GuidZP400 |
3790c805-6373-43e0-ae00-9f47d6753ade
|
Biuletyn |
573008-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
|
Regon |
13010000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3436847, 3759404
|
Zamawiajacy fax |
713 443 421
|
Zamawiajacy email |
alekw@ift.uni.wroc.pl
|
Adres strony url |
bip.uni.wroc.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Rewitalizacja Zespołu pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Edukacji Astronomicznej” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101, 50-204 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego do Ośrodka Edukacji Astronomicznej Uniwersytetu Wrocławskiego w Białkowie
|
Numer referencyjny |
WFA.272.1.2020.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest
Dostawa sprzętu komputerowego do Ośrodka Edukacji Astronomicznej Uniwersytetu
Wrocławskiego w Białkowie
Zamówienie dotyczy dostawy zestawu: Komputer typu All-in-One (16 szt.)
Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 5 do SIWZ pn.: „Opis przedmiotu
zamówienia (specyfikacja techniczna)”.
1.2. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do
SIWZ.
1.3. Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej jedną należycie wykonaną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o
wartości dostawy nie mniejszej niż: 45 000,00 zł brutto,
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty
wymienione w rozdziale VI w pkt 3 ppkt 3 niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i
oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców,
ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub
dokumentów: 6.1 o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 7. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1 – składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W zakresie wymaganych
dokumentów, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 3 - Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w postepowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści SIWZ.
2. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7 do SIWZ;
3) Załącznik nr 2 - Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące przesłanek wykluczenia
4) Załącznik nr 3 - Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w
postepowaniu
5) Wypełniony i podpisany załącznik 5 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna
6) Wypełniony i podpisany Załącznik nr 8 do SWIZ Wykaz dostaw.
7) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy
składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych –
w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i modelu dostarczanego
Sprzętu na wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że oferowany Sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości i wydajności oraz w tej samej cenie, a
Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2020-08-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|