GuidZP400 |
24152a56-52fb-4895-8944-94c9d1710f83
|
Biuletyn |
577636-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Jabłoń
|
Regon |
00053526700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Zamojskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jabłoń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21-205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
083 3560036,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl
|
Adres strony url |
www.jablon.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://ugjablon.bip.lubelskie.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-2015 Jabłoń, pok. nr 4 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń”
|
Numer referencyjny |
SZP.271.15.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach zadania Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń.
Zamówienie realizowane będzie w trzech Częściach
4.2 Część 1 zamówienia „Dostawa i montaż wyposażenia do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia - m.in. mebli, dywanów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu
i wyposażenia medycznego stanowi załącznik nr 1a do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
Kody CPV:
39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
39200000-4 Wyposażenie domowe
39290000-1 Wyposażenie różne
39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części
39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39161000 - Meble przedszkolne
4.3 Część 2 zamówienia „Dostawa i montaż sprzętu AGD oraz RTV do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego oraz RTV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1b do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
Kody CPV:
39200000-4 Wyposażenie domowe
39310000-8 Różny sprzęt
32000000-3 Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.4 Część 3 zamówienia „Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń”
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli, naczyń porcelanowych oraz sztućców.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem wyposażenia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
Kody CPV:
39162100 – 6 Pomoce dydaktyczne
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
39162200-7 Pomoce i artykuły szkoleniowe
37000000-8 Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
22110000-4 Drukowane książki
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której
mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 5 SIWZ
12.6. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”.
12.7. Wraz z ofertą powinny być złożone:
1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
20.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty.
1) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu,
3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektu.
4) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania
z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej.
5) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w takcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
6) Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenie zakresu rzeczowego zamówienia poprzez rezygnację z części zamówienia, z przyczyn, których nie dało się przewidzieć
w chwili zawierania umowy lub uzasadnionych potrzebami Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne żądania odszkodowawcze.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
12.13. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.
|
IV 4 4 data |
2020-09-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
7.10. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
15.2. Otwarcie ofert nastąpi w:
Gmina Jabłoń, ul. Augusta Zamoyskiego 27, 21-205 Jabłoń, pokój nr 6 dnia 02.09.2020 r. o godz. 10:15
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia - m.in. mebli, dywanów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu
i wyposażenia medycznego stanowi załącznik nr 1a do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż sprzętu AGD oraz RTV do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39310000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego oraz RTV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1b do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do dwóch oddziałów żłobkowych w m. Jabłoń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę materiałów piśmienniczych, biurowych, zabawek, pomocy dydaktycznych i materiałów edukacyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem wyposażenia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ
Przedmiot zamówienia musi być:
fabrycznie nowy;
wolny od wad i pełnowartościowy;
wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości;
|
| |