Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.

Data publikacji 2020-07-30
Data zakończenia 2020-08-10 00:00:00
Instytucja Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 566497-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek
oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku wymienionych
poniżej: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09 - 100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im.
Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09 - 100 Płońsk 3. Przedszkole Nr 3 w
Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09 - 100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 "Pod zielonym listkiem" w Płońsku
adres: ul. Padlewskiego 3, 09 - 100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul.
Szkolna 36A, 09 - 100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul.
Wolności 4, 09 - 100 Płońsk 7. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza
adres: ul. Szkolna 30, 09 - 100 Płońsk 8. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w
Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09 - 100 Płońsk 9. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła
II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09 - 100 Płońsk 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8
części I - VIII, w tym: CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY CZĘŚĆ II – JAJA CZĘŚĆ III – PIECZYWO
CZĘŚĆ IV – CIASTA CZĘŚĆ V – OWOCE I WARZYWA CZĘŚĆ VI – PRODUKTY MLECZARSKIE
CZĘŚĆ VII – MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY CZĘŚĆ VIII – RÓŻNE
ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE 3. Szczegółowy asortyment, zakres i wielkość poszczególnych części
zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie
przedmiotu zamówienia części I - VIII stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ. 4. W uzasadnionych
przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych nie
wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia(np. dla osób chorych lub z innymi dietami) po cenach
wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez
Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych. 5. Podane ilości towaru są wielkościami
szacunkowymi, na etapie postępowania służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie
będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 6. Wykonawca będzie
zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą/ofertami
do siedziby wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez ZOPO wymienionych w pkt 1. na
własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i
złożenia go w miejscu wskazanym przez pracownika placówki oświatowej w jego magazynach. 7.
Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min.
jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, e-mailem lub w czasie dostawy na dostawę następną.
Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w
uzasadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego również w soboty. 8. Przedmiotem zamówienia w
niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego
standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale
Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku,
powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich
zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne,
wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej
branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklu
życia zamawianych dostaw ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez
opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia
oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości
zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy
z zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen
jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. Wskazanie w opisie przedmiotu
zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia stanowi przykładowe odniesienie do
specyfiki przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające
normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski oraz
o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę
produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 10.
W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej
możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, b)
dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP. 10. Wykonawca zobowiązuje się do
dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego własnym transportem przy
zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z
dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi
przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w
oferowane ceny jednostkowe produktów, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu
kosztów transportu. 11. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych artykułów
żywnościowych. 1)Wymagania dla mięsa i produktów mięsnych oraz podrobów: a)czystość -mięso
czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione; b)konsystencja -jędrna,
elastyczna, odkształcająca się; c)smak i zapach -swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak
zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy; d)barwa -od jasnoczerwonej do
