Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Instytut Ogrodnictwa
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583492-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych* materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów (tonerów, tuszy, taśm i bębnów).
* Pojęcie „fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne” oznacza materiały pełnowartościowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, do produkcji których zostały wykorzystane elementy w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej w części ani w całości w skład innych materiałów.
2. Materiały eksploatacyjne muszą być materiałami wysokiej jakości oraz zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami wymienionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”, spełniające wymogi bezkonfliktowej pracy i zapewniające należyte bezpieczeństwo.
3. Okres przydatności do użytku dostarczanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy.
4. Asortyment równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki.
5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71f0f12e-f60b-4cd3-a6b3-874c5046d6c5
Biuletyn 583492-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Ogrodnictwa
Regon 10102334200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48468332021
Zamawiajacy fax +48468333228
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony url www.inhort.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6 00-684 Warszawa
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pierog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pierog.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny 21/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych* materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek i faksów (tonerów, tuszy, taśm i bębnów). * Pojęcie „fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne” oznacza materiały pełnowartościowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieregenerowane, do produkcji których zostały wykorzystane elementy w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej w części ani w całości w skład innych materiałów. 2. Materiały eksploatacyjne muszą być materiałami wysokiej jakości oraz zapewniać kompatybilność pracy z urządzeniami wymienionymi w Załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”, spełniające wymogi bezkonfliktowej pracy i zapewniające należyte bezpieczeństwo. 3. Okres przydatności do użytku dostarczanych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy. 4. Asortyment równoważny musi spełniać obowiązujące normy i posiadać wszystkie wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, charakterystyki. 5. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” oraz w załączniku nr 2 do SIWZ „Formularz oferty”.
Cpv glowny przedmiot 30100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Dostawy będą realizowane przez 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy zamówień szczegółowych będą realizowane w terminie do 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej polegający na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek lub faksów o łącznej wartości umowy nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100). W przypadku dostawy świadczonej w sposób okresowy lub ciągły poprzez jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy materiałów eksploatacyjnych zrealizowane w ramach jednej umowy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli wartość należycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odpowiada wartości określonej w warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca, powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, poza zmianami nieistotnymi, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: 1) zmiany oferowanego modelu asortymentu dostawy ze względu na zakończenie produkcji lub wycofanie produktu z obrotu. W takim przypadku Wykonawca może przedstawić inny produkt (zamiennik) o właściwościach równoważnych odpowiadających charakterystyce produktu określonej w SIWZ. Spełnienie warunku równoważności produktu zostanie zweryfikowane przez Zamawiającego i wymaga zaakceptowania. Przy zmianie przedmiotowej asortymentu dopuszcza się zmianę wynagrodzenia wskazanego w Umowie, 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) gdy zmianie ulegnie cena brutto przedmiotu umowy - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na wynagrodzenie; b) gdy zmianie ulegnie cena brutto materiałów eksploatacyjnych - z uwagi na zmianę stawki podatku VAT w przypadku uzasadnionej przez producenta zmiany klasyfikacji wyrobu i możliwości zastosowania albo braku możliwości dalszego stosowania uprzywilejowanej stawki podatku VAT, jeżeli zmiana ta będzie mieć wpływ na wynagrodzenie; 3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy). 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)