Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla KOWR OT Wrocław

Data publikacji 2020-09-10
Data zakończenia 2020-09-18 00:00:00
Instytucja Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582492-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976301, 301997100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
3.3 Zamówienie podzielono na 3 odrębne przedmioty zamówienia:
Przedmiot 1
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.

Informacje dodatkowe:
1. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość artykułów biurowych, a także termin ich dostawy (nie krótszy niż dwa dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone artykuły.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.

Przedmiot 2
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ

Informacje dodatkowe:
1. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość papieru, a także termin ich dostawy (nie krótszy 2 niż dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony asortyment.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.

Przedmiot 3
Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ

Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca dostarczy koperty wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy.
2. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki).
4. Wykonawca przygotuje projekty graficzne nadruków, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej KOWR, wraz z wymiarowaniem kopert i przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmian projektów graficznych nadruków wg wskazówek Zamawiającego. Ostateczny projekt będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego.

3.4 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 70f8d144-2500-4285-94d1-b48a4f45094c
Biuletyn 582492-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
Regon 36784953800177
Zamawiajacy adres ulica Mińska
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-610
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (71) 356-39-19,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl,
Adres strony url www.kowr.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa Osoba Prawna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT Wrocław ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla KOWR OT Wrocław
Numer referencyjny WRO.WOP.260.41.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu 3.3 Zamówienie podzielono na 3 odrębne przedmioty zamówienia: Przedmiot 1 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. Informacje dodatkowe: 1. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej. 2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość artykułów biurowych, a także termin ich dostawy (nie krótszy niż dwa dni robocze). 3. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki) 4. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone artykuły. 6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy. Przedmiot 2 Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ Informacje dodatkowe: 1. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej. 2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość papieru, a także termin ich dostawy (nie krótszy 2 niż dni robocze). 3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki) 4. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony asortyment. 6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy. Przedmiot 3 Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca dostarczy koperty wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy. 2. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko 3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki). 4. Wykonawca przygotuje projekty graficzne nadruków, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej KOWR, wraz z wymiarowaniem kopert i przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmian projektów graficznych nadruków wg wskazówek Zamawiającego. Ostateczny projekt będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego. 3.4 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw. 3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. 3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. Poza wstępnym oświadczeniem wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa: 1 . odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnego co do treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ; W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne co do treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia za-mieszczenia przez Zamawiającego na Platformie Zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl/ in-formacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (w zakładce „Postępowania / Lista postępowań otwartych”, na podstronie dot. niniejszego postępowania, w zakładce „Za-łączniki”). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, jeśli zmiany te nie są istotne. 2. W przypadku, gdy o dokonanie zmiany umowy wnioskuje Wykonawca, wniosek ten powinien zawierać uzasadnienie, a okoliczności w nim przywołane muszą zostać udokumentowane. 3. Powyższe zapisy umowne nie statuują po stronie Zamawiającego obowiązku do wyrażenia zgody na zmianę umowy. 4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot 1 Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ. Informacje dodatkowe: 1. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej. 2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość artykułów biurowych, a także termin ich dostawy (nie krótszy niż dwa dni robocze). 3. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki) 4. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone artykuły. 6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw. Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot 2 Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ Informacje dodatkowe: 1. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej. 2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość papieru, a także termin ich dostawy (nie krótszy 2 niż dni robocze). 3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki) 4. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony asortyment. 6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy. Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw. Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30199710-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiot 3 Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca dostarczy koperty wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy. 2. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko 3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki). 4. Wykonawca przygotuje projekty graficzne nadruków, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej KOWR, wraz z wymiarowaniem kopert i przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmian projektów graficznych nadruków wg wskazówek Zamawiającego. Ostateczny projekt będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)