Dostawa różnego sprzętu komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Doświadczania Różnorodności. Włączanie przez projektowanie. Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-PU38/19”

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-06 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567516-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 386500006, 302345003, 302370009, 302360002, 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Doświadczania Różnorodności. Włączanie przez projektowanie. Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-PU38/19”, z podziałem na 28 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje:

Część nr 1 - Kamera cyfrowa 4K. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 2 - Dysk zewnętrzny SSD, 1 TB. Ilość – 2 sztuki.
Część nr 3 - Akumulator litowo-jonowy do lustrzanek cyfrowych Canon. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 4 - Karta pamięci SDXC 64GB (170MB/s). Ilość – 1 sztuka.
Część nr 5 - Adapter bagnetowy do obiektywów z mocowaniem Canon. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 6 - Obiektyw 18-35mm f/1,8. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 7 - Klatka dedykowana dla kamery Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 8 - Uchwyt do montażu większej ilości akcesoriów. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 9 - Uchwyt do zamocowania dysku SSD do klatki przeznaczonej dla kamer Blackmagic. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 10 - Dedykowana podpórka dla klatki operatorskiej. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 11 - Statyw wideo. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 12 - Zestaw bezprzewodowy, odbiornik oraz dwa nadajniki z mikrofonami.
Część nr 13 - Uchwyt na gorącą stopkę 1/4 "z dodatkową śrubą 1/4" do aparatów. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 14 - Pierścieniowa lampa LED + akumulator + ładowarka. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 15 - Laptop do obróbki filmów. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 16 - Adapter Thunderbolt 3 (USB-C)/Thunderbolt 2. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 17 - HyperDrive hub USB-C 8w1. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 18 - Okulary rzeczywistości mieszanej „HoloLens 2”. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 19 - Okulary wirtualnej rzeczywistości (zestaw). Ilość – 1 sztuka.
Część nr 20 - Kontroler gestów dla VR. Ilość – 2 sztuki.
Część nr 21 - Laptop dla VR. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 22 - Kontroler do systemu VR. Ilość – 2 sztuki.
Część nr 23 - Tracker do systemów VR. Ilość – 2 sztuki.
Część nr 24 - Stacja bazowa do systemu VR. Ilość – 2 sztuki.
Część nr 25 - System do analizy danych zbieranych w systemie VR. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 26 - Komputer stacjonarny iMac. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 27 - Projektor multimedialny. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 28 - Ekran projekcyjny. Ilość – 1 sztuka.

2. Dostawa obejmuje:
a) transport sprzętu na koszt Wykonawcy;
b) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
c) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik do wzoru umowy).
d) dostarczenie wraz ze sprzętem:
- oprogramowań systemowych, urządzeniowych i instalacyjnych na nośnikach CD/ DVD (lub wgranych na dysku twardym urządzenia) lub kody uprawniaj ce do pobrania oprogramowania ze strony internetowej, o ile dotyczy;
- kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
- instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
- dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), o ile dotyczy;
3. Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz przedmiotowy.
4. Wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być :
1) fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania;
2) pochodzić z bieżącej produkcji oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej;
3) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji;
4) kompletny (posiada niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kart gwarancyjne, itp.);
5) oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.); w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. Z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.) posiada:
a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię;
b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kart sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię;
c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie.
5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe (w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych).
6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawcę przedmiotu „równoważnego” w stosunku do określonego przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez przedmiot „równoważny” zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalności takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawi w ofercie dokładny (pełny) opis techniczny oferowanych zamienników zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji oraz wskaże na wyniki testu wydajnościowego PassMark potwierdzające spełnienie wymagań (jeżeli dotyczy danego przedmiotu – jeżeli takie wymogi zostały określone w dalszej części SIWZ). W przypadku oferowania elementów składowych zestawów komputerowych równoważnych do wyspecyfikowanych przez zamawiającego, muszą się one charakteryzować nie gorszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnością niż wyspecyfikowane przez zamawiającego tj. sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba portów/złączy nie może być uzyskana poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń lub przejściówek.
