Dostawa urządzeń systemów telekomunikacyjnych

Data publikacji 2020-08-12
Data zakończenia 2020-08-20 00:00:00
Instytucja 2 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573274-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemów telekomunikacyjnych. wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd57dc91-acda-4e79-b8a4-ed8e734631c2
Biuletyn 573274-N-2020
Zamawiajacy nazwa 2 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 14266590400000
Zamawiajacy adres ulica Marsa
Zamawiajacy adres numer domu 110
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 04-470
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261815214
Zamawiajacy fax 261815093
Zamawiajacy email 2rblog.zampub@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej, w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń systemów telekomunikacyjnych
Numer referencyjny D/110/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemów telekomunikacyjnych. wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
Cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 84 000,00 zł, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o wybrane części (zadania), wykazana wartość winna dotyczyć kwoty określonej dla danej części (zadania), w tym:  dla zadania nr 1 – 8 000,00 zł;  dla zadania nr 2 – 10 000,00 zł;  dla zadania nr 3 – 12 000,00 zł;  dla zadania nr 4 – 8 000,00 zł.  dla zadania nr 5 – 13 000,00 zł.  dla zadania nr 6 – 8 000,00 zł.  dla zadania nr 7 – 2 000,00 zł.  dla zadania nr 8 – 14 000,00 zł.  dla zadania nr 9 – 9 000,00 zł. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka części (zadań) jednocześnie, na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, winien wykazać wartość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż łączna kwota wymagana w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku dla części (zadań), na które składana jest oferta. W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Jeżeli Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda: 1) w przypadku warunku, o którym mowa w pkt. 2.2 – dokumentu o którym mowa w pkt 2.2.1 (rozdział VII SIWZ); 2) oświadczenia wykonawcy określającego: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zamawiający na potwierdzenie warunku żąda informacji banku lub spółdzielczej kasyoszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składaniaofert.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownychsytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościachtechnicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych – zgodnie z art. 22a ust. 1. W wymienionychprzypadkach, Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,musi udowodnićzamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,wszczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2). Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznejlub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnieniazasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chybaże za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymizasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunekłączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda:1)w przypadku warunku dotyczącego posiadania sytuacji ekonomicznej lub finansowej, dokumentu o którym mowa powyżej tj. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszy mniż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert 2) oświadczenia wykonawcy określającego: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Uwaga W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronieinternetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający w dniu zamieszczenia informacji z otwarcia ofert udostępni wzór Informacji w odniesieniu do przynależności do grupy kapitałowej stanowiący – załącznik nr 4 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Świadectwo kalibracji zgodnie z wymogami PN EN ISO 17025:2005
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 9 400,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy czterysta złotych 00/100), w tym na: zadanie 1 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) zadanie 2 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) zadanie 3 – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) zadanie 4 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) zadanie 5 – 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100) zadanie 6 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) zadanie 7 – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100) zadanie 8 – 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) zadanie 9 – 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadanie dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian umowy, w sytuacjach określonych w art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2019 poz.1843 t. j. ze zm.) w szczególności w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikałaby z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy: 1) zmiany terminu wykonania umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub użytkownika końcowego; 2) przedłużenia terminu wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądem powszechnym, w przypadku, gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 3) innych istotnych postanowień umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, bądź zmianą wytycznych przełożonych Zamawiającego; 4) zmiana określonego producenta, typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 2 umowy nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy (parametry oferowanego sprzętu). Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. W celu dokonania zmian zapisów Umowy wnioskowanych przez Wykonawcę zobowiązany jest on pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków Umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV 4 4 data 2020-08-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa regeneratora kablowego RK-2M
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa regeneratora kablowego RK-2M . Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa regeneratora kablowego RK-2Mv
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest ddostawa regeneratora kablowego RK-2Mv . Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa analizatora okablowania FLUKE DSX-5000 Cable Analyzer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dodostawa analizatora okablowania FLUKE DSX-5000 Cable Analyzer . Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa analizatora okablowania FLUKE DTX-1800
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa analizatora okablowania FLUKE DTX-1800. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa reflektometra do badania światłowodów jednomodowych i wielomodowych AQ-7280
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa reflektometra do badania światłowodów jednomodowych i wielomodowych AQ-7280 . Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa dostawa testera BITSTREAM MULTIPRON Advance
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa testera BITSTREAM MULTIPRON Advance. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa dostawa szafki badaniowej telekomunikacyjnej do pomiaru linii kablowych miedzianych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa szafki badaniowej telekomunikacyjnej do pomiaru linii kablowych miedzianych . Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa telekomunikacyjnej szafki badaniowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa telekomunikacyjnej szafki badaniowej. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa urządzenia do lokalizacji uszkodzeń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32500000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do lokalizacji uszkodzeń. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej: www.2rblog.wp.mil.pl oraz https://platformazakupowa.pl/pn/2rblog
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)