ciemnoczerwonej; e)mięso oznakowane przez lekarza weterynarii -zdatne do spożycia, ze sztuk
zdrowych; f)mięso wołowe z bydła młodego (jałówek, wolców, buhajków); g)mięso wieprzowe nie
pochodzące z knurów i loch; 2) Wymagania dla asortymentu wędliny: a)klasa I, świeże, wystudzone,
powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona. Niedopuszczalne zacieki
tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych; 3)
Wymagania dla drobiu i mięsa drobiowego, wędlin i podrobów drobiowych. Mięso drobiowe w
elementach z kością : a)elementy właściwie umięśnione; nie dopuszcza się mięśni i skóry nie związanych
ze sobą; b)linie cięcia równe, gładkie; w asortymentach ze skrzydłami dopuszcza się brak ostatniego
członu skrzydła; c)połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi; d)barwa
charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu; e)nie dopuszcza się wylewów
krwawych w mięśniach piersi i nóg; f)dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni
elementów mrożonych; g)dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego członu skrzydła. 4) Mięso
drobiowe w elementach bez kości: a)mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien; b)dopuszcza
się niewielkie rozerwania i nacięcia mięśni powstałe podczas oddzielania od skóry i kośćca c)barwa
naturalna, charakterystyczna dla mięśni piersiowych danego gatunku drobiu d)nie dopuszcza się
wylewów krwawych w mięśniach; e)dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni mięśni
elementów mrożonych. Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu;
niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz
zapach zjełczałego tłuszczu. 5) Przetwory muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, nie
otwieranych i nie uszkodzonych podczas transportu, z widoczną datą przydatności do spożycia 6)
Warzywa i owoce świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze,
jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w
wyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności. Odpowiednie pakowanie warzyw i
owoców (np. worki umożliwiające cyrkulację powietrza, wytłaczanki chroniące warzywa i owoce
miękkie), właściwy transport produktów do Zamawiającego gwarantujący dostawy pełnowartościowych
produktów. 7)Cechy dyskwalifikujące produkty to: a)porażenie mokrą i suchą zgnilizną, b)zapleśnienie,
c)zgnicie, d)zaparzenie, e)zwiędnięcie, f)sfermentowanie, g)porażenie chorobami, h)obcy zapach,
i)uszkodzenia mechaniczne (w tym powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego -
zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania warzyw i owoców w
nieodpowiednich warunkach). j)uszkodzenia wywołane przez szkodniki, k)obecność szkodników i ich
pozostałości, l)łykowatość, ł)miękkie i sparciałe korzenie. 8) Jaja świeże; charakteryzujące się czystą, nie
uszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne, rodzaj zgodny ze szczegółowym
opisem przedmiotu zamówienia. Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy
-20 dni, 9) Cechy pieczywa: a)kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego
rodzaju pieczywa. b)skórka pieczywa powinna być sprężysta, ściśle związana z miękiszem w kolorze od
jasno do ciemnobrązowej w przekroju zanikająca równomiernie w kierunku miękiszu, nie powinna być
cieńsza niż 2 mm. Powierzchnia skórki powinna być gładka, nie popękana i bez uszkodzeń
mechanicznych. c)miękisz powinien być dobrze wypieczony, elastyczny, suchy, nie kruszący się,
równomiernie porowaty, o jednolitej barwie, bez grudek mąki. d)smak i zapach powinien być
charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły, stęchły,
gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony. e)pieczywo powinno zachować świeżość: 72 godzin -pieczywo
pakowane; 48 godzin -pieczywo niepakowane. 10) Przyprawy, sosy i zupy: a)opakowanie: torebki
odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe,
szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia;
konsystencja sypka, bez grudek, nie zlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna; c)smak:
charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; d)zapach: charakterystyczny dla rodzaju
surowca, przyjemny, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak
zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni
oraz bakterii chorobotwórczych. 11)Mąka: a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez
oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych, całe, szczelne; b)wygląd,
tekstura i konsystencja: barwa biała z odcieniem żółtawym; konsystencja gładka, śliska w dotyku, sypka,
bez grudek; c)smak: swoisty dla danej mąki; d) zapach: przyjemny, swoisty, charakterystyczny dla danej
mąki, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak obecności
zanieczyszczeń fizycznych i biologicznych, 12)Makaron: a)opakowanie: torebki odpowiednio
oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych,
całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: barwa jednolita, kremowa lub jasnożółta bez pęknięć i
rys, prawidłowy kształt, całe elementy, bez zanieczyszczeń fizycznych, błyszcząca powierzchnia, tekstura
