Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2020-2023 oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2020-08-10
Data zakończenia 2020-08-18 00:00:00
Instytucja Powiat Pszczyński
Miejscowość Pszczyna
Województwo śląskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569756-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2020-2023 oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2155a6b-4714-452e-8957-770bf46e71fe
Biuletyn 569756-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Pszczyński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Pszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 4492300, 032 4492399
Zamawiajacy fax 324 492 345
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.pszczyna.pl
Adres strony url www.powiat.pszczyna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W przypadku składania oferty w formie pisemnej ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Pszczynie w Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na parterze StarostwaPowiatowego – wejście do budynku od strony głównej ul. 3 Maja 10.W przypadku składania oferty wpostaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://powiat-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html do dnia i godziny wskazanej w punkcie 1 rozdziału XXIII
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pszczynie ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2020-2023 oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych
Numer referencyjny IZ.272.7.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie na lata 2020-2023 oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane w terminie: od dnia podpisania umowy jednak nie wcześniej jak od dnia 21 września 2020r. do dnia 29 grudnia 2023r. z zastrzeżeniem, iż umowę uznaje się za wykonaną również wcześniej – w przypadku wykorzystania środków finansowych przewidzianych w umowie na realizację zadania.
Okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne wydany przez Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r, Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 110 ze zm.).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dwie dostawy tablic rejestracyjnych o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda dostawa. Każda z dostaw musi być realizowana w ramach odrębnej umowy. W przypadku wykonywania i niezakończenia dostaw Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku. Uwaga: Mając na uwadze art. 23 ust. 5 ustawy Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. Uwaga: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty inna niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Uwaga: Dowodami, o których wyżej mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnego zaświadczenia Marszałka Województwa, właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 110 ze zm.).
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na Platformie przetargowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisane własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: 18 8448 0004 0006 1229 2033 0007 Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w następujący sposób: 2.1.1. W postaci papierowej - w formie pisemnej w oryginale. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.1.2. W postaci elektronicznej - poprzez Platformę przetargową - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.3. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ załącznik pod nazwą Istotne Postanowienia Umowy (załącznik nr 5). 1.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta wyłącznie z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, po upływie terminów określonych w art. 94 ustawy.
IV 4 4 data 2020-08-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 346 ze zm.), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia z art. 25a ustawy, które należy złożyć odpowiednio:  w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem - zgodnie z załącznikiem 2A oraz 3A – w przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę w postaci papierowej ALBO  w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zgodnie z załącznikiem 2B oraz 3B – w przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej. 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1A lub 1B do SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy przetargowej (jako wyodrębniony plik) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/ych pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia serii tablic rejestracyjnych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 95,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)