Zakup i dostawa paszy hodowlanej i bytowej dla myszy i szczurów laboratoryjnych do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk w Krakowie przy ul. Smętnej 12.

Data publikacji 2020-08-26
Data zakończenia 2020-09-04 00:00:00
Instytucja Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577962-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 157100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

wg załącznika nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 efe1707e-8b05-4eee-bfb0-ba41438d91a6
Biuletyn 577962-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
Regon 32594300000000
Zamawiajacy adres ulica Smętna
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-343
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 12 662 32 20,
Zamawiajacy fax +48 12 637 45 00
Zamawiajacy email dzp@if-pan.krakow.pl,
Adres strony url www.if-pan.krakow.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.if-pan.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja naukowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://if-pan.krakow.pl/pl/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://if-pan.krakow.pl/pl/informacja-publiczna/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja PAN - Dział Administracji (parter) ul. Smętna 12, 31-343 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa paszy hodowlanej i bytowej dla myszy i szczurów laboratoryjnych do Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk w Krakowie przy ul. Smętnej 12.
Numer referencyjny IF/ZP-03/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu wg załącznika nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2022-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedną dostawę paszy dla zwierząt o wartości brutto 100 000,00 zł. Zamawiający nie będzie żądał dokumentów od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona). Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ), że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.4.2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Certyfikat GMP (Good Manufacturing Practice) czyli Dobra Praktyka Produkcyjna lub Certyfikat GLP (Good Laboratory Practice) czyli Dobrej Praktyki Laboratoryjnej lub równoważny – dla paszy z Pakietu nr 1 oraz nr 2 – dopuszczony jest certyfikat w języku polskim lub angielskim (dot. producenta paszy) 2) Certyfikat jakości: ISO 9000: 2000 lub równoważny – dopuszczony jest certyfikat w języku polskim lub angielskim (dot. producenta paszy) 3) Foldery – specyfikacja składu chemicznego każdej paszy (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu. W przypadku jeżeli materiały firmowe nie będą potwierdzać wszystkich wymaganych parametrów Zamawiający zaakceptuje oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez zaoferowaną paszę wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz Arkusz asortymentowo-cenowy – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Załącznik nr 5 do SIWZ - Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy Pzp. zawierająca: a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT; b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt. a) wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT. Uwaga: Brak załączenia przez Wykonawcę do oferty wypełnionego i podpisanego załącznika nr 5 do SIWZ jest równoznaczny ze złożeniem przez Wykonawcę informacji, że wybór jego oferty nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT. Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – jeżeli dotyczy (wypełniony i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik 4 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach.
IV 4 4 data 2020-09-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 – Pasza hodowlana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 – Pasza bytowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik data rozpoczecia 2020-10-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2022-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)