7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
8. Zaoferowany okres gwarancji musi być nie krótszy niż minimalny okres wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Formularz przedmiotowy” przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. W gwarancji (w ramach ustalonej wartości zamówienia) zawiera się w szczególności zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta; Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e4d2eb0c-fc16-45b8-a1b5-38641009c75b
Biuletyn 567516-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Adres strony url https://asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Doświadczania Różnorodności. Włączanie przez projektowanie. Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-PU38/19.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.asp.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój nr 113 (I piętro)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnego sprzętu komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Doświadczania Różnorodności. Włączanie przez projektowanie. Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-PU38/19”
Numer referencyjny BZP-3942-25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie zastrzega liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Doświadczania Różnorodności. Włączanie przez projektowanie. Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-PU38/19”, z podziałem na 28 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje: Część nr 1 - Kamera cyfrowa 4K. Ilość – 1 sztuka. Część nr 2 - Dysk zewnętrzny SSD, 1 TB. Ilość – 2 sztuki. Część nr 3 - Akumulator litowo-jonowy do lustrzanek cyfrowych Canon. Ilość – 1 sztuka. Część nr 4 - Karta pamięci SDXC 64GB (170MB/s). Ilość – 1 sztuka. Część nr 5 - Adapter bagnetowy do obiektywów z mocowaniem Canon. Ilość – 1 sztuka. Część nr 6 - Obiektyw 18-35mm f/1,8. Ilość – 1 sztuka. Część nr 7 - Klatka dedykowana dla kamery Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K. Ilość – 1 sztuka. Część nr 8 - Uchwyt do montażu większej ilości akcesoriów. Ilość – 1 sztuka. Część nr 9 - Uchwyt do zamocowania dysku SSD do klatki przeznaczonej dla kamer Blackmagic. Ilość – 1 sztuka. Część nr 10 - Dedykowana podpórka dla klatki operatorskiej. Ilość – 1 sztuka. Część nr 11 - Statyw wideo. Ilość – 1 sztuka. Część nr 12 - Zestaw bezprzewodowy, odbiornik oraz dwa nadajniki z mikrofonami. Część nr 13 - Uchwyt na gorącą stopkę 1/4 "z dodatkową śrubą 1/4" do aparatów. Ilość – 1 sztuka. Część nr 14 - Pierścieniowa lampa LED + akumulator + ładowarka. Ilość – 1 sztuka. Część nr 15 - Laptop do obróbki filmów. Ilość – 1 sztuka. Część nr 16 - Adapter Thunderbolt 3 (USB-C)/Thunderbolt 2. Ilość – 1 sztuka. Część nr 17 - HyperDrive hub USB-C 8w1. Ilość – 1 sztuka. Część nr 18 - Okulary rzeczywistości mieszanej „HoloLens 2”. Ilość – 1 sztuka. Część nr 19 - Okulary wirtualnej rzeczywistości (zestaw). Ilość – 1 sztuka. Część nr 20 - Kontroler gestów dla VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 21 - Laptop dla VR. Ilość – 1 sztuka. Część nr 22 - Kontroler do systemu VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 23 - Tracker do systemów VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 24 - Stacja bazowa do systemu VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 25 - System do analizy danych zbieranych w systemie VR. Ilość – 1 sztuka. Część nr 26 - Komputer stacjonarny iMac. Ilość – 1 sztuka. Część nr 27 - Projektor multimedialny. Ilość – 1 sztuka. Część nr 28 - Ekran projekcyjny. Ilość – 1 sztuka. 2. Dostawa obejmuje: a) transport sprzętu na koszt Wykonawcy; b) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; c) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik do wzoru umowy). d) dostarczenie wraz ze sprzętem: - oprogramowań systemowych, urządzeniowych i instalacyjnych na nośnikach CD/ DVD (lub wgranych na dysku twardym urządzenia) lub kody uprawniaj ce do pobrania oprogramowania ze strony internetowej, o ile dotyczy; - kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; - instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; - dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), o ile dotyczy; 3. Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz przedmiotowy. 4. Wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być : 1) fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; 2) pochodzić z bieżącej produkcji oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej; 3) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji; 4) kompletny (posiada niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kart gwarancyjne, itp.); 5) oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.); w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. Z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.) posiada: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kart sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe (w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawcę przedmiotu „równoważnego” w stosunku do określonego przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez przedmiot „równoważny” zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalności takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawi w ofercie dokładny (pełny) opis techniczny oferowanych zamienników zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji oraz wskaże na wyniki testu wydajnościowego PassMark potwierdzające spełnienie wymagań (jeżeli dotyczy danego przedmiotu – jeżeli takie wymogi zostały określone w dalszej części SIWZ). W przypadku oferowania elementów składowych zestawów komputerowych równoważnych do wyspecyfikowanych przez zamawiającego, muszą się one charakteryzować nie gorszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnością niż wyspecyfikowane przez zamawiającego tj. sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba portów/złączy nie może być uzyskana poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń lub przejściówek. 