WYPOSAŻENIE W SPRZĘT INFORMATYCZNY W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-09-30 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Tablice,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588113-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 302313000, 301950002, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie w asortymencie i o parametrach określonych w Specyfikacjach techniczno- użytkowych (STU) stanowiących załącznik do SIWZ.
2) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa następującego sprzętu:
Część 1– Interaktywny monitor– 1 szt.
Część 2– Tablica– flipchart classic– 1 szt.
Część 3– Projektor multimedialny– 2 szt.
Część 4– Monitor interaktywny– 2 szt.
Część 5– Projektor multimedialny– 1 szt.
3) Wykonawca dostarczy i dokona pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy)- na własny koszt i własnym staraniem do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie, ul. Dworcowa 53, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko- pomorskie (Użytkownik).
4) Wykonawca dostarczy dokumenty (np. instrukcję obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą przekazywały informacje w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego sprzętu, a także wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, właściwy dokument gwarancyjny (np. kartę gwarancyjną) w języku polskim- jeśli dotyczy.
5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku,
b) był wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami i przepisami,
c) posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa– jeśli dotyczy.
6) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia:
Urządzenia, z uwagi na swoje przeznaczenie będą użytkowane w celu nauki zawodu (informatyk, logistyk) przez uczniów ZSZ w Koronowie.
7) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „SPECYFIKACJA TECHNICZNO- UŻYTKOWA”(dalej: STU) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
8) Wymagania stawiane Wykonawcy oraz wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 211ece2a-0e84-4ed5-bf0d-28e71e94d1c0
Biuletyn 588113-N-2020
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
Regon 09235621900000
Zamawiajacy adres ulica Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1-3
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-066
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 525 835 422
Zamawiajacy fax 525 835 452
Zamawiajacy email info@powiat.bydgoski.pl
Adres strony url www.powiat.bydgoski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój bazy kształcenia zawodowego w powiecie bydgoskim” nr RPKP.06.03.02-04-0011/19
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.bydgoski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.bydgoski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w zamkniętej i oznaczonej kopercie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3, pok. 448 kancelaria ogólna (IV p)
Nazwa nadana zamowieniu WYPOSAŻENIE W SPRZĘT INFORMATYCZNY W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”
Numer referencyjny OR-VII.272.1.35.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie w asortymencie i o parametrach określonych w Specyfikacjach techniczno- użytkowych (STU) stanowiących załącznik do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa następującego sprzętu: Część 1– Interaktywny monitor– 1 szt. Część 2– Tablica– flipchart classic– 1 szt. Część 3– Projektor multimedialny– 2 szt. Część 4– Monitor interaktywny– 2 szt. Część 5– Projektor multimedialny– 1 szt. 3) Wykonawca dostarczy i dokona pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy)- na własny koszt i własnym staraniem do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie, ul. Dworcowa 53, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko- pomorskie (Użytkownik). 4) Wykonawca dostarczy dokumenty (np. instrukcję obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą przekazywały informacje w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego sprzętu, a także wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, właściwy dokument gwarancyjny (np. kartę gwarancyjną) w języku polskim- jeśli dotyczy. 5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia: a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku, b) był wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami i przepisami, c) posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa– jeśli dotyczy. 6) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia: Urządzenia, z uwagi na swoje przeznaczenie będą użytkowane w celu nauki zawodu (informatyk, logistyk) przez uczniów ZSZ w Koronowie. 7) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „SPECYFIKACJA TECHNICZNO- UŻYTKOWA”(dalej: STU) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8) Wymagania stawiane Wykonawcy oraz wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Techniczno-Użytkowej (STU) odpowiadający liczbą ilości Części, na które składana jest oferta, który stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia. W przypadku braku STU, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o dyspozycję art. 89 ust. 2 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności: 1) poprzez przedłużenie terminu wykonania dostawy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne lub lokalne, epidemie, akty prawne wydane przez władze administracyjne), mające bezpośredni wpływ na terminowość jej wykonywania; 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej; 5) gdy wystąpią obiektywne przeszkody tak po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy, uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji projektu. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności; muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron
IV 4 4 data 2020-09-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Interaktywny monitor
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Interaktywny monitor (1 szt.) spełniający wymagania (minimalne) Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych: Przekątna- 65"; Rozdzielczość- Min. 1920x1080; Format obrazu- 16:9; Jasność- Min. 300 cd/m²; Kontrast dynamiczny- Min. 4000:1; Czas reakcji matrycy- Max 8 ms.; Technologia dotyku- IR; Ilość symultanicznych punktów dotyku- Min. 10; Wejście sygnału- HDMI min x3, VGA (D-Sub) min x1, DisplayPorts min x1; Inne Wejścia- Portu USB min x2, Ethernet LAN (RJ-45) x1, Gniazdo OPS / PC slot, Port RS232; Zawartość opakowania- Pilot zdalnego sterowania. Baterie w zestawie. Piórko. Niezbędne przewody do podłączania urządzenia. Niezbędne oprogramowanie. Instrukcja obsługi; Dźwięk- Wbudowane 2 głośniki 15 W, Wyjście audio, Wejście audio; Montaż- Możliwość montażu na ścianie za pośrednictwem odpowiedniego uchwytu zgodne ze standardem VESA; System Komputerowy- Wbudowany system komputerowy zgodny z systemem Android; Gwarancja Min. 24 m-ce.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Tablica- flipchart classic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Tablica- flipchart classic (1 szt.) spełniająca wymagania (minimalne) Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych: 1) Tablica:  Powierzchnia lakierowana, suchościeralna o właściwościach magnetycznych,  Możliwość zawieszenia bloku o formacie A1 i EURO na uchwytach; 2) Konstrukcja:  Rama wykonana z aluminium,  Stały kąt nachylenia 15 0,  Wysokość regulowana 175-195 cm,  Podstawę stanowią kółka z możliwością blokowania,  Ramiona do podtrzymania papieru ; 3) Zestaw zawiera:  Komplet magnesów,  Komplet pisaków suchościeralnych,  Gąbka magnetyczna.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Projektor multimedialny (2 szt.) spełniający minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych: Rozdzielczość optyczna- FHD (3840 x 2160); Typ lampy- DLP; Kontrast min.- 10 000:1; Jasność ANSI Lumenów min. 2200; Proporcje ekranu- 16:9; Żywotność lampy min. 4000 h (tryb standardowy); Złącza wejścia min. 1x HDMI, 1x Wejście D-Sub; Cechy szczególne- Wbudowany głośnik/głośniki; Akcesoria dodatkowe- Instrukcja obsługi w J. polskim; Gwarancja- Min 36 miesiące urządzenie, Min 12 miesięcy lampa.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Monitor Interaktywny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Monitor Interaktywny (2 szt.) spełniający minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych: Przekątna 65"; Rozdzielczość Min. 1920x1080; Format obrazu- 16:9; Odwzorowanie kolorów- Do 1,07 mld kolorów; Kontrast dynamiczny Min. 4000:1; Czas reakcji matrycy Max 8 ms.; Rozmiar obrazu min. 1462,5x 801,5 mm; Wejście sygnału- HDMI min x3, Usb Touch x 2 , VGA (D-Sub) min x1; Inne Wejścia- Portu USB min x2, Ethernet LAN (RJ-45) x1, Port RS232; Dźwięk- Wbudowane 2 głośniki 15 W, Wyjście audio, Wejście audio; Żywotność panelu- Min. 30 000 h; Montaż- Możliwość montażu na ścianie za pośrednictwem odpowiedniego uchwytu zgodne ze standardem VESA; System Komputerowy- Wbudowany system komputerowy zgodny z systemem Android; Zawartość opakowania- Pilot zdalnego sterowania. Baterie w zestawie. Piórko. Niezbędne przewody do podłączania urządzenia. Niezbędne oprogramowanie. Instrukcja obsługi; Gwarancja Min. 24 m-ce.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Projektor multimedialny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Projektor multimedialny (1 szt.) spełniający minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych: Rozdzielczość optyczna FHD (1920 x 1080); Typ lampy DLP; Kontrast min. 23 000:1; Wielkość rzutowanego obrazu- 28”-301” lub szerszy; Jasność ANSI Lumenów min. 3000; Proporcje ekranu- 16:9 natywny/4:3 kompatybilny; Żywotność lampy min. 3500 h (tryb standardowy), 10000 h (tryb ekonomiczny); Złącza wejścia min. 1x HDMI; Złącza audio- 1x wtyczka jack Audio; Cechy szczególne- Wbudowany głośnik/głośniki; Akcesoria dodatkowe- Instrukcja obsługi w J. polskim; Gwarancja- Min 24 miesiące urządzenie, Min 12 miesięcy lampa.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)