1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów dla dzierżoniowskich szkół podstawowych w ramach projektu Zdalna Szkoła+”, w ramach realizacji Projektu Zdalna Szkoła+ - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przeniesienie własności sprzętu komputerowego wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich.
4. Dostarczony sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem i osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być wolny od wad prawnych i ma pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych na warunkach określonych w § 4 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje obsługi dostarczonego sprzętu/oprogramowania w języku polskim.
6. Z przedmiotem zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne sprzętu/oprogramowania.
7. Na dostarczone oprogramowania Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieograniczonej w czasie
i przestrzeni niewyłącznej licencji producenta do wykorzystania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Z 2018 r. poz. 1191 z późn zm.). W ramach udzielonej licencji Zamawiającemu przysługuje prawo do aktualizacji oprogramowania dostarczonego przedmiotu zamówienia.
8 . Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie za licencje mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia.
9. Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczane sprzęty muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia.
10. Dostarczony przedmiot zamówienia ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i ma być bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego.
11. Przekazanie przedmiotu nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
12. Po podpisaniu protokołu przedmiot zamówienia przechodzi na własność Zamawiającego.
13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego, do wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie pomieszczenia. Wszelkie koszty dostawy przedmiotu zamówienia obciążają wyłącznie Wykonawcę.
14. Dostarczony sprzęt powinien zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega) i instrukcje w języku polskim.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 2 dni przed dostawą.
16. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzona zostanie wada przedmiotu zamówienia, Zamawiający może odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony zamówienia, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzeniu wady. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostawie, Wykonawca jest zobowiązany do ich uzupełnienia w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony, nie dłuższym jednak niż 7 dni od dnia stwierdzenia braków.
17. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie komponenty przedmiotu zamówienia, wraz z odpowiednim oprogramowaniem i sterownikami – jeżeli stanowią one część przedmiotu zamówienia, odpowiadające standardom jakościowym i technicznym, niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania. Przedmiot zamówienia wyposażony będzie w akcesoria i przewody, oprogramowania oraz kable konieczne do ich prawidłowego użytkowania. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających.
18. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne oprogramowań, jeżeli stanowią one własność osoby trzeciej lub są obciążone prawem osób trzecich, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej,w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
19. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
|
GuidZP400 |
dc3083ae-2d89-41ca-b4b1-2481a2bfac61
|
Biuletyn |
581968-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miejska Dzierżoniów
|
Regon |
89071783000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dzierżoniów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
58-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48746450800
|
Zamawiajacy fax |
+48746450801
|
Zamawiajacy email |
josak@um.dzierzoniow.pl, przetargi@um.dzierzoniow.pl
|
Adres strony url |
https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Realizacja Projektu Zdalna Szkoła+ - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.um.dzierzoniow.pl/m,81,dostawy-i-uslugi.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Miejska, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko A – Informacja.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa laptopów dla dzierżoniowskich szkół podstawowych w ramach projektu Zdalna Szkoła+.
|
Numer referencyjny |
OR-P.271.89.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopów dla dzierżoniowskich szkół podstawowych w ramach projektu Zdalna Szkoła+”, w ramach realizacji Projektu Zdalna Szkoła+ - wsparcie Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej w systemie kształcenia zdalnego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, oś Priorytetowa nr I „Powszechny dostęp do szybkiego Internetu”, działanie 1. 1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przeniesienie własności sprzętu komputerowego wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) w załączniku nr 6 do SIWZ.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny i nie może być przedmiotem praw ani zobowiązań osób trzecich.
4. Dostarczony sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem i osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania ma być wolny od wad prawnych i ma pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych na warunkach określonych w § 4 projektu umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć instrukcje obsługi dostarczonego sprzętu/oprogramowania w języku polskim.
6. Z przedmiotem zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne sprzętu/oprogramowania.
7. Na dostarczone oprogramowania Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieograniczonej w czasie
i przestrzeni niewyłącznej licencji producenta do wykorzystania zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Z 2018 r. poz. 1191 z późn zm.). W ramach udzielonej licencji Zamawiającemu przysługuje prawo do aktualizacji oprogramowania dostarczonego przedmiotu zamówienia.
8 . Wszelkie opłaty, wynagrodzenia autorskie za licencje mają być zawarte w cenie przedmiotu zamówienia.
9. Jakość towaru ma odpowiadać wymaganiom polskich norm, a przedmiot zamówienia ma być oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dostarczane sprzęty muszą posiadać zgodność z Polskimi Normami jak również z normami bezpieczeństwa, bądź z odpowiadającymi im certyfikatami europejskimi uzyskanymi na oferowane przez Wykonawcę dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia.
10. Dostarczony przedmiot zamówienia ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i ma być bezpieczny dla użytkowników i środowiska naturalnego.
11. Przekazanie przedmiotu nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego.
12. Po podpisaniu protokołu przedmiot zamówienia przechodzi na własność Zamawiającego.
13. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w godzinach pracy Zamawiającego, do wskazanego przez Zamawiającego w jego siedzibie pomieszczenia. Wszelkie koszty dostawy przedmiotu zamówienia obciążają wyłącznie Wykonawcę.