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zaoferowany okres gwarancji musi być nie krótszy niż minimalny okres wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Formularz przedmiotowy” przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. W gwarancji (w ramach ustalonej wartości zamówienia) zawiera się w szczególności zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta; Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego oraz sprzętu fotograficznego dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie w ramach projektu „Doświadczania Różnorodności. Włączanie przez projektowanie. Umowa o dofinansowanie nr: POWR.03.05.00-00-PU38/19”, z podziałem na 28 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje: Część nr 1 - Kamera cyfrowa 4K. Ilość – 1 sztuka. Część nr 2 - Dysk zewnętrzny SSD, 1 TB. Ilość – 2 sztuki. Część nr 3 - Akumulator litowo-jonowy do lustrzanek cyfrowych Canon. Ilość – 1 sztuka. Część nr 4 - Karta pamięci SDXC 64GB (170MB/s). Ilość – 1 sztuka. Część nr 5 - Adapter bagnetowy do obiektywów z mocowaniem Canon. Ilość – 1 sztuka. Część nr 6 - Obiektyw 18-35mm f/1,8. Ilość – 1 sztuka. Część nr 7 - Klatka dedykowana dla kamery Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K. Ilość – 1 sztuka. Część nr 8 - Uchwyt do montażu większej ilości akcesoriów. Ilość – 1 sztuka. Część nr 9 - Uchwyt do zamocowania dysku SSD do klatki przeznaczonej dla kamer Blackmagic. Ilość – 1 sztuka. Część nr 10 - Dedykowana podpórka dla klatki operatorskiej. Ilość – 1 sztuka. Część nr 11 - Statyw wideo. Ilość – 1 sztuka. Część nr 12 - Zestaw bezprzewodowy, odbiornik oraz dwa nadajniki z mikrofonami. Część nr 13 - Uchwyt na gorącą stopkę 1/4 "z dodatkową śrubą 1/4" do aparatów. Ilość – 1 sztuka. Część nr 14 - Pierścieniowa lampa LED + akumulator + ładowarka. Ilość – 1 sztuka. Część nr 15 - Laptop do obróbki filmów. Ilość – 1 sztuka. Część nr 16 - Adapter Thunderbolt 3 (USB-C)/Thunderbolt 2. Ilość – 1 sztuka. Część nr 17 - HyperDrive hub USB-C 8w1. Ilość – 1 sztuka. Część nr 18 - Okulary rzeczywistości mieszanej „HoloLens 2”. Ilość – 1 sztuka. Część nr 19 - Okulary wirtualnej rzeczywistości (zestaw). Ilość – 1 sztuka. Część nr 20 - Kontroler gestów dla VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 21 - Laptop dla VR. Ilość – 1 sztuka. Część nr 22 - Kontroler do systemu VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 23 - Tracker do systemów VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 24 - Stacja bazowa do systemu VR. Ilość – 2 sztuki. Część nr 25 - System do analizy danych zbieranych w systemie VR. Ilość – 1 sztuka. Część nr 26 - Komputer stacjonarny iMac. Ilość – 1 sztuka. Część nr 27 - Projektor multimedialny. Ilość – 1 sztuka. Część nr 28 - Ekran projekcyjny. Ilość – 1 sztuka. 2. Dostawa obejmuje: a) transport sprzętu na koszt Wykonawcy; b) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; c) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik do wzoru umowy). d) dostarczenie wraz ze sprzętem: - oprogramowań systemowych, urządzeniowych i instalacyjnych na nośnikach CD/ DVD (lub wgranych na dysku twardym urządzenia) lub kody uprawniaj ce do pobrania oprogramowania ze strony internetowej, o ile dotyczy; - kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; - instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; - dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), o ile dotyczy; 3. Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz przedmiotowy. 4. Wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być : 1) fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; 2) pochodzić z bieżącej produkcji oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej; 3) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji; 4) kompletny (posiada niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kart gwarancyjne, itp.); 5) oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.); w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. Z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.) posiada: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kart sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 5. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe (w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych). 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawcę przedmiotu „równoważnego” w stosunku do określonego przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez przedmiot „równoważny” zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalności takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawi w ofercie dokładny (pełny) opis techniczny oferowanych zamienników zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji oraz wskaże na wyniki testu wydajnościowego PassMark potwierdzające spełnienie wymagań (jeżeli dotyczy danego przedmiotu – jeżeli takie wymogi zostały określone w dalszej części SIWZ). W przypadku oferowania elementów składowych zestawów komputerowych równoważnych do wyspecyfikowanych przez zamawiającego, muszą się one charakteryzować nie gorszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnością niż wyspecyfikowane przez zamawiającego tj. sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba portów/złączy nie może być uzyskana poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń lub przejściówek. 