i konsystencja charakterystyczny dla danego gatunku, bez oznak zepsucia, uszkodzeń, prawidłowy kształt
i barwa ziaren, bez zanieczyszczeń fizycznych, tekstura i konsystencja charakterystyczna dla stopnia
rozdrobnienia i formy, suchy, gładka powierzchnia, szklisty po przełamaniu, w czasie gotowania
zwiększenie objętości 2-3 razy, bez oznak lepkości i grudek, po ugotowaniu elastyczny, zachowuje
pierwotny kształt, nie skleja się i nie ciemnieje; c)smak: po ugotowaniu smak i zapach odpowiadający
produktowi świeżemu, wykluczony posmak skwaśniały lub gorzki; d)właściwości fizykochemiczne i
biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, obecności pleśni,
szkodników, bakterii chorobotwórczych. 13)Kasze, ryż, produkty zbożowe : a)opakowanie: torebki
odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo
–mącznych, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla danego gatunku, bez
oznak zepsucia, uszkodzeń, prawidłowy kształt i barwa ziaren, bez zanieczyszczeń fizycznych, tekstura i
konsystencja charakterystyczna dla stopnia rozdrobnienia, sypka, suche, bez oznak lepkości i grudek, 1
część wagowa kaszy suchej po ugotowaniu ma dawać 2,5 części wagowych kaszy gotowanej; c)smak: po
ugotowaniu smak i zapach odpowiadający produktowi świeżemu, wykluczony posmak skwaśniały lub
gorzki; d)zapach: charakterystyczny, bez obcych zapachów, stęchłych; e)właściwości fizykochemiczne i
biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń
biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 14) Herbaty a)opakowanie: torebki odpowiednio
oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne;
b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla danego rodzaju produktu zabarwienie, jednolite,
wygląd naparu żywy, tekstura i konsystencja sypkie, suche, w zależności od stopnia rozdrobnienia liści
czy dodatku owoców, bez grudek, zlepień, torebki całe, suche, granulat suchy bez zbryleń i grudek;
c)smak naparu: właściwy, charakterystyczny dla danego gatunku lub dodatków, bez obcych posmaków;
d)zapach: właściwy, charakterystyczny dla danego gatunku i dodatków, bez obcych zapachów;
e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i
pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
15)Sól, cukier, wyroby cukiernicze, kakao. a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez
oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i
konsystencja: cukier i sól barwa biała, pozostałe wygląd typowy dla produktu, bez oznak pleśni i
szkodników; tekstura i konsystencja: kryształy sypkie, bez zlepów i grudek, pozostałe konsystencja
chrupiąca, sucha; c)smak: właściwy, charakterystyczny dla danego produktu, słodki, przyjemny, sól -
słony, bez obcych posmaków zjełczenia czy pleśni; d)zapach: właściwy, lekko słodkawy,
charakterystyczny dla dodanego aromatu lub dodatków, bez obcych zapachów, sól b/zapachu;
e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i
pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
16)Koncentraty deserów (kisiele): a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak
zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja:
charakterystyczny dla rodzaju, barwa charakterystyczna dla rodzaju; tekstura i konsystencja: sypka, bez
grudek, nie zlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, łatwo rozpuszczalne; c)smak: właściwy,
charakterystyczny dla rodzaju i określonego smaku przez producenta, bez obcych posmaków; d)zapach:
właściwy, charakterystyczny dla rodzaju, przyjemny, bez obcych zapachów; e)właściwości
fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników,
brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 12. Zamawiający nie
przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d38b7522-4245-440e-860f-47ac89584eb0
Biuletyn 566497-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku
Regon 13023063000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Płocka
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Płońsk
Zamawiajacy kod pocztowy 09-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 662 26 82
Zamawiajacy fax 23 662 99 13
Zamawiajacy email zopo@plonsk.pl
Adres strony url https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Adres strony internetowej https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Podmiot, któremu zamawiający powierzyli prowadzenie postępowania: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku 09-100 Płońsk ul. Płocka 19. Postępowanie prowadzone jest dla dziewięciu placówek oświatowych obsługiwanych przez ten podmiot w tym: 1.Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk; 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk; 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09- 100 Płońsk; 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk; 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk; 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09- 100 Płońsk; 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk; 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Stanisława Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk; 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku, 09-100 Płońsk ul. Płocka 19
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku.
