Dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów

Data publikacji 2020-08-07
Data zakończenia 2020-08-17 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572075-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów dla
SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02c66129-0780-40f0-8ba0-aa4152bfb5c5
Biuletyn 572075-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Białymstoku
Regon 50622576000000
Zamawiajacy adres ulica Poleska
Zamawiajacy adres numer domu 89
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-874
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 66 37 344, 85 66 37 345,
Zamawiajacy fax 85 66 37 302
Zamawiajacy email przetargi@wspr.bialystok.pl ,
Adres strony url www.pogotowie.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pogotowie.bialystok.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pogotowie.bialystok.pl; http://bip.spzozwspr.wrotapodlasia.pl/zamowienia_publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą polską, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Poleska 89, 15-874 Białystok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów
Numer referencyjny EOP.332.17.20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Liczba części, na które wykonawca może złożyć ofertę nie jest ograniczona.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest sukcesywna dostawa papierów do aparatów EKG i defibrylatorów dla SP ZOZ WSPR w Białymstoku, szczegółowo wyspecyfikowanych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w przedmiotowym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 1.1 W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z przedsiębiorców składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1. 1.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Dokumenty, o których mowa powyżej mogą zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.4 Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z późn. zm.).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ –Formularz cenowy. W celu weryfikacji zaoferowanego asortymentu do wymogów, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej do złożenia w wyznaczonym terminie próbek asortymentu określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy: Z każdej części od 1 – 2 opisanej w Załączniku nr 3 Formularz cenowy – po 1 szt. z każdej z pozycji. 2. Próbki muszą być identyczne jak oferowane wyroby. Wykonawca powinien umieścić je w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą Wykonawcy i numerem części. Do opakowania należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. W/w opakowania zbiorcze należy umieścić w odpowiednio zabezpieczonym kartonie, oznaczonym tak, jak koperta zawierająca ofertę. 3. Komisja Przetargowa sprawdzi, czy zaoferowane wyroby w ww. częściach spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ, porównując próbki z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. Niezgodność próbek z ww. treścią spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 pzp. Każda próbka powinna być oznaczona numerem części oraz pozycji której dotyczy. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w formie jednolitego dokumentu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA:1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów, 2. w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. dokumenty wskazane w pkt 1 i 2 muszę potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ a. Wypełniony formularz ofertowy [wg Załącznika nr 1 do SIWZ]; b. Wypełniony formularz cenowy [wg Załącznika nr 3 do SIWZ]; c. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z dokumentów dołączonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówień publicznych (dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość zmian Umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia zmian Umowy wynika: a. z zaistnienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, b. ze zmiany przepisów prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu Umowy. 2. Strony dokonają zmian Umowy w zakresie wymaganym zmianą przepisów dotyczących wystawiania przez Wykonawców od 01.11.2020 r. ustrukturyzowanych faktur elektronicznych, przesyłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF). 3. Zmiany Umowy na podstawie niniejszego paragrafu wymagają zgody obu stron i pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-08-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Papiery do urządzeń EKG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert szczegółowo podano w XIV. SIWZ.
Zalacznik krotki opis Papiery do urządzeń EKG w tym: 1. Papier do urządzenia EKG Mr Green (58 mm) 2. Papier do urządzenia EKG Ascard Mr Blue (A4, B 56, 112 mm) Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Papier do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Kryteria oceny ofert szczegółowo podano w XIV. SIWZ.
Zalacznik krotki opis Papier do defibrylatora Corpuls 3 i Lifepak 12/15 Zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)