Dostawa 89 szt. laptopów wraz oprogramowaniem (systemem operacyjnym) w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.

Data publikacji 2020-08-04
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Kluczbork
Województwo opolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569525-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Nazwa zamówienia: Dostawa laptopów wraz oprogramowaniem (systemem operacyjnym) w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 894c92e6-e37e-4729-8ad1-9d4080883e16
Biuletyn 569525-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 53142143700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 20B
Zamawiajacy miejscowosc Kluczbork
Zamawiajacy kod pocztowy 46-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 418-00-30; 77 410-70-34
Zamawiajacy fax 77 418-00-30
Zamawiajacy email kluczbork@pcpr-kluczbork.pl
Adres strony url www.pcpr-kluczbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pcpr-kluczbork.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcpr-kluczbork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę w przedmiotowym postępowaniu składa się w formie pisemnej (oryginał podpisany przez Wykonawcę lub pełnomocnika).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Sienkiewicza 20b, 46-200 Kluczbork, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 89 szt. laptopów wraz oprogramowaniem (systemem operacyjnym) w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
Numer referencyjny PCPR.ZP.1/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1) Nazwa zamówienia: Dostawa laptopów wraz oprogramowaniem (systemem operacyjnym) w ramach projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”, realizowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 - Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został we wzorze umowy w załączniku nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Termin wykonania: do 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane laptopy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w szczególności potwierdzające wydajności procesora laptopa reprezentowanej przez parametr "Average CPU Mark" zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą wydruku ze strony www.cpubenchmark.net potwierdzającego wydajność procesora (wydruk należy wykonać w terminie od dnia publikacji do terminu składania ofert) - składa się wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru – zał. nr 1 do SIWZ), b) wydruk ze strony www.cpubenchmark.net UWAGA!!! składają wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą – brak wydruku skutkować będzie odrzuceniem oferty. c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), d) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6 ppkt. 2 SIWZ - zał. nr 2 do SIWZ (składają wszyscy Wykonawcy wraz z ofertą), e) w stosunku do wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
IV 4 14 Nie jest wymagane.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Jak we wzorze umowy w zał. nr 3 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)