Numer referencyjny ZOPO.26.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku wymienionych poniżej: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09 - 100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09 - 100 Płońsk 3. Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09 - 100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 "Pod zielonym listkiem" w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09 - 100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36A, 09 - 100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09 - 100 Płońsk 7. Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 - 100 Płońsk 8. Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09 - 100 Płońsk 9. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09 - 100 Płońsk 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części I - VIII, w tym: CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY CZĘŚĆ II – JAJA CZĘŚĆ III – PIECZYWO CZĘŚĆ IV – CIASTA CZĘŚĆ V – OWOCE I WARZYWA CZĘŚĆ VI – PRODUKTY MLECZARSKIE CZĘŚĆ VII – MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY CZĘŚĆ VIII – RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE 3. Szczegółowy asortyment, zakres i wielkość poszczególnych części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I - VIII stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ. 4. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu innych artykułów spożywczych nie wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia(np. dla osób chorych lub z innymi dietami) po cenach wynikających z ogólnie dostępnego cennika Wykonawcy na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego do limitu posiadanych środków finansowych. 5. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, na etapie postępowania służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów spożywczych zgodnie ze złożoną ofertą/ofertami do siedziby wszystkich placówek oświatowych obsługiwanych przez ZOPO wymienionych w pkt 1. na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez pracownika placówki oświatowej w jego magazynach. 7. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, e-mailem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie Zamawiającego również w soboty. 8. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia zamawianych dostaw ponoszony w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia stanowi przykładowe odniesienie do specyfiki przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarcza produkty pierwszej klasy jakości, świeże, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczanych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. 10. W okresie trwania umowy Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić: a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia, b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP. 10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania produktów żywnościowych do siedziby Zamawiającego własnym transportem przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów, Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu kosztów transportu. 11. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych artykułów żywnościowych. 1)Wymagania dla mięsa i produktów mięsnych oraz podrobów: a)czystość -mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione; b)konsystencja -jędrna, elastyczna, odkształcająca się; c)smak i zapach -swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy; d)barwa -od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej; e)mięso oznakowane przez lekarza weterynarii -zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych; f)mięso wołowe z bydła młodego (jałówek, wolców, buhajków); g)mięso wieprzowe nie pochodzące z knurów i loch; 2) Wymagania dla asortymentu wędliny: a)klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona. Niedopuszczalne zacieki tłuszczu i galarety pod osłonką, jej pęknięcia i wyciek farszu, w osłonkach naturalnych lub sztucznych; 3) Wymagania dla drobiu i mięsa drobiowego, wędlin i podrobów drobiowych. Mięso drobiowe w elementach z kością : a)elementy właściwie umięśnione; nie dopuszcza się mięśni i skóry nie związanych ze sobą; b)linie cięcia równe, gładkie; w asortymentach ze skrzydłami dopuszcza się brak ostatniego członu skrzydła; c)połówka oraz ćwiartka przednia może być z szyją lub bez szyi; d)barwa charakterystyczna, naturalna dla skóry i mięśni danego gatunku drobiu; e)nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach piersi i nóg; f)dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni elementów mrożonych; g)dopuszcza się lekkie zaczerwienienie ostatniego członu skrzydła. 