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 8. Zaoferowany okres gwarancji musi być nie krótszy niż minimalny okres wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Formularz przedmiotowy” przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. W gwarancji (w ramach ustalonej wartości zamówienia) zawiera się w szczególności zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta; Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 7. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane przez Wykonawcę dostawy wymagań określonych w SIWZ przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem spełniania wymogów postawionych w SIWZ, a w szczególności w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz przedmiotowy. Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 1 do SIWZ opisując każdy z parametrów/ wymogów (właściwości) oferowanego przedmiotu, które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa w szczególności producenta oraz model oferowanego przedmiotu. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Wykonawca podaje także wyniki testu wydajnościowego PassMark w zakresie zaoferowanych odpowiednio procesorów/ kart graficznych, na potwierdzenie spełnienia wymagań postawionych w tym zakresie SIWZ, a w szczególności w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz przedmiotowy. Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark wymaganego wyniku dla każdego z procesorów/ kart graficznych winien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu, zrzut z ekranu strony z wynikami testów PassMark z dnia ogłoszenia przetargu dostępny jest na stronie, na której została opublikowana SIWZ: bip.asp.krakow.pl, pod załącznikami do SIWZ. Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów/ kart graficznych niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark po ogłoszeniu przetargu Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark z dnia otwarcia ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: 1) załącznik nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) - sporządzony dla każdej części oddzielnie; 3) załącznik nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) dokumenty wymienione w ppkt 1) składa każdy z Wykonawców. W imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te mogą być złożone przez pełnomocnika, jednakże muszą dotyczy wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia do umowy opisane są we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 umowy; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; f) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe.
IV 4 4 data 2020-08-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 1 - Kamera cyfrowa 4K. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 2 - Dysk zewnętrzny SSD, 1 TB. Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 3 - Akumulator litowo-jonowy do lustrzanek cyfrowych Canon. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 4 - Karta pamięci SDXC 64GB (170MB/s). Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 5 - Adapter bagnetowy do obiektywów z mocowaniem Canon. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 6 - Obiektyw 18-35mm f/1,8. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 7 - Klatka dedykowana dla kamery Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 8 - Uchwyt do montażu większej ilości akcesoriów. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 9 - Uchwyt do zamocowania dysku SSD do klatki przeznaczonej dla kamer Blackmagic. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 10 - Dedykowana podpórka dla klatki operatorskiej. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 11 - Statyw wideo. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 12 - Zestaw bezprzewodowy, odbiornik oraz dwa nadajniki z mikrofonami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 13 - Uchwyt na gorącą stopkę 1/4 "z dodatkową śrubą 1/4" do aparatów. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38650000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 14 - Pierścieniowa lampa LED + akumulator + ładowarka. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 15 - Laptop do obróbki filmów. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 16 - Adapter Thunderbolt 3 (USB-C)/Thunderbolt 2. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 17 - HyperDrive hub USB-C 8w1. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 18 - Okulary rzeczywistości mieszanej „HoloLens 2”. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 19 - Okulary wirtualnej rzeczywistości (zestaw). Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 20 - Kontroler gestów dla VR. Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Część nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 21 - Laptop dla VR. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Część nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 22 - Kontroler do systemu VR. Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Część nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 23 - Tracker do systemów VR. Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Część nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 24 - Stacja bazowa do systemu VR. Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Część nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 25 - System do analizy danych zbieranych w systemie VR. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Część nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 26 - Komputer stacjonarny iMac. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Część nr 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 27 - Projektor multimedialny. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Część nr 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr 28 - Ekran projekcyjny. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)