GuidZP400 |
19af1738-f67d-4be8-a00d-196c8c594268
|
Biuletyn |
572556-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
|
Regon |
64013600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 454-54-01,
|
Zamawiajacy fax |
077 453-61-06
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@ginekologia.opole.pl,
|
Adres strony url |
www.ginekologia.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia (z podziałem na 17 zadań).
|
Numer referencyjny |
PN/D/SM/20/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą różnego sprzętu ogólnomedycznego jednorazowego użycia. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 17. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 17 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
zadanie nr 1-13, 15-17 – 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (zamówienia sukcesywne);
zadanie nr 14 – od 01.10.2020 do 30.09.2021 r. (zamówienia sukcesywne).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki - dot. zad. 2,3,5-14,17
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-6, § 4 ust. 10 oraz § 8 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Testy do wykrywania płynu owodniowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup zakup wraz z dostawą testów do wykrywania płynu owodniowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Strzykawki, igły do iniekcji, kaniule dożylne, kraniki i koreczki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą strzykawek, igieł do iniekcji, kaniul dożylnych, kraników i koreczków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użycia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użycia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Test diagnostyczny do wykrywania przedwczesnego pęknięcia błon płodowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą testu diagnostycznego do wykrywania przedwczesnego pęknięcia błon płodowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe igły do podawania botoksu.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą jednorazowych igieł do podawania botoksu. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Rurki intubacyjne, maski i dreny do terapii tlenowej, cewniki.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą rurek intubacyjnych, masek i drenów do terapii tlenowej, cewników. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt ogólnomedyczny różny jednorazowego użycia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sprzętu ogólnomedycznego różnego jednorazowego użycia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Baseny i miski nerkowate jednorazowego użycia.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą basenów i misek nerkowatych jednorazowego użycia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 8 której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Materiały do żywienia pozajelitowego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33692200-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą materiałów do żywienia pozajelitowego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 9, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pojemniki i dreny do odsysania pola operacyjnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141640-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą pojemników i drenów do odsysania pola operacyjnego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 10, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Kateter do histerosalpinografii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33194220-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą katetera do histerosalpinografii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 11, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Retraktory do ran.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą retraktorów do ran. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 12, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Przyrządy jednorazowego użycia do iniekcji.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą przyrządów jednorazowego użycia do iniekcji. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 13, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Jednorazowe specjalistyczne produkty dostępu naczyniowego i zabezpieczenia dróg oddechowych dla noworodków.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą jednorazowych specjalistycznych produktów dostępu naczyniowego i zabezpieczenia dróg oddechowych dla noworodków. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 14, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment jednorazowego użycia do pobierania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia do pobierania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 15, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Asortyment jednorazowego użycia do opracowywania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą asortymentu jednorazowego użycia do opracowywania materiału biologicznego dla potrzeb Laboratorium Diagnostyki Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 16, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do badania drożności jajowodów metodą HyFoSy (metoda piankowa) dla potrzeb Poradni Diagnostyki i Leczenia Niepłodności.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą zestawów do badania drożności jajowodów metodą HyFoSy (metoda piankowa) dla potrzeb Poradni Diagnostyki i Leczenia Niepłodności. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 17, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |