Dostawa laptopów z oprogramowaniem, zestawów komputerowych z oprogramowaniem, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Wolskim

Data publikacji 2020-08-06
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571886-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa laptopów z oprogramowaniem, zestawów komputerowych z oprogramowaniem, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Wolskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 – laptopy z oprogramowaniem (sztuk 2)
Zadanie nr 2 - zestawy komputerowe z programowaniem (sztuk 10)
Zadanie nr 3 – drukarki (sztuk 2)
Zadanie nr 4 - urządzenie wielofunkcyjne (sztuk 1)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ec6a96a-fcbb-4bc8-bc73-c44cb988da5f
Biuletyn 571886-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 01103538100000
Zamawiajacy adres ulica Kasprzaka
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-211
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 38 94 806,
Zamawiajacy fax 22 632 38 93
Zamawiajacy email mmarcinkowska@wolski.med.pl,
Adres strony url www.wolski.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wolski.med.pl, https://e-ProPublico.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wolski.med.pl, https://e-ProPublico.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U.2016.1113,1250,1823,1948 oraz z 2017.1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wolski, ul. M Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, Pawilon nr 2 Kancelaria Główna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa laptopów z oprogramowaniem, zestawów komputerowych z oprogramowaniem, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Wolskim
Numer referencyjny EP/52/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu dostawa laptopów z oprogramowaniem, zestawów komputerowych z oprogramowaniem, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Wolskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 – laptopy z oprogramowaniem (sztuk 2) Zadanie nr 2 - zestawy komputerowe z programowaniem (sztuk 10) Zadanie nr 3 – drukarki (sztuk 2) Zadanie nr 4 - urządzenie wielofunkcyjne (sztuk 1)
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dla zadania numer 1 – laptopy 1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów. 2 Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 3 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu 4 Deklaracja zgodności CE 5 Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki EnergyStar – należy załączyć do oferty certyfikat lub wydruk z strony. 6 Certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie :https://tcocertified.com/product-finder/– załączyć do oferty wydruk z strony. Dla zadania numer 2 – zestawy komputerowe 1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów. 2 Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu 3 Dokument potwierdzający, że urządzenia wyprodukowane są przez producenta, zgodnie z normą PN-EN ISO 50001 4 Deklaracja zgodności CE 5 Certyfikaty dotyczące monitorów - TCO 7.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, Energy Star 7.0 lub nowszy Dla zadania nr 3 – drukarki 1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów. 2 Deklaracje CE, Dla zadania nr 4 – urządzenie wielofunkcyjne 1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów. 2 Deklaracje CE,
Inne dokumenty niewymienione 10.10. Złożona oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zestawienie parametrów technicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 6) Dokumenty wskazane w Rozdziale 6.4 SIWZ, 7) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 8) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe https://e-ProPublico.pl/
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszystkie postanowienia niniejszej umowy stanowią istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie: 1) wysokości wynagrodzenia, w przypadku: a) ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; b) zmiany stawki VAT, 2) jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana: a) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń; b) pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. 4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – laptopy z oprogramowaniem (sztuk 2)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 - zestawy komputerowe z programowaniem (sztuk 10)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – drukarki (sztuk 2)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 4 - urządzenie wielofunkcyjne (sztuk 1)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria warunki gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)