Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym, hodowanych za barierą sanitarną (SPF) do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku

Data publikacji 2020-07-29
Data zakończenia 2020-08-11 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Pasza dla zwierząt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 567536-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 157000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym, hodowanych za barierą sanitarną (SPF) do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularzem cenowym – załącznikiem nr 1a do SIWZ.
2. Dostarczana pasza powinna charakteryzować się n/w parametrami :
1/ pasza hodowlana dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF)
2/ opakowanie w workach 2 – 3 warstwowych - 6,5kg z wyjątkiem paszy dla myszy nudów
pakowana 3kg x 5szt
3/ status paszy: sterylna, sterylizowana promieniami gamma 25kGy
4/ powtarzalność składu paszy – różnica w składzie nie może przekraczać 0,3%
5/ Posiadane Certyfikaty jakości
ISO 9001: 2008; HCCP bądź porównywalne – dla pasz,
ISO 14001 – do procesu sterylizacji
6/ Stałość składników odżywczych: witamin, kwasów tłuszczowych,
7/ Możliwość dostarczania analizy składu do każdej partii towaru
8/ Pasza dostarczana na Europaletach .
9/ Brak zawartości mączki rybnej w składzie paszy (problem z TSE),
10/ źródła energii do metabolizmu paszy dla:

A - Myszy:
52-55% węglowodany
10-12% tłuszcze
35-37% białko
Wit. B2- 21÷24 mg/kg
Wit. B6- 20-22 mg/kg
Wit. B12- 95-105 µ/kg

B - Myszy nude:
44-46% węglowodany
13-15% tłuszcze
40-42% białko
Wit. B2- 32÷36 mg/kg
Wit. B6- 30-34 mg/kg
Wit. B12- 150-155 µ/kg

C - Szczurów:
53-55% węglowodany
9-11% tłuszcze
35-37% białko
Wit. B2- 21÷24 mg/kg
Wit. B6- 20-22 mg/kg
Wit. B12- 95-105 µ/kg

D-Pasza bytowa
58% węglowodany
9% tłuszcze
33% białko
Wit. B2- 21÷24 mg/kg
Wit. B6- 20-22 mg/kg
Wit. B12- 95-105 µ/kg

12/ zawartość białek zwierzęcych: zdecydowanie brak
13/ zawartość nitrozoamin (wskazany brak)
14/ długość terminu ważności paszy: minimum 6 miesięcy
15/ Forma pasz – granule 10mm

Dodatkowe informacje

GuidZP400 505c5ff5-9bb2-49ac-a535-b65ac8ebf206
Biuletyn 567536-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
Regon 28860400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Kilińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-089
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 857 485 400
Zamawiajacy fax 857 485 627
Zamawiajacy email zampubl@umwb.edu.pl
Adres strony url www.umb.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.umb.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.umb.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w wersji papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Ogólna UMB, ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym, hodowanych za barierą sanitarną (SPF) do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Numer referencyjny AZP.25.1.52.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paszy hodowlanej i bytowej dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym, hodowanych za barierą sanitarną (SPF) do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Formularzem cenowym – załącznikiem nr 1a do SIWZ. 2. Dostarczana pasza powinna charakteryzować się n/w parametrami : 1/ pasza hodowlana dla zwierząt laboratoryjnych o podwyższonym standardzie higienicznym hodowanych za barierą sanitarną (SPF) 2/ opakowanie w workach 2 – 3 warstwowych - 6,5kg z wyjątkiem paszy dla myszy nudów pakowana 3kg x 5szt 3/ status paszy: sterylna, sterylizowana promieniami gamma 25kGy 4/ powtarzalność składu paszy – różnica w składzie nie może przekraczać 0,3% 5/ Posiadane Certyfikaty jakości ISO 9001: 2008; HCCP bądź porównywalne – dla pasz, ISO 14001 – do procesu sterylizacji 6/ Stałość składników odżywczych: witamin, kwasów tłuszczowych, 7/ Możliwość dostarczania analizy składu do każdej partii towaru 8/ Pasza dostarczana na Europaletach . 9/ Brak zawartości mączki rybnej w składzie paszy (problem z TSE), 10/ źródła energii do metabolizmu paszy dla: A - Myszy: 52-55% węglowodany 10-12% tłuszcze 35-37% białko Wit. B2- 21÷24 mg/kg Wit. B6- 20-22 mg/kg Wit. B12- 95-105 µ/kg B - Myszy nude: 44-46% węglowodany 13-15% tłuszcze 40-42% białko Wit. B2- 32÷36 mg/kg Wit. B6- 30-34 mg/kg Wit. B12- 150-155 µ/kg C - Szczurów: 53-55% węglowodany 9-11% tłuszcze 35-37% białko Wit. B2- 21÷24 mg/kg Wit. B6- 20-22 mg/kg Wit. B12- 95-105 µ/kg D-Pasza bytowa 58% węglowodany 9% tłuszcze 33% białko Wit. B2- 21÷24 mg/kg Wit. B6- 20-22 mg/kg Wit. B12- 95-105 µ/kg 12/ zawartość białek zwierzęcych: zdecydowanie brak 13/ zawartość nitrozoamin (wskazany brak) 14/ długość terminu ważności paszy: minimum 6 miesięcy 15/ Forma pasz – granule 10mm
Cpv glowny przedmiot 15700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 18
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy – załącznik Nr 1a do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem; 4) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik Nr 3 do SIWZ), 5) wypełniony załącznik Nr 4 do SIWZ – tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia. 6) zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – jeżeli dotyczy – załącznik nr 7 do SIWZ. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Jednocześnie strony oświadczają, że nie będą dokonywać zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzać nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Kupującego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a) konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b) zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, c) zmiana jest korzystna dla Kupującego, d) istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 4. W przypadku zmian, w trakcie realizacji umowy, stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie brutto, o którym mowa w ust. 1, może ulec odpowiednim zmianom. 5. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia brutto, o której mowa powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiany wynagrodzenia brutto, następują po uzyskania akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-08-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)