Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.

Data publikacji 2020-08-24
Data zakończenia 2020-09-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
Miejscowość Żurawica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 532506-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336900003, 336000006, 336920007, 241119004, 331411104, 331400003, 181000000, 336316008, 184240007, 380000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych własnym transportem Wykonawcy lub wyspecjalizowanego przewoźnika do siedziby Zamawiającego - Działu Farmacji – Apteka szpitalna (budynek nr 4).
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części :
1 – LEKI RÓŻNE - Kod. 33690000-3,
2 – ABILIFY MAINTENA INJ. - Kod. 33690000-3,
3 – RISPOLEPT CONSTA INJ. & XEPLION INJ. Kod. 33690000-3,
4 – TRANXENE & DEPAKINE - Kod. 33690000-3,
5 – PŁYNY INFUZYJNE - Kod. 33692000-7,
6 – TLEN MEDYCZNY- Kod. 24111900-4
i wyrobów medycznych w części :
7 – MATERIAŁY OPATRUNKOWE - Kod. 33141110- 4,
8 – ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE- Kod. 33631600-8,
9 – SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Kod. 33140000- 3,
10 –SPRZĘT MEDYCZNY DROBNY- Kod. 33140000-3,
11– SPRZET MEDYCZNY-ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ - Kod.18100000-0,18114000-1,18142000-6,18221200-6,18410000-6.
12– SPRZET MEDYCZNY RĘKAWICE Kod. 18424000-7,184243300-0 .
13– SPRZĘT MEDYCZNY- LABOLATORYJNY- Kod. 38000000-5
Zamawiający w prowadzonym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Częścią zamówienia jest całość asortymentu w danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega składanie ofert przez wykonawców na całość asortymentu w danej części przedmiotu zamówienia.
Ofertę można składać na jedną lub kilka części. W powyższym postępowaniu występuje 13 części przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu leku w opakowaniach jednostkowych innych niż wykazane w kolumnie 2 Załącznika 1 do SIWZ w części 1, 2, 3, 4, 5, 6 produktów leczniczych pod warunkiem, że ogólna ilość leku dla danej pozycji będzie zachowana. Ogólną ilość leku stanowi iloczyn ilości leku lub wyrobu medycznego zawartego w jednostkowym opakowaniu pomnożona przez ilość opakowań. Szczegółowy opis, wymagania , informacje o dopuszczeniu innych ilości sztuk w opakowaniu określono w formularzach asortymentowo-cenowych dla poszczególnych części - Załącznik nr 1 będących integralną częścią SIWZ.
Zamawiający wymaga podania w Załączniku nr 1 w części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 ( produkty lecznicze) w kolumnie 13 kodu EAN dla każdej pozycji oferowanego produktu leczniczego.
3. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który:
3.1. Spełnia wymagania opisane w formularzach asortymentowo-cenowych - Załącznik nr 1 w poszczególnych częściach od 1 do 13.
3.2. Spełnia wymagania opisane w rozdziale 7 ust. 5 pkt 1 lit. a i b SIWZ.
4. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych na przedmiot zamówienia wymagany w formularzach asortymentowo cenowych dla poszczególnych części.
W przypadku produktów leczniczych przez ofertę równoważną należy rozumieć lek zawierający tę samą substancję czynną oraz mający te same wskazania i tę samą drogę podania przy braku różnic postaci farmaceutycznej zgodnie z art. 2 pkt 13a ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1536 z późn. zm.).
1)W przypadku zaoferowania w postępowaniu produktów leczniczych równoważnych, fakt ten winien być uwzględniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w części 1, 2, 3, 4, 5, 6 gdzie wykonawca w kolumnie 4 zobowiązany jest do wpisania nazwy produktu równoważnego, który oferuje w postępowaniu.
2)W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia w części 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 13 nazw własnych wyrobów medycznych - Zamawiający dopuszcza w każdej części postępowania złożenie oferty równoważnej przez Wykonawcę, a podane parametry wyrobu medycznego należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ) .
