Dostawa zdalnie sterowanych kamer telewizyjnych wraz z wyposażeniem na potrzeby emisji i produkcji multimedialnych dla programów Polskiego Radia S.A.

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-14 00:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Kamery telewizyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569504-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322400007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk zdalnie sterowanych kamer telewizyjnych wraz z wyposażeniem (zwanych w dalszej treści SIWZ również „sprzętem”) na potrzeby emisji i produkcji multimedialnych dla programów Polskiego Radia S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 94ebd62a-4424-4c1a-ad00-5731439c8df0
Biuletyn 569504-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio S.A. Biuro Zamówień Publicznych
Regon 10420591000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 77/85
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-977
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 645 36 90,
Zamawiajacy fax +48 22 645 39 57
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@polskieradio.pl,
Adres strony url www.prsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.prsa.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prsa.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa zdalnie sterowanych kamer telewizyjnych wraz z wyposażeniem na potrzeby emisji i produkcji multimedialnych dla programów Polskiego Radia S.A.
Numer referencyjny BZP.B5.16.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 16 sztuk zdalnie sterowanych kamer telewizyjnych wraz z wyposażeniem (zwanych w dalszej treści SIWZ również „sprzętem”) na potrzeby emisji i produkcji multimedialnych dla programów Polskiego Radia S.A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32240000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 1 do SIWZ, zrealizowany był w terminie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia Umowy. Do terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie wlicza się terminów przewidzianych na dokonanie odbioru ilościowego oraz technicznego sprzętu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 10.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) ustawy, Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są przedłożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w przedmiotowym oświadczeniu własnym Wykonawcy stanowić będą wstępny dowód, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10.3. W celu wykazania braku podstawy do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, po otwarciu ofert, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej podanej w pkt. 1 SIWZ, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązani są przedłożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 10.4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentacji technicznych producentów oferowanego sprzętu – na potwierdzenie, że oferowany sprzęt spełnia wymogi określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Ponadto, Zamawiający wymaga, aby dokumentacja techniczna potwierdzała zaoferowane w formularzu oferty stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ dodatkowe parametry i funkcjonalności posiadane przez oferowany sprzęt wykraczające ponad zakres i wymogi minimalne określone w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 10.2. Poza oświadczeniem własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 10.2.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 10.2.2. szczegółowy wykaz oferowanego sprzętu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 10.2.3. dowód wniesienia wadium - w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądzu; 10.2.4. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy składa pełnomocnik oraz w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w którym należy określić zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 10.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców: 10.5.1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika stosownie do postanowień art. 23 ust. 2 ustawy, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i określającego zakres tego umocowania, 10.5.2. w celu wykazania braku istnienia podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) ustawy oświadczenie własne, o którym mowa w pkt 10.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 10.5.3. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w terminie wskazanym w pkt. 10.3. SIWZ, przedkłada oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawcy wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia, mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceń konkurencyjności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, 10.5.4. przedkładają pozostałe dokumenty, o których mowa w pkt 10.2.1. – 10.2.2. SIWZ i 10.2.4. SIWZ oraz dokument, o którym mowa w pkt 10.2.3. SIWZ – w sytuacji tam wskazanej, 10.5.5. gdy najwyżej zostanie oceniona oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokumentów, wymienionych w pkt. 10.4. SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 16.1 Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100). 16.2 Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 16.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389; 16.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 16.2.3. gwarancjach bankowych; 16.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 16.