Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych

Data publikacji 2020-08-04
Data zakończenia 2020-08-12 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Miejscowość Nysa
Województwo opolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569436-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowych zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części:
Część nr 1 – dostawa bezpiecznych igieł
Część nr 2 – dostawa strzykawek typu Janeta
Część nr 3 – dostawa zgłębników z prowadnicą
Część nr 4 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Część nr 5 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru ciepłoty ciała u dzieci i dorosłych
Część nr 6 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
Część nr 7 – dostawa igieł do portów
Część nr 8 – dostawa worków na wymiociny
Część nr 9 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
Część nr 10 – dostawa ciśnieniomierzy
Część nr 11 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
Część nr 12 – dostawa pościeli medycznej jednorazowego użytku
Część nr 13 – dostawa koszul/fartuchów jednorazowego użytku dla pacjentów
Część nr 14 – dostawa wkładów do basenów
Część nr 15 – dostawa wężyków do automatycznego wstrzykiwacza CT motion firmy Ulrich

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8fc7a7b6-8a51-446e-a9db-dcf9944076b4
Biuletyn 569436-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
Regon 31344300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bohaterów Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Nysa
Zamawiajacy kod pocztowy 48-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774 087 830
Zamawiajacy fax 774 333 038
Zamawiajacy email zp@zoznysa.pl
Adres strony url www.zoznysa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać drogą pocztową lub dostarczyć osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych
Numer referencyjny Nr ZZP--344/26/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych jednorazowych zgodnie z wykazem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na części: Część nr 1 – dostawa bezpiecznych igieł Część nr 2 – dostawa strzykawek typu Janeta Część nr 3 – dostawa zgłębników z prowadnicą Część nr 4 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych Część nr 5 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru ciepłoty ciała u dzieci i dorosłych Część nr 6 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału Część nr 7 – dostawa igieł do portów Część nr 8 – dostawa worków na wymiociny Część nr 9 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji Część nr 10 – dostawa ciśnieniomierzy Część nr 11 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych Część nr 12 – dostawa pościeli medycznej jednorazowego użytku Część nr 13 – dostawa koszul/fartuchów jednorazowego użytku dla pacjentów Część nr 14 – dostawa wkładów do basenów Część nr 15 – dostawa wężyków do automatycznego wstrzykiwacza CT motion firmy Ulrich
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Deklaracja Zgodności – zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych Dz. U. 2020 poz. 186 art. 2 ust. 1 pkt. 11 (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) 2) Certyfikat Zgodności – Deklarację Zgodności WE dla każdego wyrobu oraz dla każdego elementu zestawu (art. 2 ust. 1 pkt. 8 ustawy o wyrobach medycznych „dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadcząjący przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi”): zgodnie z art. 29 i 30 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a/ klasy I z funkcją po miarową b/ klasy I sterylnej c/ klasy II a d/ klasy II b e/ klasy III f/ aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g/ do diagnostyki in vitro z wykazu A h/ do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Zgłoszenia/ Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. 2020 poz. 186 art. 2.1 pkt. 2, pkt. 45, art.2.4, art. 58, art. 59, art. 60, art. 61, art. 61a, art. 64, art. 100, art. 133, art. 134 oraz art.136) lub dokument potwierdzający przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych EUDAMED o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych (art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r Dz. U. 2020 poz. 186) 4) materiały informacyjny w postaci katalogów producenta, prospektów lub folderów – potwierdzające wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego w „Opisie przedmiotu zamówienia” w języku polskim lub tłumaczone na język polski. Dokumenty muszą być opisane, której części i pozycji dotyczą 5) oświadczenie, że oferowany wyrób/sprzęt posiada instrukcje obsługi/użycia w języku polskim oraz etykietę z nazwą wyrobu w języku polskim zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020 poz. 186) – załącznik nr 5 do SIWZ 6) oświadczenia, że oferowany wyrób jest zgodny z obowiązującymi normami – załącznik nr 6 do SIWZ 7) próbki każdego oferowanego wyrobu w oryginalnym opakowaniu handlowym z etykietą zawierającą nazwę wyrobu w języku polskim - dla wyrobów z części nr 1 poz. 1a, 1b, 1d, 1e, 3a; części nr 5, części nr 9 poz. 3, części nr 10 – w ilości 1 szt. - dla wyrobów z pozostałych części i pozycji – w ilości 2 szt.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
IV 4 4 data 2020-08-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa bezpiecznych igieł
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – dostawa bezpiecznych igieł
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa strzykawek typu Janeta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – dostawa strzykawek typu Janeta
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa zgłębników z prowadnicą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 3 – dostawa zgłębników z prowadnicą
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa automatycznych opasek zaciskowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 4 – dostawa automatycznych opasek zaciskowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru ciepłoty ciała u dzieci i dorosłych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 5 – dostawa termometrów bezkontaktowych do pomiaru ciepłoty ciała u dzieci i dorosłych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 6 – dostawa pojemników plastikowych do pobierania próbek kału
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa igieł do portów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 7 – dostawa igieł do portów
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa dostawa worków na wymiociny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 8 – dostawa worków na wymiociny
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 9 – dostawa worków stomijnych i akcesoriów do pielęgnacji
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa dostawa ciśnieniomierzy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 10 – dostawa ciśnieniomierzy
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 11 – dostawa rękawiczek ochronnych foliowych
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa dostawa pościeli medycznej jednorazowego użytku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 12 – dostawa pościeli medycznej jednorazowego użytku
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa dostawa koszul/fartuchów jednorazowego użytku dla pacjentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 13 – dostawa koszul/fartuchów jednorazowego użytku dla pacjentów
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa dostawa wkładów do basenów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 14 – dostawa wkładów do basenów
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15 – dostawa wężyków do automatycznego wstrzykiwacza CT motion firmy Ulrich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część nr 15 – dostawa wężyków do automatycznego wstrzykiwacza CT motion firmy Ulrich
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 35,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)