4) Mięso drobiowe w elementach bez kości: a)mięśnie piersiowe pozbawione skóry, kości i ścięgien; b)dopuszcza się niewielkie rozerwania i nacięcia mięśni powstałe podczas oddzielania od skóry i kośćca c)barwa naturalna, charakterystyczna dla mięśni piersiowych danego gatunku drobiu d)nie dopuszcza się wylewów krwawych w mięśniach; e)dopuszcza się przyciemnienie naturalnej barwy powierzchni mięśni elementów mrożonych. Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku drobiu; niedopuszczalny zapach obcy, zapach świadczący o procesach rozkładu mięsa przez drobnoustroje oraz zapach zjełczałego tłuszczu. 5) Przetwory muszą być dostarczane w oryginalnych opakowaniach, nie otwieranych i nie uszkodzonych podczas transportu, z widoczną datą przydatności do spożycia 6) Warzywa i owoce świeże, pierwsza klasa jakości, produkty kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, jak i po odpowiednim czasie przechowywania w warunkach zapewniających minimalne zmiany w wyglądzie i podstawowych parametrach opisujących ich własności. Odpowiednie pakowanie warzyw i owoców (np. worki umożliwiające cyrkulację powietrza, wytłaczanki chroniące warzywa i owoce miękkie), właściwy transport produktów do Zamawiającego gwarantujący dostawy pełnowartościowych produktów. 7)Cechy dyskwalifikujące produkty to: a)porażenie mokrą i suchą zgnilizną, b)zapleśnienie, c)zgnicie, d)zaparzenie, e)zwiędnięcie, f)sfermentowanie, g)porażenie chorobami, h)obcy zapach, i)uszkodzenia mechaniczne (w tym powstałe w czasie transportu od Wykonawcy do Zamawiającego - zmarznięcia, zaparzenia, zwiędnięcia itp., będące wynikiem transportowania warzyw i owoców w nieodpowiednich warunkach). j)uszkodzenia wywołane przez szkodniki, k)obecność szkodników i ich pozostałości, l)łykowatość, ł)miękkie i sparciałe korzenie. 8) Jaja świeże; charakteryzujące się czystą, nie uszkodzoną skorupką, białko powinno być przezroczyste i klarowne, rodzaj zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Wymagany minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy -20 dni, 9) Cechy pieczywa: a)kształt i wygląd zewnętrzny powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. b)skórka pieczywa powinna być sprężysta, ściśle związana z miękiszem w kolorze od jasno do ciemnobrązowej w przekroju zanikająca równomiernie w kierunku miękiszu, nie powinna być cieńsza niż 2 mm. Powierzchnia skórki powinna być gładka, nie popękana i bez uszkodzeń mechanicznych. c)miękisz powinien być dobrze wypieczony, elastyczny, suchy, nie kruszący się, równomiernie porowaty, o jednolitej barwie, bez grudek mąki. d)smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Niedopuszczalny jest smak i zapach obcy, mdły, stęchły, gorzki, kwaśny, niesłony lub zbyt słony. e)pieczywo powinno zachować świeżość: 72 godzin -pieczywo pakowane; 48 godzin -pieczywo niepakowane. 10) Przyprawy, sosy i zupy: a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczne dla rodzaju i stopnia rozdrobnienia; konsystencja sypka, bez grudek, nie zlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, delikatna; c)smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków; d)zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 11)Mąka: a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: barwa biała z odcieniem żółtawym; konsystencja gładka, śliska w dotyku, sypka, bez grudek; c)smak: swoisty dla danej mąki; d) zapach: przyjemny, swoisty, charakterystyczny dla danej mąki, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak obecności zanieczyszczeń fizycznych i biologicznych, 12)Makaron: a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: barwa jednolita, kremowa lub jasnożółta bez pęknięć i rys, prawidłowy kształt, całe elementy, bez zanieczyszczeń fizycznych, błyszcząca powierzchnia, tekstura i konsystencja charakterystyczny dla danego gatunku, bez oznak zepsucia, uszkodzeń, prawidłowy kształt i barwa ziaren, bez zanieczyszczeń fizycznych, tekstura i konsystencja charakterystyczna dla stopnia rozdrobnienia i formy, suchy, gładka powierzchnia, szklisty po przełamaniu, w czasie gotowania zwiększenie objętości 2-3 razy, bez oznak lepkości i grudek, po ugotowaniu elastyczny, zachowuje pierwotny kształt, nie skleja się i nie ciemnieje; c)smak: po ugotowaniu smak i zapach odpowiadający produktowi świeżemu, wykluczony posmak skwaśniały lub gorzki; d)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, obecności pleśni, szkodników, bakterii chorobotwórczych. 