3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
3.3 Zamówienie podzielono na 3 odrębne przedmioty zamówienia:
Przedmiot 1
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
Informacje dodatkowe:
1. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość artykułów biurowych, a także termin ich dostawy (nie krótszy niż dwa dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone artykuły.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.
Przedmiot 2
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ
Informacje dodatkowe:
1. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość papieru, a także termin ich dostawy (nie krótszy 2 niż dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony asortyment.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.
Przedmiot 3
Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca dostarczy koperty wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy.
2. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki).
4. Wykonawca przygotuje projekty graficzne nadruków, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej KOWR, wraz z wymiarowaniem kopert i przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmian projektów graficznych nadruków wg wskazówek Zamawiającego. Ostateczny projekt będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego.
3.4 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
70f8d144-2500-4285-94d1-b48a4f45094c
|
Biuletyn |
582492-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
|
Regon |
36784953800177
|
Zamawiajacy adres ulica |
Mińska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-610
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(71) 356-39-19,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.kowr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Osoba Prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://kowr.eb2b.com.pl/open-auctions.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa OT Wrocław ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla KOWR OT Wrocław
|
Numer referencyjny |
WRO.WOP.260.41.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.2 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek oraz dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy we Wrocławiu
3.3 Zamówienie podzielono na 3 odrębne przedmioty zamówienia:
Przedmiot 1
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
Informacje dodatkowe:
1. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość artykułów biurowych, a także termin ich dostawy (nie krótszy niż dwa dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone artykuły.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.
Przedmiot 2
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ
Informacje dodatkowe:
1. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość papieru, a także termin ich dostawy (nie krótszy 2 niż dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony asortyment.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.
Przedmiot 3
Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca dostarczy koperty wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy.
2. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki).
4. Wykonawca przygotuje projekty graficzne nadruków, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej KOWR, wraz z wymiarowaniem kopert i przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmian projektów graficznych nadruków wg wskazówek Zamawiającego. Ostateczny projekt będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego.
3.4 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw.
3.5 Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
3.6 Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Poza wstępnym oświadczeniem wykonawca na wezwanie Zamawiającego składa: 1 . odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu po-twierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2 oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnego co do treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodne co do treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ, w terminie 3 dni od dnia za-mieszczenia przez Zamawiającego na Platformie Zakupowej https://kowr.eb2b.com.pl/ in-formacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (w zakładce „Postępowania / Lista postępowań otwartych”, na podstronie dot. niniejszego postępowania, w zakładce „Za-łączniki”).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz z oświadczeniem Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy, jeśli zmiany te nie są istotne.
2. W przypadku, gdy o dokonanie zmiany umowy wnioskuje Wykonawca, wniosek ten powinien zawierać uzasadnienie, a okoliczności w nim przywołane muszą zostać udokumentowane.
3. Powyższe zapisy umowne nie statuują po stronie Zamawiającego obowiązku do wyrażenia zgody na zmianę umowy.
4. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2020-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot 1
Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1a do SIWZ.
Informacje dodatkowe:
1. Dostawa artykułów biurowych będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość artykułów biurowych, a także termin ich dostawy (nie krótszy niż dwa dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczone artykuły.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.
Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw.
Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot 2
Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego do drukarek i kserokopiarek do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz przewidywane maksymalne ilości przedstawiono w załączniku nr 1b do SIWZ
Informacje dodatkowe:
1. Dostawa papieru kserograficznego będzie odbywała się sukcesywnie, według potrzeb zamawiającego, na podstawie zamówień jednostkowych składanych w formie pisemnej lub mailowej.
2. Zamówienie jednostkowe zawierało będzie wykaz oraz ilość papieru, a także termin ich dostawy (nie krótszy 2 niż dni robocze).
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki)
4. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko.
5. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie dostarczony asortyment.
6. Zamawiający zastrzega, iż maksymalna ilość poszczególnego asortymentu może ulec zmniejszeniu w ciągu trwania umowy.
Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotów zamówienia zawarto w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ, w których wskazano dokładny opis zamawianych artykułów - specyfikacje zawierające minimalne standardy jakie musi spełniać zamawiany asortyment, tj. rodzaj, typ, wymiar, kolor, gramatura, ilość i inne istotne cechy asortymentu. Asortyment wymieniony w załącznikach nr 1a, 1b, 1c do SIWZ jest powszechnie dostępny na rynku dostaw. Przedmioty zamówienia nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektach umów stanowiących załączniki nr 5 - 7 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30199710-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
7
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot 3
Dostawa kopert z nadrukiem firmowym monochromatycznym do KOWR OT Wrocław. Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu, w tym jego rodzaj, specyfikacja oraz ilości przedstawiono w załączniku nr 1c do SIWZ
Informacje dodatkowe:
1. Wykonawca dostarczy koperty wymienione w załączniku nr 1c do SIWZ jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy.
2. Wykonawca dostarczy asortyment własnym transportem oraz na własny koszt i ryzyko
3. Wykonawca dostarczy asortyment do siedziby KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60 lub inny adres wskazany przez Zamawiającego – Sekcje Zamiejscowe, tj. Sekcja Zamiejscowa we Wrocławiu ul. Kunickiego 2, Archiwum Oddziału we Wrocławiu ul. Kunickiego 4, Sekcja Zamiejscowa Świdnica ul. Kliczkowska 28, Sekcja Zamiejscowa Legnica ul. Jerzmanowska 199, Sekcja Zamiejscowa Rakowice Wielkie 15 (pow. lwówecki).
4. Wykonawca przygotuje projekty graficzne nadruków, zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego Księgą Identyfikacji Wizualnej KOWR, wraz z wymiarowaniem kopert i przekaże je Zamawiającemu w formie elektronicznej. Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmian projektów graficznych nadruków wg wskazówek Zamawiającego. Ostateczny projekt będzie musiał uzyskać akceptację Zamawiającego.
|
| |