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2020, poz. 299). 16.3 W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1. SIWZ (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). 16.4 W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, albo poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 16.2.1. SIWZ konieczne jest dołączenie oryginału dowodu wniesienia wadium (np. gwarancji bankowej) do oferty. W takim przypadku nie ma zastosowania zalecenie z pkt. 18.9. SIWZ, a oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w sposób, który nie będzie powodował dekompletacji oferty, w sytuacji zwrotu wadium wniesionego w innej formie, niż w pkt. 16.2.1. SIWZ. 16.6 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmian postanowień Umowy: 1) w zakresie terminu, wskazanego w § 3 ust. 1 – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniająca się pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji sprzętu lub jego elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 3 miesiące, liczone od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – pod warunkiem określonym w § 11 ust. 2 oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień; 2) polegające na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy, wskazanego w § 2 ust. 1, – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniająca się pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa, skutkować będą obiektywną niemożnością wykonania Umowy, nawet przy wydłużonych terminach wykonania przedmiotu Umowy, w pełnym zakresie określonym w § 2 ust. 1 – po warunkiem określonym w § 11 ust. 2 oraz pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę powodów i okoliczności, które wpływają na ww. obiektywną niemożność; 3) polegające na zmianie typu lub modelu sprzętu lub jego wyposażenia – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniająca się pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą całkowitym zaprzestaniem ich produkcji, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta – pod warunkiem, że zamienny sprzęt lub zamienne elementy wyposażenia sprzętu spełniać będą minimalne wymogi określone w Załączniku nr 1 do SIWZ i pod warunkiem, że przekazane przez Wykonawcę dokumentacje techniczne producentów tego sprzętu lub jego wyposażenia, potwierdzają spełnienie wymogu określonych w Załączniku nr 1; 4) w zakresie wynagrodzenia, wskazanego w § 6 ust. 1, poprzez jego podwyższenie – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniająca się pandemia choroby COVID-19, wywołana wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą istotnym, tj. co najmniej 50%, wzrostem cen materiałów, półproduktów, podzespołów wykorzystywanych do produkcji sprzętu lub jego wyposażenia, wpływających na koszty nabycia sprzętu przez Wykonawcę, lub cen transportu tego sprzętu lub jego wyposażenia, wpływających na koszty ponoszone przez Wykonawca w tym zakresie, pod warunkiem udokumentowanie tego wzrostu oraz przedłożenia przez Wykonawcę opisu wpływu wzrostu ww. cen na ponoszone przez niego koszty nabycia i transportu oraz szczegółowej kalkulacji porównawczej cen i kosztów ponoszonych przed i po ww. wzroście, wraz wskazaniem sposobu (metody) liczenia, przy czym zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 25% kwoty wykazanej różnicy; 5) w zakresie podwykonawców – w przypadku, gdy składając ofertę Wykonawca zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1, a w okresie jego realizacji zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem świadczenia usług z udziałem podwykonawcy zobowiązany jest do: a) wykazania powodów, dla których realizacji przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy, b) wskazania części przedmiotu umowy, która zostanie przekazana podwykonawcy do wykonania, c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, 6) w zakresie klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie, w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzul zawartych w Umowie, w celu zapewnienia jej zgodności z przepisami prawa; 7) zmiany podwykonawców, wymienionych w § 8 ust. 3, pod warunkiem wskazania nie później jednak niż na 7 dni roboczych przed dokonaniem zmiany powodów, dla których istnieje konieczność dokonania przedmiotowej zmiany i podania nazwy (firmy) podwykonawcy; 8) w przypadku wystąpienia w okresie realizacji Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1, zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej innych niż wskazane w pkt. 1) – 4), poprzez dostosowanie jej postanowień i warunków wykonania przedmiotu Umowy w zakresie i celu umożliwiającym wykonane Umowy w warunkach będący następstwem wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej.
IV 4 4 data 2020-08-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:50
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy, Wykonawca – w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców i braku wskazania informacji dotyczących podwykonawców w oświadczeniu własnym, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ – zobowiązany jest do podania firm podwykonawców, przy udziale których, będzie realizował przedmiot zamówienia. Niniejsze zobowiązanie dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku wyboru ich oferty, jako najkorzystniejszej, w sytuacji, o której mowa powyżej. Dodatkowo po wyborze oferty, a przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

Criterion

Kryteria cena oferty
Znaczenie 50,00
  
Kryteria funkcjonalność
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)