Zakup wyposażenia do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem

Data publikacji 2020-08-10
Data zakończenia 2020-08-19 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
Miejscowość Wysokie Mazowieckie
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble przedszkolne,
  • Sprzęt elektroniczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572780-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 375000003, 391610008, 317100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem w podziale na 4 części
Część 1. Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
Część 2. Dostawa wyposażenia placu zabaw wraz z montażem
Część 3. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem
Część 4. Dostawa sprzętu elektronicznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8c3fcdf-d44c-4a79-a882-213bb838e55c
Biuletyn 572780-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
Regon 45001067100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludowa
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Wysokie Mazowieckie
Zamawiajacy kod pocztowy 18-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 752 592
Zamawiajacy fax 862 752 593
Zamawiajacy email przetargi@wysokiemazowieckie.pl
Adres strony url www.wysokiemazowieckie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Europejski Fundusz Społeczny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wysokiemazowieckie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wysokiemazowieckie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wyposażenia do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem
Numer referencyjny MK.271.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem w podziale na 4 części Część 1. Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych Część 2. Dostawa wyposażenia placu zabaw wraz z montażem Część 3. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem Część 4. Dostawa sprzętu elektronicznego
Cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie maksimum do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1- 4500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset). Część 2 – 750,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt). Część 3 – 550,00 PLN (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt). Część 4 – 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 4 data 2020-08-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:50
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1. Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie maksimum do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1- 4500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset).
Zalacznik krotki opis Część 1. Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2. Dostawa wyposażenia placu zabaw wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie maksimum do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2..Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 2 – 750,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt).
Zalacznik krotki opis Część 2. Dostawa wyposażenia placu zabaw wraz z montażem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe 1.Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie maksimum do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 3 – 550,00 PLN (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt).
Zalacznik krotki opis Część 3. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4. Dostawa sprzętu elektronicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31710000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie maksimum do 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 4 – 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta).
Zalacznik krotki opis Część 4. Dostawa sprzętu elektronicznego
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)