Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ

Data publikacji 2020-08-03
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569261-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 488220006, 302130005, 429620007, 302340008, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, sprzętu serwerowego, drukarek i urządzeń wie-lofunkcyjnych oraz osprzętu komputerowego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 odrębnych Zadań:

ZADANIE NR 1. Dostawa sprzętu serwerowego
• Minikomputer 4xRJ45 – 10 sztuk;
• Serwer rack 1U – 2 sztuki;
• Serwer Tower – 1 sztuka.

ZADANIE NR 2. Dostawa komputerów
• Komputer typu All-In-One – 20 sztuk.

ZADANIE NR 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
• Urządzenie wielofunkcyjne laser-mono – 4 sztuk;
• Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe atramentowe (z dodatkowym kompletem tuszy) – 2 sztuki
• Drukarka laserowa mono – 20 sztuk.
• Drukarka laserowa mono z dupleksem – 1 sztuka
• Szybki skaner dokumentów - 1 szt.

ZADANIE NR 4 Dostawa osprzętu komputerowego
• Switch 1GB 8 portów, zarządzalny, PoE – 4 sztuki;
• Komputerowe dyski SSD – 8 sztuk;
• Router LTE – 1 sztuka.
• Biurowy pakiet oprogramowania – 10 szt.

ZADANIE NR 5 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby CZP+
• Komputer przenośny– 10 szt.
• Oprogramowanie biurowe – 10 szt.
• Słuchawki wraz z mikrofonem – 20 szt.
• Komputer typu All-In-One – 2 szt.
• Drukarka laserowa mono – 2 szt.
• Telefon VOIP – 2 szt.

Zadanie nr 5 jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś Priorytetowa 4: „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 „Innowacje społeczne”) w ramach Projektu: Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1473aa6-aed3-4c18-ba29-0152728c5120
Biuletyn 569261-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 31333100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podróżnicza
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-208
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy fax 071 3631529, 3631223
Zamawiajacy email dztech@spzoz.wroc.pl
Adres strony url http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (tylko dla Zdania nr 5)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spzoz.wroc.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową/kurierską lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Podróżnicza 26/28; Wrocław 53­- 208; sekretariat pok. nr 104 ( I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych dla Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
Numer referencyjny DIN.0420.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, sprzętu serwerowego, drukarek i urządzeń wie-lofunkcyjnych oraz osprzętu komputerowego na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SPZOZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 odrębnych Zadań: ZADANIE NR 1. Dostawa sprzętu serwerowego • Minikomputer 4xRJ45 – 10 sztuk; • Serwer rack 1U – 2 sztuki; • Serwer Tower – 1 sztuka. ZADANIE NR 2. Dostawa komputerów • Komputer typu All-In-One – 20 sztuk. ZADANIE NR 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych • Urządzenie wielofunkcyjne laser-mono – 4 sztuk; • Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe atramentowe (z dodatkowym kompletem tuszy) – 2 sztuki • Drukarka laserowa mono – 20 sztuk. • Drukarka laserowa mono z dupleksem – 1 sztuka • Szybki skaner dokumentów - 1 szt. ZADANIE NR 4 Dostawa osprzętu komputerowego • Switch 1GB 8 portów, zarządzalny, PoE – 4 sztuki; • Komputerowe dyski SSD – 8 sztuk; • Router LTE – 1 sztuka. • Biurowy pakiet oprogramowania – 10 szt. ZADANIE NR 5 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby CZP+ • Komputer przenośny– 10 szt. • Oprogramowanie biurowe – 10 szt. • Słuchawki wraz z mikrofonem – 20 szt. • Komputer typu All-In-One – 2 szt. • Drukarka laserowa mono – 2 szt. • Telefon VOIP – 2 szt. Zadanie nr 5 jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś Priorytetowa 4: „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 „Innowacje społeczne”) w ramach Projektu: Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek dla zadnia nr 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie sprzętu serwerowego o wartości min. 30.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez pod-miot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla zadnia nr 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie kompu-terów o wartości min. 45.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykona-nia i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym do-wodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla zadnia nr 3: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie druka-rek, urządzeń wielofunkcyjnych o wartości min. 20.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykona-ne, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykony-wane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wy-stawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. warunek dla zadnia nr 4: Zamawiający nie wyznacza dla Zadania nr 4 szczególnego sposobu spełnienia warunku zdolno-ści technicznej i zawodowej warunek dla zadnia nr 5: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem ter-minu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie różnego sprzętu komputerowego (komputerów, drukarek itp.) o wartości min. 30.000,00 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te do-stawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wy-konane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. (Przykładowy wzór oświadczenia, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 4A lub 4B do IDW), Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przy-padku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przy-czyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywa-nie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (Przykładowy wzór wykazu, którym może posłużyć się Wykonawca stanowi załącznik nr 6 IDW),
Inne dokumenty niewymienione Do oferty Wykonawca zobligowany jest także załączyć: 1. Formularz asortymentowo-cenowy (wzór – załącznik nr 1A do IDW)– wypełniony przez Wykonawcę, 2. Odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych pro-duktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery, wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób ( w języku polskim lub angielskim) potwierdzające spełnianie parametrów technicznych opisanych jako punktowane kryteria techniczne w pkt. 16.3.2 IDW. W przypadku folderu w języku obcym (innym niż angielski) do oferty należy dołączyć folder wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca winien zaznaczyć w katalogu, której pozycji opis dotyczy 3. Wymagane atesty, certyfikaty oraz oświadczenia wymienione w pkt. 2.11 OPZ dla poszczególnych Zadań
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy zawarte są w III części SIWZ - PU.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 1. Dostawa sprzętu serwerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48822000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47723,58
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 1 obejmuje dostawę sprzętu serwerowego: • Minikomputer 4xRJ45 – 10 sztuk; • Serwer rack 1U – 2 sztuki; • Serwer Tower – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 2. Dostawa komputerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 69918,70
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 2 obejmuje dostawę komputerów typu All-In-One – 20 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 3. Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 30569,11
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 3 obejmuje dostawę drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych: • Urządzenie wielofunkcyjne laser-mono – 4 sztuk; • Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe atramentowe (z dodatkowym kompletem tuszy) – 2 sztuki • Drukarka laserowa mono – 20 sztuk. • Drukarka laserowa mono z dupleksem – 1 sztuka • Szybki skaner dokumentów - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 4 Dostawa osprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13983,74
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 4 obejmuje dostawę osprzętu komputerowego: • Switch 1GB 8 portów, zarządzalny, PoE – 4 sztuki; • Komputerowe dyski SSD – 8 sztuk; • Router LTE – 1 sztuka. • Biurowy pakiet oprogramowania – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE NR 5 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby CZP+
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 47154,47
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zadanie nr 5 jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Oś Priorytetowa 4: „Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa”, Działanie 4.1 „Innowacje społeczne”) w ramach Projektu: Program zintegrowanych działań zdrowotnych, społecznych i socjalnych w procesie zdrowienia osób z doświadczeniem choroby psychicznej etap II
Zalacznik krotki opis ZADANIE NR 5 obejmuje dostawę sprzętu komputerowego na potrzeby CZP+ : • Komputer przenośny– 10 szt. • Oprogramowanie biurowe – 10 szt. • Słuchawki wraz z mikrofonem – 20 szt. • Komputer typu All-In-One – 2 szt. • Drukarka laserowa mono – 2 szt. • Telefon VOIP – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część II SIWZ – OPZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)