GuidZP400 |
1fdadf46-c19c-4cde-bf97-e0d333f47db7
|
Biuletyn |
573252-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu
|
Regon |
36445441400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
1 Pułku Strzelców Podhalańskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 415 31 51,
|
Zamawiajacy fax |
18 415 37 08
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.kaosg@strazgraniczna.pl,
|
Adres strony url |
https://www.karpacki.strazgraniczna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.karpacki.strazgraniczna.pl/ko/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne/zamowienia-ogloszone/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej w zamkniętych kopertach należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj.: Karpackim Oddziale Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz (na biurze przepustek) lub przesłać na nw. adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Karpacki Oddział Straży Granicznej imienia 1 Pułku Strzelców Podhalańskich z siedzibą w Nowym Sączu, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5, 33-300 Nowy Sącz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia informatycznego dla potrzeb Karpackiego Oddziału SG
|
Numer referencyjny |
KA-GK-3.3710.3.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia informatycznego dla Karpackiego Oddziału SG obejmująca:
- Część nr 1 – Punkt dystrybucyjny z zakończeniami sieci LAN.
- Część nr 2 – Router WAN.
- Część nr 3 – Urządzenia wielofunkcyjne.
- Część nr 4 – Zestaw szkoleniowy wideokonferencyjny.
- Część nr 5 – Wyposażenie kancelarii, dyski sieciowe.
Miejsce dostawy:
- Część nr 1 – Kraków, ul. Nad drwiną 10,
- Części nr 2-5 – Nowy Sącz, ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5.
|
Cpv glowny przedmiot |
32422000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w części nr 1, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
W takim przypadku, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony maksymalnie do 50 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
(minimalny poziom zdolności) – Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, jeżeli wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o łącznej wartości:
– dla części nr 1 – min. 100 000 zł (wraz z montażem)
– dla części nr 2 – min. 40 000 zł
– dla części nr 3 – min. 60 000 zł
– dla części nr 4 – min. 30 000 zł
– dla części nr 5 – min. 10 000 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazuje BEZ WEZWANIA Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy PZP, a także na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy PZP - w przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w części nr 1, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji. W takim przypadku, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony maksymalnie do 50 dni od dnia zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-08-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Punkt dystrybucyjny z zakończeniami sieci LAN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32422000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W przypadku przedłużenia się robót budowlanych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia w części nr 1, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, o czym poinformuje Wykonawcę niezwłocznie po powzięciu takiej informacji.
W takim przypadku, termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony maksymalnie do 50 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Dostawa i montaż punktu dystrybucyjnego wraz zakończeniami sieci LAN kat. 6a – 1 kpl.
2. Zasilacz UPS – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Router WAN
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32413100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Router WAN – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia wielofunkcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe – 2 kpl.
2. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne „A” – 2 kpl.
3. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne „B” – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw szkoleniowo – wideokonferencyjny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw szkoleniowo – wideokonferencyjny – 1 kpl.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Wyposażenie kancelarii, dyski sieciowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1. Zestaw do obsługi kancelaryjnej – 2 kpl.
2. Dysk sieciowy – 2 kpl.
|
| |