3)Obowiązek udowodnienia równoważności wyrobów medycznych leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne , zobowiązany jest wykazać ich równoważność w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być szczegółowy i dołączony do oferty, żeby Zamawiający mógł ocenić wymagania dotyczące parametrów użytkowych wyrobów medycznych oraz stwierdzić czy zaproponowane rozwiązania są równoważne w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego.
5.Ilości wskazane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi podanymi jedynie w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnej wielkości zamówienia w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych produktów leczniczych, co nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy.
6.Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w Dziale Farmacji – Apteka szpitalna (budynek nr 4) przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na podstawie przyjęcia magazynowego potwierdzającego odbiór towaru, zawierającego własnoręczny podpis na dowodzie dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 577525fe-f46e-44b9-85d7-12c6f54d6d29
Biuletyn 532506-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy
Regon 66765500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Różana
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Żurawica
Zamawiajacy kod pocztowy 37-710
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 6723740 wew. 361
Zamawiajacy fax 672-37-21
Zamawiajacy email szpitalzurawica@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.wpsp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wpsp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wpsp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy, ul. Różana 9, 37-710 Żurawica
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy.
Numer referencyjny WPSP. DZP-383 /3/ 2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych własnym transportem Wykonawcy lub wyspecjalizowanego przewoźnika do siedziby Zamawiającego - Działu Farmacji – Apteka szpitalna (budynek nr 4). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 1 – LEKI RÓŻNE - Kod. 33690000-3, 2 – ABILIFY MAINTENA INJ. - Kod. 33690000-3, 3 – RISPOLEPT CONSTA INJ. & XEPLION INJ. Kod. 33690000-3, 4 – TRANXENE & DEPAKINE - Kod. 33690000-3, 5 – PŁYNY INFUZYJNE - Kod. 33692000-7, 6 – TLEN MEDYCZNY- Kod. 24111900-4 i wyrobów medycznych w części : 7 – MATERIAŁY OPATRUNKOWE - Kod. 33141110- 4, 8 – ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE- Kod. 33631600-8, 9 – SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Kod. 33140000- 3, 10 –SPRZĘT MEDYCZNY DROBNY- Kod. 33140000-3, 11– SPRZET MEDYCZNY-ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ - Kod.18100000-0,18114000-1,18142000-6,18221200-6,18410000-6. 12– SPRZET MEDYCZNY RĘKAWICE Kod. 18424000-7,184243300-0 . 13– SPRZĘT MEDYCZNY- LABOLATORYJNY- Kod. 38000000-5 Zamawiający w prowadzonym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych. Częścią zamówienia jest całość asortymentu w danej części przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega składanie ofert przez wykonawców na całość asortymentu w danej części przedmiotu zamówienia. Ofertę można składać na jedną lub kilka części. W powyższym postępowaniu występuje 13 części przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu leku w opakowaniach jednostkowych innych niż wykazane w kolumnie 2 Załącznika 1 do SIWZ w części 1, 2, 3, 4, 5, 6 produktów leczniczych pod warunkiem, że ogólna ilość leku dla danej pozycji będzie zachowana. Ogólną ilość leku stanowi iloczyn ilości leku lub wyrobu medycznego zawartego w jednostkowym opakowaniu pomnożona przez ilość opakowań. Szczegółowy opis, wymagania , informacje o dopuszczeniu innych ilości sztuk w opakowaniu określono w formularzach asortymentowo-cenowych dla poszczególnych części - Załącznik nr 1 będących integralną częścią SIWZ. Zamawiający wymaga podania w Załączniku nr 1 w części 1, 2, 3, 4, 5 i 6 ( produkty lecznicze) w kolumnie 13 kodu EAN dla każdej pozycji oferowanego produktu leczniczego. