GuidZP400 |
5351d637-5330-491c-8a7f-962057992397
|
Biuletyn |
572552-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
|
Regon |
64013600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Reymonta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 454-54-01,
|
Zamawiajacy fax |
077 453-61-06
|
Zamawiajacy email |
zam-publ@ginekologia.opole.pl,
|
Adres strony url |
www.ginekologia.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ginekologia.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
45-066 Opole, ul. Reymonta 8 (Sekretariat, pok. nr 7 w budynku A)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą zestawów medycznych (z podziałem na 9 zadań).
|
Numer referencyjny |
PN/D/SM/21/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą zestawów medycznych. Istnieje możliwość składania ofert częściowych, liczba części (zadań) 9. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do umowy odpowiednio do zadań nr 1 - 9 (wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
zadanie nr 1-4, 8, 9 - 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia (zamówienia sukcesywne);
zadanie 5-7 – od 01.10.2020 do 30.09.2021 r. (zamówienia sukcesywne).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Próbki - dla zadań 1-9. 2. Karty charakterystyki potwierdzające zgodność wyrobu z normą: EN 13795-3; PN- EN 1041; EN 15223-1; EN ISO 11135 (dot. poz. 1 załącznika do umowy do zadania nr 3). 3. Karty charakterystyki potwierdzające zgodność wyrobu z normą: PN- EN 1041; EN 15223-1; EN ISO 11135 (dot. poz. 1-2 załącznika do umowy do zadania nr 8). 4. Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzające zgodność wyrobów z normą EN 13795 cz. 1-3; EN 20811; EN 13938-1; EN ISO 9073-6 (dot. poz. 1 załącznika do umowy do zadania nr 7). 5. Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzających zgodność wyrobów z normą EN 13795 cz. 1-3 (dot. poz. 1 załącznika do umowy do zadania nr 6). 6. Karty techniczne do gotowych wyrobów po procesie sterylizacji, potwierdzających zgodność wyrobów z normą EN 13795 cz. 1-3; EN 20811; EN 13938-1; EN ISO 9073-6 (dot. poz. 1, 3 załącznika do umowy do zadania nr 5). 7. Deklaracja Zgodności wystawiona przez Wytwórcę i Certyfikat CE Jednostki Notyfikowanej – potwierdzające, wyrób zaklasyfikowany jako wyrób medyczny klasy IIa zgodnie z obowiązującymi wymaganiami Dyrektywy 92/42/EEC (dotyczy poz. 1 załącznika do umowy do zadania nr 3). 8. Certyfikat walidacji procesu sterylizacji wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą – (dot. poz. 1, 3 załącznika do umowy do zadania nr 5 oraz do poz. 1 załącznika do umowy do zadania nr 7). 9. Raport certyfikacyjny dot. I klasy palności CFR 1610 – (dot. poz. 1, 3 załącznika do umowy do zadania nr 5 oraz do poz. 1 załącznika do umowy do zadania nr 7).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istnieje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, ale tylko w szczególnie uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, a spełniających przesłanki określone w § 2 ust. 5-6, § 4 ust. 10 oraz § 8 ust. 2 umowy, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do cewnikowania.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do cewnikowania. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 1, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do obsługi porodów.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do obsługi porodów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 2, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do znieczuleń przewodowych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do znieczuleń przewodowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 3, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do szycia po episiotomii.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do szycia po episiotomii. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 4, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do operacji ginekologicznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do operacji ginekologicznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 5, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do laparoskopii ginekologicznej.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do laparoskopii ginekologicznej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 6, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do operacji brzusznych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do operacji brzusznych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 7, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy jednorazowego użycia do zmiany opatrunku.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów jednorazowego użycia do zmiany opatrunku. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 8, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Sterylne zestawy noworodkowe jednorazowego użycia do cięć cesarskich.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Na przedmiot zamówienia składa się zakup wraz z dostawą sterylnych zestawów noworodkowych jednorazowego użycia do cięć cesarskich. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku do umowy do zadania nr 9, której wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zamówienia realizowane będą sukcesywnie.
|
| |