Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni logistyki i transportu Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”.

Data publikacji 2020-09-21
Data zakończenia 2020-09-29 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyposażenie terminali,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586025-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324420009, 480000008, 429651009, 489000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni
logistyki i transportu Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektu: „ Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, w tym wzorze umowy. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5C.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2face7cf-a27c-4744-912b-a52b0c4b8238
Biuletyn 586025-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Regon 39063479300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sejmowa
Zamawiajacy adres numer domu 5A
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 076 7232281
Zamawiajacy fax 076 7232905
Zamawiajacy email pwsz@pwsz.legnica.edu.pl
Adres strony url www.pwsz.legnica.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.pwsz.legnica.edu.pl/index.php?app=przetargi
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.pwsz.legnica.edu.pl/index.php?app=przetargi
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni logistyki i transportu Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektu: „Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”.
Numer referencyjny DB.077/ZPUII/05/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni logistyki i transportu Wydziału Nauk Technicznych i Ekonomicznych PWSZ im. Witelona w Legnicy w ramach projektu: „ Zintegrowany Program Rozwoju Uczelni - etap II”, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, w tym wzorze umowy. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w Legnicy przy ulicy Sejmowej 5C.
Cpv glowny przedmiot 32442000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow dla części nr 3 Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum 2 dostawy wyposażenia technodydaktycznego wraz z oprogramowaniem do obsługi procesów w branży TSL o wartości nie mniejszej niż: 150 000,00 zł brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Na potwierdzenie spełniania warunku o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt. 3 lit. c) SIWZ, Wykonawca, złoży wykaz dostaw ze wskazaniem przedmiotu, ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których ta dostawa była lub jest świadczona, wraz z załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 3) lit. c wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminów realizacji, wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 7 (wykaz składany w oryginale, dokumenty potwierdzające w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem - poświadczenie za zgodność nie obejmuje oświadczeń wykonawcy lub podmiotu trzeciego). Dowodami, o których mowa w ust. 2 są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów – wystarczy oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy na załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie opisanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw dydaktyczny z zakresu obsługi tachografów cyfrowych oraz analogowych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32442000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty: dla części nr 1 w załączniku nr 6a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Oprogramowanie dla branży TSL.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty dla części nr 2 w załączniku nr 6b do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Oprogramowanie symulacyjne do obsługi magazynu wraz z wyposażeniem technodydaktycznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42965100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dla części nr 3 w załączniku nr 6c do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Oprogramowanie symulacyjne do prowadzenia ruchu kolejowego wraz wyposażeniem technodydaktycznym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48900000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty dla części nr 4 w załączniku nr 6d do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia – formularz cenowy
  

Criterion

Kryteria termin realiazacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)