GuidZP400 |
ed87c7c2-1dff-4ac0-9595-deba8f3268ac
|
Biuletyn |
580248-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Św. Rafała w Czerwonej Górze
|
Regon |
29621300000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czerwona Góra
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chęciny
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 465 240
|
Zamawiajacy fax |
413465567
|
Zamawiajacy email |
dzamp@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
97%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://czerwonagora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. św. Rafała w Czerwonej Górze, ul. Czerwona Góra 10, 26-060 Chęciny - Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu i aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Rafała w Czerwonej Górze
|
Numer referencyjny |
ZP-1066-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i aparatury medycznej w ramach zadania „Inwestycje w ochronie zdrowia” pn.: „Zakup sprzętu i aparatury medycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Rafała w Czerwonej Górze dofinansowany z środków budżetu Województwa Świętokrzyskiego w 2020 roku” tj.: Zadanie nr 1 – Diatermia chirurgiczna z koagulacją argonową (1 zestaw), Zadanie nr 2 – Głowica USG do echokardiografu Acuson CV70 (1 szt.), Zadanie nr 3 – Stół operacyjny urologiczny do zabiegów endoskopowych (1 zestaw), Zadanie nr 4 – Aparat do bezdechu sennego auto CPAP – 4 zestawy (4 x CPAP + 24 x maska) (4 zestawy), Zadanie nr 5 - Respirator do inwazyjnej wentylacji mechanicznej (respirator inwazyjny + ambu + pulsoksymetr) (8 zestawów), Zadanie nr 6 – Koncentrator tlenu (50 szt.), Zadanie nr 7 – Wózek inwalidzki z udźwigiem powyżej 200 kg dla pacjentów otyłych (8 szt.), Zadanie nr 8 – Myjko dezynfektor do kaczek i basenów (1 szt.), Zadanie nr 9 – Ureterorenoskop (1 szt.), Zadanie nr 10 – Ureterorenofiberaskop giętki (1 zestaw), Zadanie nr 11 – Resektoskop monopolarny (2 zestawy), Zadanie nr 12 – Pompa jednokomorowa (1 szt.), Zadanie nr 13 – System ogrzewania pacjenta (1 zestaw), Zadanie nr 14 – Płyty obrazowe wraz z obudową (2 szt.), Zadanie nr 15 – Szyna CMP (1 szt.), Zadanie nr 16 – Laser wysokoenergetyczny (1 szt.), Zadanie nr 17 – Cieplarka dwukomorowa (1 szt.), Zadanie nr 18 - Cieplarka jednokomorowa (1 szt.), Zadanie nr 19 – Barwiarka laboratoryjna (1 szt.), Zadanie nr 20 – Optyka artroskopowa (2 szt.), Zadanie nr 21 – Neuromonotoring do operacji wola tarczycowego (1 zestaw).
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje/nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu, o którym mowa w pkt 4 złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE - dotyczy zadania numer: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21; 2. Certyfikat CE - dotyczy zadania numer: 2; 3. Wpis do rejestru wyrobów medycznych - dotyczy zadania numer: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21; 4. karty charakterystyki, karty katalogowe lub inne dokumenty zawierające opis zaoferowanego asortymentu umożliwiającego sprawdzenie zgodności produktu z wymaganiami zamawiającego, zawartymi w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 SIWZ) – dotyczy zadań od 1 do 21
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, każda oferta musi być zabezpieczona wadium jak poniżej: Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł, Zadanie nr 2 – 500,00 zł, Zadanie nr 3 – 500,00 zł, Zadanie nr 4 – 700,00 zł, Zadanie nr 5 – 4 000,00 zł, Zadanie nr 6 – 3 000,00 zł, Zadanie nr 7 – 800,00 zł, Zadanie nr 8 – 500,00 zł, Zadanie nr 9 – 500,00 zł, Zadanie nr 10 – 1 500,00 zł, Zadanie nr 11 – 1 200,00 zł, Zadanie nr 12 – 400,00 zł,
Zadanie nr 13 – 600,00 zł, Zadanie nr 14 – 200,00 zł, Zadanie nr 15 – 500,00 zł, Zadanie nr 16 – 1 200,00 zł, Zadanie nr 17 – 500,00 zł, Zadanie nr 18 – 200,00 zł, Zadanie nr 19 – 1 000,00 zł, Zadanie nr 20 – 200,00 zł,
Zadanie nr 21 - 1 500,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-09-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Termin otwarcia ofert: 2020-09-10 godz. 10:30
|