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia, który: 3.1. Spełnia wymagania opisane w formularzach asortymentowo-cenowych - Załącznik nr 1 w poszczególnych częściach od 1 do 13. 3.2. Spełnia wymagania opisane w rozdziale 7 ust. 5 pkt 1 lit. a i b SIWZ. 4. Zamawiający w postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych na przedmiot zamówienia wymagany w formularzach asortymentowo cenowych dla poszczególnych części. W przypadku produktów leczniczych przez ofertę równoważną należy rozumieć lek zawierający tę samą substancję czynną oraz mający te same wskazania i tę samą drogę podania przy braku różnic postaci farmaceutycznej zgodnie z art. 2 pkt 13a ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o refundacji leków środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1536 z późn. zm.). 1)W przypadku zaoferowania w postępowaniu produktów leczniczych równoważnych, fakt ten winien być uwzględniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w części 1, 2, 3, 4, 5, 6 gdzie wykonawca w kolumnie 4 zobowiązany jest do wpisania nazwy produktu równoważnego, który oferuje w postępowaniu. 2)W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia w części 7, 8, 9, 10, 11, 12 i 13 nazw własnych wyrobów medycznych - Zamawiający dopuszcza w każdej części postępowania złożenie oferty równoważnej przez Wykonawcę, a podane parametry wyrobu medycznego należy rozumieć jako wymagania minimalne (nie gorsze niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 1 do SIWZ) . 3)Obowiązek udowodnienia równoważności wyrobów medycznych leży po stronie Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne , zobowiązany jest wykazać ich równoważność w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być szczegółowy i dołączony do oferty, żeby Zamawiający mógł ocenić wymagania dotyczące parametrów użytkowych wyrobów medycznych oraz stwierdzić czy zaproponowane rozwiązania są równoważne w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego. 5.Ilości wskazane w formularzach asortymentowo-cenowych są ilościami szacunkowymi podanymi jedynie w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnej wielkości zamówienia w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych produktów leczniczych, co nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. 6.Odbiór dostarczonego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego w Dziale Farmacji – Apteka szpitalna (budynek nr 4) przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego na podstawie przyjęcia magazynowego potwierdzającego odbiór towaru, zawierającego własnoręczny podpis na dowodzie dostawy.
Cpv glowny przedmiot 33690000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego ( dotyczy Wykonawców składających oferty na produkty lecznicze).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wobec Wykonawcy, żadnych wymagań, które zobowiązany jest spełnić i wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie wobec Wykonawcy, żadnych wymagań, które zobowiązany jest spełnić i wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w SIWZ - Załącznik nr 1– formularze asortymentowo-cenowe - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. a) oferowany przedmiot zamówienia w części nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 jest produktem leczniczym dopuszczonym do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo Farmaceutyczne ( Dz. U. z 2019r., poz. 499, 399,1495, 1542, 1556, 1590). b) oferowany przedmiot zamówienia w części 7, 8, 9, 10, 11,12,13 jest wyrobem medycznym, zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( tj. Dz.U. z 2019r. oz. 175), spełnia wymagania zasadnicze oraz jest wprowadzony do obrotu i użycia zgodnie z przepisami tej ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym nie krótszym, niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp).
