub lub nitów mocujących. TAK 14 Ścianki kabiny izolowane, ograniczające wpływ warunków zew. na temp. wewnątrz kabiny. TAK 15 Wymagania pozostałe: TAK 16 Gwarancja minimum 24 miesiące TAK podać 17 Czas trwania naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o pełny okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia. TAK 18 Inne TAK 19 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 20 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania TAK 21 przeglądy – zgodnie z zaleceniami producenta TAK 21 szkolenie personelu TAK 22 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa kabiny dezynfekująco - pomiarowej zew. otwartej – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.
Zalacznik krotki opis Producent :………………………………………………………………………… Typ urządzenia :…………………………………………………………………… Kraj pochodzenia :………………………………………………………………… Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1 Parametry ogólne. TAK 2 Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. TAK 3 Wymiary zew. Max – 1,50 x 1,50 x 2,50 m TAK 4 Możliwość zastosowania na zewnątrz budynku. TAK 5 Parametry techniczne i funkcjonalne TAK 6 Pomiar temperatury przy użyciu kamery termowizyjnej z wyświetlaczem informującym o wysokości temperatury ciała. System pomiaru temperatury bezobsługowy. TAK 7 Automatyczne urządzenie do bezdotykowej dezynfekcji rąk z pojemnikiem na środek dezynfekujący o poj. min. 500 ml. TAK 8 Oświetlenie wew. ledowe TAK 9 Kabina dostosowana dla niepełnosprawnych TAK 10 Możliwość wykorzystania kabiny dla osób wychodzących bez konieczności pomiaru temperatury. TAK 11 Parametry ogólne TAK 12 Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości, gładkie powierzchnie bez wystających i ostrych elementów obudowy, front panela bez widocznych śrub lub nitów mocujących. TAK 13 Wymagania pozostałe: TAK 14 Gwarancja minimum 24 miesiące TAK podać 15 Czas trwania naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o pełny okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia. TAK 16 Inne TAK 17 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 18 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania TAK 19 przeglądy – zgodnie z zaleceniami producenta TAK 20 szkolenie personelu TAK 21 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa bramki (śluzy) dezynfekująco - pomiarowej wew. – 1 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39330000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia
Zalacznik krotki opis Producent :………………………………………………………………………… Typ urządzenia :…………………………………………………………………… Kraj pochodzenia :………………………………………………………………… Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1 Parametry ogólne. TAK 2 Urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. TAK 3 Parametry techniczne i funkcjonalne TAK 4 Pomiar temperatury przy użyciu kamery termowizyjnej z wyświetlaczem informującym o wysokości temperatury ciała. System pomiaru temperatury bezobsługowy. TAK 5 Automatyczne urządzenie do bezdotykowej dezynfekcji rąk z pojemnikiem na środek dezynfekujący o poj. min. 500 ml. TAK 6 Kabina dostosowana dla niepełnosprawnych TAK 7 Izolacja ścianek zew. Zabezpieczająca przed wzrostem temperatury wew. kabiny TAK 8 Parametry ogólne TAK 9 Urządzenie powinno być łatwe w utrzymaniu czystości, gładkie powierzchnie bez wystających i ostrych elementów obudowy, front panela bez widocznych śrub lub nitów mocujących. TAK 10 Wymagania pozostałe: TAK 11 Gwarancja minimum 24 miesiące TAK podać 12 Czas trwania naprawy gwarancyjnej powoduje przedłużenie okresu gwarancji o pełny okres niesprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia. TAK 13 Inne TAK 14 Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 15 Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania TAK 16 szkolenie personelu TAK 18 przeglądy – zgodnie z zaleceniami producenta TAK 17 Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)