14. Dostarczony sprzęt powinien zawierać komplet dokumentacji technicznej (koniecznie deklarację zgodności CE z odpowiednią dyrektywą, pod którą sprzęt podlega) i instrukcje w języku polskim.
15. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o gotowości dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 2 dni przed dostawą.
16. Jeżeli w trakcie odbioru stwierdzona zostanie wada przedmiotu zamówienia, Zamawiający może odmówić jego odbioru, a Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony zamówienia, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzeniu wady. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostawie, Wykonawca jest zobowiązany do ich uzupełnienia w terminie uzgodnionym protokolarnie przez strony, nie dłuższym jednak niż 7 dni od dnia stwierdzenia braków.
17. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie komponenty przedmiotu zamówienia, wraz z odpowiednim oprogramowaniem i sterownikami – jeżeli stanowią one część przedmiotu zamówienia, odpowiadające standardom jakościowym i technicznym, niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania. Przedmiot zamówienia wyposażony będzie w akcesoria i przewody, oprogramowania oraz kable konieczne do ich prawidłowego użytkowania. Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających.
18. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne oprogramowań, jeżeli stanowią one własność osoby trzeciej lub są obciążone prawem osób trzecich, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej,w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, wprowadzone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
19. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w SIWZ. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów, normy itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne elementy bądź materiały wymienione w SIWZ mogą być zastąpione elementami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie elementów/materiałów równoważnych należy rozumieć elementy/materiały gwarantujące realizację przedmiotu zamówienia zgodnie zapisami SIWZ. Równoważne elementy/materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego elementy, materiały, dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności elementów/materiałów jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie elementów/materiałów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających elementy/materiały równoważne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia powiązany jest z kryterium oceny ofert „Czas dostawy”. Kryterium „Czas dostawy” będzie rozpatrywany na podstawie wskazanego czasu dostawy laptopów zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ ).
Wykonawcy otrzymają punkty wg poniższej punktacji za czas dostawy laptopów:
a) od 1 dnia do 15 dni roboczych od dnia podpisania Umowy – 40 pkt.
b) od 16 dni do 25 dni roboczych od dnia podpisania Umowy – 20 pkt.
c) od 26 dni do 30 dni roboczych od dnia podpisania Umowy – 10 pkt.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca ma dołączyć aktualne na dzień składania oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w SIWZ. Informacje zawarte
w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca ww. oświadczenia składa zgodnie
z treścią załącznika nr 2 oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniu, o którym mowa w pkt.1.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załączniki nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców:
1) Załącznik nr 1 do SIWZ – prawidłowo wypełniony i podpisany formularz „Oferta Wykonawcy”,
2) Załącznik nr 2 do SIWZ – oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania określonych
w niniejszej SIWZ.
W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania nie zakłócił konkurencji.
3) Jeżeli Wykonawca ma zamiar korzystać z podwykonawcy składa oświadczenie zgodnie ze wzorem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ lit. A, o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz składa wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik-
w oryginale lub notarialnie potwierdzoną kopię za zgodność z oryginałem.
5) Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku.
2.Dokumenty składane przez wszystkich Wykonawców nt. przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji
z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku wycofania z oferty producenta lub dystrybucji produktu o parametrach określonych w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy i zastąpienia oferowanego produktu nowszym o parametrach określonych w SIWZ i funkcjonalności nie gorszej niż wskazana w SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o fakcie zmiany w ww. zakresie przed terminem dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy produkt za cenę nie wyższą niż podana w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2020-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Miejska Dzierżoniów, reprezentowana przez Burmistrza Dzierżoniowa z siedzibą ul. Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów.
2. Inspektor Ochrony Danych wykonuje swoje obowiązki w siedzibie Urzędu Miasta
w Dzierżoniowie, Rynek 1, pok. 22, tel. 74 645 08 08, e-mail: inspektorodo@um.dzierzoniow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia i realizacji zamówienia publicznego.
4. Podstawa prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest ustawa z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi do ustawy, ustawa z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych art. 34 ust. 1 pkt. 5 lit. a., Regulamin Udzielenia Zamówień Publicznych Urzędu Miasta
w Dzierżoniowie.
5. Odbiorcy Państwa danych osobowych - dane zostaną udostępnione w Biuletynie Informacji Publicznej, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, na tablicy ogłoszeń, wykonawcom biorącym udział w postępowaniu, organom upoważnionym na mocy przepisów prawa oraz podmiotom, które na podstawie umów powierzenia zawartych z Gminą Miejską Dzierżoniów przetwarzają dane w imieniu administratora tj. platforma zakupowa e-Zamawiający.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez – zgodnie z JRWA
a w przypadku zamówień dofinansowanych ze środków zewnętrznych przez okres trwałości projektu.
7. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo do ograniczenia przetwarzania.
8. W przypadku nieprawidłowości ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|