GuidZP400 |
0ec6a96a-fcbb-4bc8-bc73-c44cb988da5f
|
Biuletyn |
571886-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
01103538100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kasprzaka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-211
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 38 94 806,
|
Zamawiajacy fax |
22 632 38 93
|
Zamawiajacy email |
mmarcinkowska@wolski.med.pl,
|
Adres strony url |
www.wolski.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wolski.med.pl, https://e-ProPublico.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wolski.med.pl, https://e-ProPublico.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://e-ProPublico.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U.2016.1113,1250,1823,1948 oraz z 2017.1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Wolski, ul. M Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, Pawilon nr 2 Kancelaria Główna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa laptopów z oprogramowaniem, zestawów komputerowych z oprogramowaniem, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Wolskim
|
Numer referencyjny |
EP/52/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa laptopów z oprogramowaniem, zestawów komputerowych z oprogramowaniem, drukarek oraz urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Wolskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 – laptopy z oprogramowaniem (sztuk 2)
Zadanie nr 2 - zestawy komputerowe z programowaniem (sztuk 10)
Zadanie nr 3 – drukarki (sztuk 2)
Zadanie nr 4 - urządzenie wielofunkcyjne (sztuk 1)
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
W przypadku wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty numeru KRS, pod którym Wykonawca został zarejestrowany lub nazwy, pod którą Wykonawca został wpisany do CEiDG, zamawiający pobiera samodzielnie w/w dokumenty.
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dla zadania numer 1 – laptopy
1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów.
2 Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
3 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
4 Deklaracja zgodności CE
5 Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki
EnergyStar – należy załączyć do oferty certyfikat lub wydruk z strony.
6 Certyfikat TCO, wymagana certyfikacja na stronie :https://tcocertified.com/product-finder/– załączyć do oferty wydruk z strony.
Dla zadania numer 2 – zestawy komputerowe
1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów.
2 Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu
3 Dokument potwierdzający, że urządzenia wyprodukowane są przez producenta, zgodnie z normą PN-EN ISO 50001
4 Deklaracja zgodności CE
5 Certyfikaty dotyczące monitorów - TCO 7.0, ISO 13406-2 lub ISO 9241, EPEAT Gold, Energy Star 7.0 lub nowszy
Dla zadania nr 3 – drukarki
1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów.
2 Deklaracje CE,
Dla zadania nr 4 – urządzenie wielofunkcyjne
1 Opisów technicznych w języku polskim oferowanych urządzeń, np. kart katalogowych, ulotek informacyjnych, folderów.
2 Deklaracje CE,
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.10. Złożona oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zestawienie parametrów technicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ,
4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 3 do SIWZ,
5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem
Nr 4 do SIWZ,
6) Dokumenty wskazane w Rozdziale 6.4 SIWZ,
7) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP.
8) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
https://e-ProPublico.pl/
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszystkie postanowienia niniejszej umowy stanowią istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 uPzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na warunkach i w zakresie:
1) wysokości wynagrodzenia, w przypadku:
a) ograniczenia zakresu zamówienia objętego niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia;
b) zmiany stawki VAT,
2) jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
a) niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
b) pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4. Warunkiem dokonania zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|