Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Żuromin
Miejscowość Żuromin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569311-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”


Zakres zamówienia obejmuje doposażenie szkolnych pracowni:
- pracowni matematycznej (tabela nr 1 opisu przedmiotu zamówienia)
- pracowni przyrodniczo – biologicznej (tabela nr 2 opisu przedmiotu zamówienia)
- pracowni językowej (tabela nr 3 opisu przedmiotu zamówienia )

dla szkół:
1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie
2) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie
3) Szkoły Podstawowej w Chamsku
4) Szkoły Podstawowej w Poniatowie
5) Szkoły Podstawowej w Raczynach
6) Szkoły Podstawowej w Będzyminie
7) Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym.

Do każdej ze szkól zostanie zakupiona i dostarczona po 1 szt poszczególnej pomocy dla każdej z siedmiu szkół podstawowych.
Wyjątek stanowi zakup 3 zestawów siłomierzy (od 1N do 50N) do pracowni przyrodniczo - biologicznej, które zostaną zakupione i dostarczone do:
- Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie
- Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie
- Szkoły Podstawowej w Chamsku.

Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do odpowiedniej szkoły.
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca.

Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty.

Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego.
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
39162100-6 pomoce dydaktyczne
39162110-9 sprzęt dydaktyczny
39162000-5 pomoce naukowe


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ

W przypadku gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych.
Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji przetargowej, muszą posiadać stosowne atesty, dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności.


3.11 Zadanie jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d1fb9da3-649d-4ef0-be4f-e7ca4b021dbe
Biuletyn 569311-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina i Miasto Żuromin
Regon 13037793600000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Żuromin
Zamawiajacy kod pocztowy 09-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 23 6572 558
Zamawiajacy fax 236 572 540
Zamawiajacy email gkmizp@gmail.com
Adres strony url www.zuromin.ibip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zuromin.ibip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zuromin.ibip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy i Miasta Żuromin - Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin, Sekretariat Urzędu, pokój nr 17
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności”
Numer referencyjny GKiZP.271.2.9/1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla siedmiu szkół podstawowych na terenie Gminy i Miasta Żuromin w ramach projektu pn. „Żuromińska kuźnia kompetencji i umiejętności” Zakres zamówienia obejmuje doposażenie szkolnych pracowni: - pracowni matematycznej (tabela nr 1 opisu przedmiotu zamówienia) - pracowni przyrodniczo – biologicznej (tabela nr 2 opisu przedmiotu zamówienia) - pracowni językowej (tabela nr 3 opisu przedmiotu zamówienia ) dla szkół: 1) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie 2) Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie 3) Szkoły Podstawowej w Chamsku 4) Szkoły Podstawowej w Poniatowie 5) Szkoły Podstawowej w Raczynach 6) Szkoły Podstawowej w Będzyminie 7) Szkoły Podstawowej w Kliczewie Dużym. Do każdej ze szkól zostanie zakupiona i dostarczona po 1 szt poszczególnej pomocy dla każdej z siedmiu szkół podstawowych. Wyjątek stanowi zakup 3 zestawów siłomierzy (od 1N do 50N) do pracowni przyrodniczo - biologicznej, które zostaną zakupione i dostarczone do: - Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Żurominie - Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Żurominie - Szkoły Podstawowej w Chamsku. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do odpowiedniej szkoły. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenie przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność za szkody powstałe w czasie transportu ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, kompletny, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 39162100-6 pomoce dydaktyczne 39162110-9 sprzęt dydaktyczny 39162000-5 pomoce naukowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ W przypadku gdyby w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy muszą być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji przetargowej, muszą posiadać stosowne atesty, dopuszczające do stosowania, muszą spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności. 3.11 Zadanie jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie, którego zakres obejmował dostawę pomocy/ lub materiałów dydaktycznych o wartości brutto dostawy minimum 30.000,00 zł W przypadku gdy ww. zakres zamówienia będzie stanowił część zamówienia o szerszym zakresie wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo dostawy niezbędne do wykazania spełniania w/w warunku. Do przeliczenia wartości finansowej występującej w innej walucie niż PLN zamawiający zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, przekazał Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje potwierdzające), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z wpisu do CEIDG lub KRS lub ich odpowiednika w innym kraju 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy jedynie w przypadku następujących okolicznościach: - wstrzymania prze Zamawiającego wykonania dostaw, - klęskę żywiołową, - siłę wyższą 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku: a) konieczności zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT). b) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”, przy czym „siła wyższa” oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, c) zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Ponadto zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 4. Zmiana umowy może nastąpić na piśmie pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)