GuidZP400 |
df7de849-6731-474b-9d7b-db4442bc4399
|
Biuletyn |
577303-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej w Bończy
|
Regon |
29436100000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bończa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraśniczyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-310
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 774 136
|
Zamawiajacy fax |
825 774 136
|
Zamawiajacy email |
boncza@dps.pl
|
Adres strony url |
www.boncza.dps.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestraeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
dpsboncza.e-biuletyn.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej, w wersji papierowej, za pośrednictwem operatowa pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Bończy , 22-310 Kraśniczyn, pow. Krasnystaw
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego oraz sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID - 19 w domach pomocy społecznej.
|
Numer referencyjny |
DPS.3822.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostaje podzielone na dwie odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.1. Przedmiotem zamówienia"Części 1 - Dostawa sprzętu medycznego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii CIVID - 19 w domach pomocy społecznej" jest dostawa urządzeń i artykułów medycznych, na potrzeby DPS Bończa.Celem dostaw jest profilaktyka zakażeń oraz przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19.Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy 22 -310 Kraśniczyn.CPV: 33000000-0 Urządzenia medyczne,farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała.Przedmiotem Części2. Dostawa sprzętu sprzątającego w celu wsparcia działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID w domach pomocy społecznej" jest dostawa sprzętu i urządzeń służących utrzymaniu higieny pomieszczeń, na potrzeby DPS w Bonczy, niezbędnego do prowadzenia profilaktyki zakażeń oraz przeciwdziałania skutkom pandemii COVID -19. Miejsce dostaw - siedziba DPS w Bończy, 22 -310 Kraśniczyn. CPV: 42000000-6 Maszyny przemysłowe 42900000-5 Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ dla Części 1 i Części 2. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art.29 ust.4 ustawy Pzp.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22, ust.1 dotyczące:-kompetencji lub uprawnień dp prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,-sytuacji ekonomicznej lub finansowej,- zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy Pzp,na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 12-23 oraz art.24 ust.5pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, bezpośrednio pozyskał dane osób fizycznych, to ciąży na Wykonawcy obowiązek informacyjny przewidziany w art.13 RODO względem tych osób, których dane osobowe dotyczą.Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO - Załącznik nr 7.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a)zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie,przy czym cena netto pozostanie niezmienna i obowiązuje do końca realizacji umowy; b)zmniejszenia cen jednostkowych w każdym przypadku, c) zmiany danych Wykonawcy (zmiana adresu,nazwy) lub zmian związanych z przekształceniem podmiotowym po stronie wykonawcy; d) zmian przepisów ogólnie obowiązujących, które mająwpływ na treść umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-09-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30 ( od ostatecznego terminu składania ofert)
|