GuidZP400 |
45b22c3b-0822-4f7c-9ec0-0fe80e683f0b
|
Biuletyn |
567473-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach
|
Regon |
24026020600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Wojciecha Kilara
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
327 325 300,
|
Zamawiajacy fax |
322 571 384
|
Zamawiajacy email |
przetarg@nospr.org.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.nospr.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.nospr.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.nospr.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PI. Wojciecha Kilara 1,40-202 Katowice, Biuro Dyrekcji, pierwsze piętro.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa materiałów drukowanych II”
|
Numer referencyjny |
NOSPR/7/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
a) Afisze koncertowe i okolicznościowe – 450 szt.,
b) Informator – dwumiesięcznik – 12 500 szt.,
c) Zaproszenia + papier na wkładki – 1 000 szt.,
d) Okładki do programów – 30 000 szt.,
e) Programy foldery koncertowe – 30 000 szt.,
f) Ulotki koncertowe indywidualne – 23 400 szt.,
g) Wkładki do programów/folderów koncertowych i ulotek – 22 500 szt.,
h) Papier firmowy 135g – 1 000 szt.,
i) Papier firmowy 120g – 1 000 szt.,
j) Bilety – memo – 2 000 szt.,
k) Koperty z nadrukiem DL – 5 000 szt.,
l) Koperty z nadrukiem C5 – 2 000 szt.,
m) Koperty z nadrukiem B5- 2 000 szt.,
n) Ulotki okolicznościowe – 5 000 szt.,
o) Teczki A4 – 1 500 szt.,
p) Ulotki edukacyjne - 1 000 szt.,
q) Wizytówki – 3 000 szt.,
r) Książka roczna – 1000 szt.,
s) Mapa sezonu – 12 500 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
22160000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi materiałów poligraficznych o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda. Warunek wiedzy i doświadczeniu nie podlega sumowaniu - oznacza to, że w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę w ramach konsorcjum, wiedza i doświadczenie nie sumuje się. W tym przypadku należy wykazać spełnienie warunku wykonania usług przez jednego z uczestników konsorcjum albo, w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia [nie ma wykonanych dwóch usług] polega na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi wykazać zrealizowanie dwóch wymaganych usług samodzielnie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP,
b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu:
• oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia) z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 369).
Wzór załącznika stanowi Załącznik nr 1G do SIWZ,
• dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
2) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w rozdz. IV ust. 1 pkt 2) SIWZ, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdz. IV ust. 3 pkt 1) lit. a) SIWZ.
3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w IV ust. 3 pkt 1) lit. a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 3) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 3) w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i pomiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagany oryginał w formie pisemnej z własnoręcznym podpisem lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100).
2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 11 sierpnia 2020r. do godz. 12.00.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I ust. 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr NOSPR/1/2020”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej.
6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.:
a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci (formie) papierowej, w oryginale, składając dokument wadialny w siedzibie Zamawiającego, nie później niż do terminu składania ofert. Wykonawca powinien dołączyć do oferty ORYGINAŁ dokumentu wadialnego.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone
11. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Wykonawca uprawniony jest do samodzielnego przedłużenia ważności wadium. Ryzyko nieprzedłużenia ważności wadium, w przypadku upływu terminu jego obowiązywania obciąża Wykonawcę.
12. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiany w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, które nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy – prawo zamówień publicznych.
2) Zmiany, w tym zmiany istotnych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy – pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, tj.:
a) Zmiana terminów przewidzianych w umowie, wywołana wystąpieniem siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Siła wyższa, o której mowa to zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy albo mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostawy. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: ogłoszone stany klęski żywiołowej, w tym powódź i trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, strajki generalne lub lokalne, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego lub wyjątkowego, atak terrorystyczny. Jeżeli wskutek siły wyższej Wykonawca nie będzie mógł wykonywać swoich obowiązków umownych w całości lub części, niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego. W takim przypadku Strony uzgadniają sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostaje rozwiązana.
b) Zmiany podmiotów, na zasobach których opierał się Wykonawca wykazując na etapie postępowania o udzielenie zamówienia spełnianie warunków udziału w postępowaniu, za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że odnośnie nowego podmiotu wykazane zostanie spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie mniejszym, niż wykazane zostało to na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, a podmiot ten złoży pisemne potwierdzenie udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych wcześniej przez Wykonawcę okoliczności związanych w szczególności ze zmianami organizacyjnymi, kadrowymi, problemami finansowymi, zmianami w zakresie całości prowadzonej działalności, czy innymi kwestiami mającymi wpływ na organizację procesu realizacji zamówienia po stronie Wykonawcy.
3) zmiany danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony i osób reprezentujących Strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych),
4) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej Umowy,
5) zmiany wpisów w KRS, wpisie do CEIDG w trakcie realizacji zamówienia dotyczące Wykonawcy,
6) zmiany terminu realizacji Umowy określonego w § 2 Umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości określonej w § 3 ust. 2.
2. Strony dopuszczają zmiany postanowień Umowy korzystne dla Zamawiającego, a polegające m.in. na możliwości ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy na skutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia, obniżenie wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy, modyfikacji zasad płatności wynagrodzenia umownego.
3. Strony dopuszczają zmiany postanowień Umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia wskutek wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego.
4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1-3. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej Umowy musi być wyrażony na piśmie.
5. Wykonawca nie może przekazać praw i obowiązków wynikających z niniejszej Umowy na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-08-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|