GuidZP400 |
d6c4a9a7-c542-4b2f-8211-f92b175d9713
|
Biuletyn |
574100-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
|
Regon |
28881100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fredry
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-701
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 854-60-00
|
Zamawiajacy fax |
61 852-04 -55, 8546146
|
Zamawiajacy email |
dzp@ump.edu.pl
|
Adres strony url |
www.ump.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie finansowane ze środków pochodzących z programu pn.: „Techniki pozaustrojowego wspomagania funkcji życiowych z wykorzystaniem ECMO” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy POWR.05.04.00-00-0160/18-00
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/ump
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. nr 113, 114
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bronchoskopów z torem wizyjnym oraz zestawu optyki operacyjnej – rejestrującej obraz z podziałem na 2 części
|
Numer referencyjny |
PN-32/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa bronchoskopów z torem wizyjnym oraz zestawu optyki operacyjnej – rejestrującej obraz.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (warunki wymagane) zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SIWZ dla części 1 oraz w załączniku nr 1.2 do SIWZ dla części 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 dostawę:
• bronchoskopów z torem wizyjnym na kwotę co najmniej 100 000 zł dla części I
• zestawu optyki operacyjnej na kwotę co najmniej 30 000 zł dla części II.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane, nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
12.1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w prowadzonym postępowaniu.
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część 1: 5 000,00 zł
Część 2: 1 000,00 zł
12 .2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku
następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 35 1030 1247 0000 0000 4772 4198.
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:
1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone
z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą;
2) powinno być wystawione na Zamawiającego;
3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność
za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone
w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane
na pierwsze żądanie Zamawiającego.
12.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć
na wskazany w pkt. 12.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-08-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|