13)Kasze, ryż, produkty zbożowe : a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo –mącznych, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla danego gatunku, bez oznak zepsucia, uszkodzeń, prawidłowy kształt i barwa ziaren, bez zanieczyszczeń fizycznych, tekstura i konsystencja charakterystyczna dla stopnia rozdrobnienia, sypka, suche, bez oznak lepkości i grudek, 1 część wagowa kaszy suchej po ugotowaniu ma dawać 2,5 części wagowych kaszy gotowanej; c)smak: po ugotowaniu smak i zapach odpowiadający produktowi świeżemu, wykluczony posmak skwaśniały lub gorzki; d)zapach: charakterystyczny, bez obcych zapachów, stęchłych; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 14) Herbaty a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla danego rodzaju produktu zabarwienie, jednolite, wygląd naparu żywy, tekstura i konsystencja sypkie, suche, w zależności od stopnia rozdrobnienia liści czy dodatku owoców, bez grudek, zlepień, torebki całe, suche, granulat suchy bez zbryleń i grudek; c)smak naparu: właściwy, charakterystyczny dla danego gatunku lub dodatków, bez obcych posmaków; d)zapach: właściwy, charakterystyczny dla danego gatunku i dodatków, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 15)Sól, cukier, wyroby cukiernicze, kakao. a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: cukier i sól barwa biała, pozostałe wygląd typowy dla produktu, bez oznak pleśni i szkodników; tekstura i konsystencja: kryształy sypkie, bez zlepów i grudek, pozostałe konsystencja chrupiąca, sucha; c)smak: właściwy, charakterystyczny dla danego produktu, słodki, przyjemny, sól - słony, bez obcych posmaków zjełczenia czy pleśni; d)zapach: właściwy, lekko słodkawy, charakterystyczny dla dodanego aromatu lub dodatków, bez obcych zapachów, sól b/zapachu; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 16)Koncentraty deserów (kisiele): a)opakowanie: torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe, szczelne; b)wygląd, tekstura i konsystencja: charakterystyczny dla rodzaju, barwa charakterystyczna dla rodzaju; tekstura i konsystencja: sypka, bez grudek, nie zlepiająca się przy ucisku, bez zbryleń, łatwo rozpuszczalne; c)smak: właściwy, charakterystyczny dla rodzaju i określonego smaku przez producenta, bez obcych posmaków; d)zapach: właściwy, charakterystyczny dla rodzaju, przyjemny, bez obcych zapachów; e)właściwości fizykochemiczne i biologiczne: suche, brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w wymienionym powyżej zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w wymienionym powyżej zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków szczegółowych udziału w postępowaniu w wymienionym powyżej zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. formularz oferty wraz z formularzami cenowymi dla właściwej Części I-VIII; 2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w przepisie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ (każdy Wykonawca, który złożył ofertę w niniejszym postepowaniu przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiajacego na stronie internetowej informacji o złożonych ofertach, o której mowa w przepisie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp); 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jezeli dotyczy; 4.informacja o podwykonawcach – jeżeli dotyczy 5.zobowiązanie do udostępnienia wykonawcy niezbędnych zasobów innego podmiotu - jezeli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany umowy: 1. Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych środków spożywczych określonych w formularzach cenowych w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia się liczby osób korzystających ze stołówki szkolnej. 2. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych. 4. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy określona w oparciu o ceny jednostkowe produktów przedstawione przez Wykonawcę w formularzach cenowych może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Wówczas wynagrodzenie należne Wykonawcy podlegać będzie automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 5. Za zgodą zamawiającego dopuszcza się waloryzację cen jednostkowych netto według wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS. 6. Za zgodą zamawiającego, na pisemny wniosek Wykonawcy cena jednostkowa może być waloryzowana nie częściej niż 1 raz w okresie obowiązywania umowy do wysokości wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny na stronie internetowej www.stat.gov.pl. 7. Ceny jednostkowe produktów Wykonawca może obniżyć w każdym momencie obowiązywania umowy bez wymagalności zawierania aneksu do umowy. 8. Dopuszcza się zmiany dotyczące terminu wykonania zamówienia spowodowane: a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy, b) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, 9. Dopuszcza się zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy ( np. zmiana danych teleadresowych). 10. Dopuszcza się zmianę strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy wstąpi inny podmiot.