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga aby wykonawca przygotował ofertę na drukach zamawiającego stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ produktów leczniczych i wyrobów medycznych w częściach: 1 – LEKI RÓŻNE - Kod. 33690000-3, 2 – ABILIFY MAINTENA INJ. - Kod. 33690000-3, 3 – RISPOLEPT CONSTA INJ. & XEPLION INJ.- Kod. 33690000-3, 4 – TRANXENE & DEPAKINE - Kod. 33690000-3, 5 – PŁYNY INFUZYJNE - Kod. 33692000-7, 6 – TLEN MEDYCZNY- Kod. 24111900-4, 7 – MATERIAŁY OPATRUNKOWE - Kod. 33141110- 4, 8 – ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE- Kod. 33631600-8, 9 – SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU - Kod. 33140000- 3, 10 – SPRZET MEDYCZNY DROBNY- Kod 33140000-3, 11– SPRZEĘT MEDYCZNY- ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ-Kod.18100000-0,18114000-1, 18142000-6, 18221200-6, 18410000-6. 12– SPRZEĘT MEDYCZNY RĘKAWICE- 18424000-7,184243300-0 . 13– SPRZEĘT MEDYCZNY- LABOLATORYJNY- Kod. 38000000-5 w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD w programie „Microsoft Excel” ściśle z wymaganiami określonymi przez zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ produktów leczniczych i wyrobów medycznych. W Załączniku nr 1 do SIWZ Wykonawca powinien wypełnić odpowiednie arkusze dla każdej oferowanej części przedmiotu zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne zmiany postanowień umowy zawarte są w par. 11 ust. 2 pkt 1, lit a i lit b Projektu umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna – Zamówienia Publiczne Informacja o przetwarzaniu danych osobowych i prawach z tym związanych W związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – zwane również RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.), które obowiązuje od 25 maja 2018 r., informuje się o przetwarzaniu danych oraz prawach związanych z przetwarzaniem tych danych: Administrator Danych Administratorem danych osobowych Pani/Pana jest Wojewódzki Podkarpacki Szpital Psychiatryczny im. prof. Eugeniusza Brzezickiego w Żurawicy z siedzibą przy ul. Różana 9, 37-710 Żurawica, a jego obowiązki wykonuje Dyrektor WPSP w Żurawicy. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail: iod@wpsp.regiony.pl telefon kontaktowy: 16 672 30 03 wew. 336. Na jakiej podstawie i w jakim celu przetwarzamy Państwa dane? Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - ,,przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze” w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. 2019r. poz.1843 ze zm.) – dalej zwaną ,,PZP” oraz ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny, a w przypadku podpisania umowy: ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ordynacja podatkowa, ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane: - w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, - w celu rozpatrzenia oferty oraz podjęcia działań przed zawarciem ewentualnej umowy, a w przypadku wyboru oferty – w celu zawarcia i realizacji umowy, w tym wystawienia lub przyjmowania faktur, rachunków oraz prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Obowiązek podania danych osobowych, które Pani/Pana bezpośrednio dotyczą jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP, mogą skutkować brakiem możliwości rozpatrzenia oferty oraz zawarcia ewentualnej umowy. Komu możemy przekazywać Państwa dane? Dane mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Szpital nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. Ile czasu będziemy przechowywać Państwa dane? Podane dane osobowe Pani/Pana będą przechowywane przez okres wynikający z art. 97 ust. 1 ustawy PZP od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku przekroczenia okresu wynikającego z art. 97 ust. 1 PZP, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu. Prawa związane z przetwarzaniem danych Ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, a także usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w sytuacjach przewidzianych przepisami RODO. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa LEKI RÓŻNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 1 – LEKI RÓŻNE .
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ABILIFY MAINTENA INJ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 2– ABILIFY MAINTENA INJ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa 3 – RISPOLEPT CONSTA INJ. & XEPLION INJ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części: 3 – RISPOLEPT CONSTA INJ. & XEPLION INJ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa TRANXENE & DEPAKINE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 4 - TRANXENE & DEPAKINE
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PŁYNY INFUZYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33692000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 5 PŁYNY INFUZYJNE
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa TLEN MEDYCZNY-
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24111900-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 6- Tlen medyczny
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa MATERIAŁY OPATRUNKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 7 - MATERIAŁY OPATRUNKOWE
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 9-SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa SPRZET MEDYCZNY DROBNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 10-SPRZET MEDYCZNY DROBNY
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa SPRZET MEDYCZNY- ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 11- SPRZET MEDYCZNY- ŚRODKI OCHRONY OSOBISTEJ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe poszczególnych produktów leczniczych w części : 8- ŚRODKI DEZYNFEKCYJNE
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa SPRZEĘT MEDYCZNY - RĘKAWICE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularz asortymentowo-cenowy wyrobów medycznych w części 12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa SPRZEĘT MEDYCZNY- LABOLATORYJNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający formularze asortymentowo-cenowe wyrobów medycznych w części 13.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)