Dostawa sprzętu meycznego jednorazowego nr 3.

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-08-24 23:41:54
Instytucja Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
Miejscowość Ostróda
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577325-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 395180006, 331414200, 331416202, 331413209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 5 : Materiały różne nr 5, Pakiet nr 15 : Bielizna jednorazowego użytku nr 1, Pakiet nr 24 : Rękawice chirurgiczne, Pakiet nr 64 : Sterylny zestaw do zabiegów bariatrycznych, Pakiet nr 65 : Półmaska filtrująca, Pakiet nr 66 : Bielizna jednorazowego użytku nr 2,
Pakiet nr 67 : Kombinezon ochronny, Pakiet nr 68 : Zestaw do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego, Pakiet nr 69 : Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne, Pakiet nr 70 : Igły do pobierania leków, Pakiet nr 71 : Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 72 : Probówki do pobierania wymazów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d1cc0e8-c973-4a49-98c1-755d0987ec14
Biuletyn 577325-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna
Regon 51139872500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Jagiełły
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Ostróda
Zamawiajacy kod pocztowy 14-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 896 427 357,
Zamawiajacy fax 896 469 250
Zamawiajacy email pzozsa.zamowienia@wp.pl,
Adres strony url www.szpital-ostroda.pl
Adres strony internetowej www.szpital-ostroda.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital-ostroda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-ostroda.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-ostroda.pl
Dostep do dokumentow ograniczony www.szpital-ostroda.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu meycznego jednorazowego nr 3.
Numer referencyjny SZOSA DZP-3321-21/2020r.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : Pakiet nr 5 : Materiały różne nr 5, Pakiet nr 15 : Bielizna jednorazowego użytku nr 1, Pakiet nr 24 : Rękawice chirurgiczne, Pakiet nr 64 : Sterylny zestaw do zabiegów bariatrycznych, Pakiet nr 65 : Półmaska filtrująca, Pakiet nr 66 : Bielizna jednorazowego użytku nr 2, Pakiet nr 67 : Kombinezon ochronny, Pakiet nr 68 : Zestaw do pozyskiwania osocza bogatopłytkowego, Pakiet nr 69 : Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne, Pakiet nr 70 : Igły do pobierania leków, Pakiet nr 71 : Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne, Pakiet nr 72 : Probówki do pobierania wymazów.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Okreslenie warunkow Dla uznania, że Wykonawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty : a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz ofertą przedłoży podpisanie oświadczenie z art. 25a ust. 1ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż : 1) w przypadku Pakietu nr 5 – 950,00zł brutto każda; 2) w przypadku Pakietu nr 14 – 5200,00zł brutto każda; 3) w przypadku Pakietu nr 24 – 136 000,00zł brutto każda; 4) w przypadku Pakietu nr 64 - 16000,00zł brutto każda; 5) w przypadku Pakietu nr 65 - 68 000,00zł brutto każda; 6) w przypadku Pakietu nr 66 - 14000,00zł brutto każda; 7) w przypadku Pakietu nr 67 - 133000,00zł brutto każda; 8) w przypadku Pakietu nr 68 – 3500,00zł brutto każda; 9) w przypadku Pakietu nr 69 – 8500,00zł brutto każda; 10) w przypadku Pakietu nr 70 - 500,00zł brutto każda; 11) w przypadku Pakietu nr 71 – 13000,00zł brutto każda; 12) w przypadku Pakietu nr 72 – 4000,00zł brutto każda, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzec którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 6) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru na Załączniku nr 7 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość określona dla poszczególnych pakietów , na które Wykonawca składa ofertę : 1) w przypadku Pakietu nr 5 – 950,00zł brutto każda; 2) w przypadku Pakietu nr 14 – 5200,00zł brutto każda; 3) w przypadku Pakietu nr 24 – 136 000,00zł brutto każda; 4) w przypadku Pakietu nr 64 - 16000,00zł brutto każda; 5) w przypadku Pakietu nr 65 - 68 000,00zł brutto każda; 6) w przypadku Pakietu nr 66 - 14000,00zł brutto każda; 7) w przypadku Pakietu nr 67 - 133000,00zł brutto każda; 8) w przypadku Pakietu nr 68 – 3500,00zł brutto każda; 9) w przypadku Pakietu nr 69 – 8500,00zł brutto każda; 10) w przypadku Pakietu nr 70 - 500,00zł brutto każda; 11) w przypadku Pakietu nr 71 – 13000,00zł brutto każda; 12) w przypadku Pakietu nr 72 – 4000,00zł brutto każda, oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są (np. referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzec którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy ; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu – wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2) Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015, poz. 876 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego : - dla wyrobów klasy I – deklaracja zgodności CE, - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas : IIb i III – deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania – OŚWIADCZENIE OFERENTA, 3) Oświadczenie oferenta, że Producent zaoferowanego asortymentu znajduje się na listach firm poleconych przez CDC lub WHO dla SARS COV-2 - dotyczy Pakietu nr 72 - Probówki do pobierania wymazów,
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony formularz oferty – (na załączonym druku - zał. nr 1do SIWZ), b) wypełniony formularz cenowy – (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - (na załączonym druku załącznik nr 3 do SIWZ), d) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – ( na załączonym druku - załączniku nr 4 do SIWZ) , e) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy), f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego Wykonawcę – pełnomocnika, g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.
Zastosowanie procedury pzp 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5 - Materiały różne nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 15 -Bielizna jednorazowego użytku nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 24 - Rękawice chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr64 -Sterylny zestaw do zabiegów bariatrycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 65 - Półmaska filtrująca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 66 -Bielizna jednorazowego użytku nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 67 - Kombinezon ochronny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 68 - Zestaw do pozyskiwania osocza bogato płytkowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 69 - Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku niesterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 70 - Igłyb do pobierania leków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141320-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 71 - Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 72 - Probówki do pobierania wymazów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin realizacji zamówienia (dostawy)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)