IV 4 4 data 2020-08-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Obowiązek informacyjny po stronie Zamawiającego wynikający z przepisów o RODO1) dotyczący danych osobowych wykonawców oraz osób trzecich (pozyskanych przez Wykonawców i przekazanych zamawiającemu) w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.). 1.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO . Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku ul. Płocka 19;09-100 Płońsk; tel. 23 662 26 82; fax: 23 662 99 13 e- mail zopo@plonsk.pl 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku ul. Płocka 19;09-100 Płońsk jest podmiot zewnętrzny na podstawie zawartej umowy, z którym można skontaktować się w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych za pomocą poczty elektronicznej - adres email: iod@rodowsamorzadach.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Dostawa artykułów żywnościowych w 2020 r. dla placówek oświatowych obsługiwanych przez Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o stosowane odpowiednio art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa oraz archiwizowane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa: - zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp.: protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy - zgodnie z art. 74 ustawa o rachunkowości (Dz. U. z 2019 r. poz. 351 ze zm) – 5 lat rachunkowych dla dokumentów finansowych - okres wskazany w ustawie z dnia 14 lipca 1982r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) lub w innych obowiązujących przepisach prawa. 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zawarte jest na formularzu oferty w pkt 9. stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa MIĘSO I PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części nr 1 jest MIĘSO I PRZETWORY – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne dla placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09- 100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa JAJA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części nr 2 są JAJA do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia częsci nr 3 jest PIECZYWO – pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09- 100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CIASTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części nr 4 są CIASTA – wyroby ciastkarskie i ciasta do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa OWOCE I WARZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części nr 5 są OWOCE I WARZYWA – zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09- 100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia częsci nr 6 są PRODUKTY MLECZARSKIE do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowiZałącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego. 15500000-3
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia części nr 7 są MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY w tym: produkty głęboko mrożone, ryby mrożone, ryby wędzone do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia częsci nr 8 są RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE - ryby przetworzone i konserwowane; owoce, warzywa i podobne produkty; oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne;produkty przemiału ziarna, skrobi i podobne produkty; różne produkty spożywcze do placówek oświatowych: 1. Przedszkole Nr 1 w Płońsku adres: ul. Kolejowa 5, 09-100 Płońsk 2. Przedszkole Nr 2 im. Przyjaciół Kubusia Puchatka w Płońsku adres: ul. Zacisze 6, 09-100 Płońsk 3.Przedszkole Nr 3 w Płońsku adres: ul. Wolności 18, 09-100 Płońsk 4. Przedszkole Nr 4 Pod zielonym listkiem w Płońsku adres: ul. Padlewskiego 3, 09-100 Płońsk 5. Przedszkole Nr 5 im. Jasia i Małgosi w Płońsku adres: ul. Szkolna 36a, 09-100 Płońsk 6. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Płońsku adres: ul. Wolności 4, 09-100 Płońsk 7.Szkoła Podstawowa Nr 2 w Płońsku im. Jana Walerego Jędrzejewicza adres: ul. Szkolna 30, 09 – 100 Płońsk 8.Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Stanisława Wyspiańskiego w Płońsku adres: ul. Wyspiańskiego 4, 09-100 Płońsk 9.Szkoła Podstawowa nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Płońsku: ul. Ks. R. Jaworskiego 25, 09-100 Płońsk. Warunki dostawy oraz szczegółowy asortyment i ilość artykułów żywnościowych Części I – VIII dla placówek oświatowych stanowiZałącznik Nr 1 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)