GuidZP400 |
3fbe2133-e6df-40e7-9016-5b6a81b3b501
|
Biuletyn |
576577-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
30206765400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bukowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-811
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 57 48 02
|
Zamawiajacy fax |
261 57 72 04
|
Zamawiajacy email |
14wog.zp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.14wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.14wog.wp.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.14wog.wp.mil.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34 60-811 Poznań, budynek nr 28- kancelaria WOG- czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:30, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
32/z/2020 Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy: 32/z/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi dla pracowników Sekcji Obsługi Infrastruktury Poznań, Biedrusko oraz Piła w celu usprawnienia bieżącej działalności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym. Zakres zamówienia obejmuje: zakup, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w trzech lokalizacjach zgodnie z Formularzem cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) tj. w miejscowości Poznań, Biedrusko oraz Piła.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
42900000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania dostawy: do 30 dni od daty podpisania umowy.
Termin wykonania opcji: do 7 dni od daty wysłania pisemnego zamówienia na adres
e-mail/fax Wykonawcy. Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi nie później niż do dnia 15.12.2020 r.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia wartości w ramach prawa opcji umowy o maksymalnie 24 600,00 zł brutto, (słownie: dwadzieścia cztery tysiące sześćset złotych 00/100 ) na zakup dodatkowych ilości wyrobów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone wyroby niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2020 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2020.
Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna oferta musi zawierać:
a) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do SIWZ,
b) wypełniony formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ ,
c) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 4 do SIWZ),
f) pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów
do wykonania zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy.
KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznani u, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, tel. 261 574 802;
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest osoba wyznaczona przez Komendanta 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego tel. 261-577-445.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ” 32/z/2020 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy( w tym gwarancji) przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
* * Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
1.660,00 zł (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt 00/100).
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą.
2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy.
3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 29 1010 1469 0042 0013 9120 2000 z dopiskiem wadium na "Zakup i dostawa narzędzi ręcznych, narzędzi o napędzie elektrycznym do magazynów 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ” 32/z/2020
UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji
lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem
nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (czynna od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:00 do 15:30, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty.
5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność
za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a. oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy
w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w załączonym do niniejszej SIWZ wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy np.: zmiana numeru rachunku bankowego,
b) zmiana danych teleadresowych.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
10) Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa poprzez udowodnienie (zgodnie z art. 11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz.U. z 2019 r., poz. 1010) że:
- nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej;
- stanowią informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą;
- Wykonawca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
11) Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
12) Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny one być umieszczone w osobnej wewnętrznej kopercie zatytułowanej nazwą postępowania, z dodaniem słów „Tajemnica przedsiębiorstwa.”
|
IV 4 4 data |
2020-09-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej lub w formie elektronicznej poprzez platformazakupowa.pl
|
IV 4 5 okres |
30
|