GuidZP400 |
211ece2a-0e84-4ed5-bf0d-28e71e94d1c0
|
Biuletyn |
588113-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy
|
Regon |
09235621900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Konarskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-066
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
525 835 422
|
Zamawiajacy fax |
525 835 452
|
Zamawiajacy email |
info@powiat.bydgoski.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.bydgoski.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Rozwój bazy kształcenia zawodowego w powiecie bydgoskim” nr RPKP.06.03.02-04-0011/19
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.bydgoski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.bydgoski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, w zamkniętej i oznaczonej kopercie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
85-066 Bydgoszcz, ul. Konarskiego 1-3, pok. 448 kancelaria ogólna (IV p)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
WYPOSAŻENIE W SPRZĘT INFORMATYCZNY W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”
|
Numer referencyjny |
OR-VII.272.1.35.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego i wolnego od wad prawnych i fizycznych sprzętu do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie w asortymencie i o parametrach określonych w Specyfikacjach techniczno- użytkowych (STU) stanowiących załącznik do SIWZ.
2) Przedmiot zamówienia stanowi dostawa następującego sprzętu:
Część 1– Interaktywny monitor– 1 szt.
Część 2– Tablica– flipchart classic– 1 szt.
Część 3– Projektor multimedialny– 2 szt.
Część 4– Monitor interaktywny– 2 szt.
Część 5– Projektor multimedialny– 1 szt.
3) Wykonawca dostarczy i dokona pierwszego uruchomienia przedmiotu zamówienia (jeśli dotyczy)- na własny koszt i własnym staraniem do Zespołu Szkół Zawodowych im. gen. Stanisława Maczka w Koronowie, ul. Dworcowa 53, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko- pomorskie (Użytkownik).
4) Wykonawca dostarczy dokumenty (np. instrukcję obsługi) sporządzone w języku polskim, które będą przekazywały informacje w sposób jasny, zrozumiały i niewprowadzający w błąd, wystarczające do prawidłowego i pełnego korzystania z dostarczanego sprzętu, a także wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, właściwy dokument gwarancyjny (np. kartę gwarancyjną) w języku polskim- jeśli dotyczy.
5) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia:
a) był fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 roku,
b) był wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru normami i przepisami,
c) posiadał odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa– jeśli dotyczy.
6) Warunki eksploatacji przedmiotu zamówienia:
Urządzenia, z uwagi na swoje przeznaczenie będą użytkowane w celu nauki zawodu (informatyk, logistyk) przez uczniów ZSZ w Koronowie.
7) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz „SPECYFIKACJA TECHNICZNO- UŻYTKOWA”(dalej: STU) stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia i musi być dołączony do Oferty. W przypadku jego braku, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
8) Wymagania stawiane Wykonawcy oraz wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz Specyfikacji Techniczno-Użytkowej (STU) odpowiadający liczbą ilości Części, na które składana jest oferta, który stanowi oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego dla zamówienia.
W przypadku braku STU, Zamawiający ofertę odrzuci w oparciu o dyspozycję art. 89 ust. 2 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian, w przypadku zaistnienia poniżej określonych okoliczności:
1) poprzez przedłużenie terminu wykonania dostawy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, zamieszki, strajki generalne lub lokalne, epidemie, akty prawne wydane przez władze administracyjne), mające bezpośredni wpływ na terminowość jej wykonywania;
2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia;
4) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej;
5) gdy wystąpią obiektywne przeszkody tak po stronie Zamawiającego, jak i Wykonawcy, uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji projektu.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności; muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron
|
IV 4 4 data |
2020-09-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Interaktywny monitor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Interaktywny monitor (1 szt.) spełniający wymagania (minimalne) Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych:
Przekątna- 65";
Rozdzielczość- Min. 1920x1080;
Format obrazu- 16:9;
Jasność- Min. 300 cd/m²;
Kontrast dynamiczny- Min. 4000:1;
Czas reakcji matrycy- Max 8 ms.;
Technologia dotyku- IR;
Ilość symultanicznych punktów dotyku- Min. 10;
Wejście sygnału- HDMI min x3, VGA (D-Sub) min x1, DisplayPorts min x1;
Inne Wejścia- Portu USB min x2, Ethernet LAN (RJ-45) x1,
Gniazdo OPS / PC slot,
Port RS232;
Zawartość opakowania- Pilot zdalnego sterowania.
Baterie w zestawie.
Piórko.
Niezbędne przewody do podłączania urządzenia.
Niezbędne oprogramowanie.
Instrukcja obsługi;
Dźwięk- Wbudowane 2 głośniki 15 W,
Wyjście audio,
Wejście audio;
Montaż- Możliwość montażu na ścianie za pośrednictwem odpowiedniego uchwytu zgodne ze standardem VESA;
System Komputerowy- Wbudowany system komputerowy zgodny z systemem Android;
Gwarancja Min. 24 m-ce.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tablica- flipchart classic
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Tablica- flipchart classic (1 szt.) spełniająca wymagania (minimalne) Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych:
1) Tablica: Powierzchnia lakierowana, suchościeralna o właściwościach magnetycznych,
Możliwość zawieszenia bloku o formacie A1 i EURO na uchwytach;
2) Konstrukcja: Rama wykonana z aluminium,
Stały kąt nachylenia 15 0,
Wysokość regulowana 175-195 cm,
Podstawę stanowią kółka z możliwością blokowania,
Ramiona do podtrzymania papieru ;
3) Zestaw zawiera: Komplet magnesów,
Komplet pisaków suchościeralnych,
Gąbka magnetyczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Projektor multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Projektor multimedialny (2 szt.) spełniający minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych:
Rozdzielczość optyczna- FHD (3840 x 2160);
Typ lampy- DLP;
Kontrast min.- 10 000:1;
Jasność ANSI Lumenów min. 2200;
Proporcje ekranu-
16:9;
Żywotność lampy min. 4000 h (tryb standardowy);
Złącza wejścia min. 1x HDMI,
1x Wejście D-Sub;
Cechy szczególne- Wbudowany głośnik/głośniki;
Akcesoria dodatkowe- Instrukcja obsługi w J. polskim;
Gwarancja- Min 36 miesiące urządzenie,
Min 12 miesięcy lampa.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Monitor Interaktywny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Monitor Interaktywny (2 szt.) spełniający minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych:
Przekątna 65";
Rozdzielczość Min. 1920x1080;
Format obrazu- 16:9;
Odwzorowanie kolorów- Do 1,07 mld kolorów;
Kontrast dynamiczny Min. 4000:1;
Czas reakcji matrycy Max 8 ms.;
Rozmiar obrazu min. 1462,5x 801,5 mm;
Wejście sygnału- HDMI min x3,
Usb Touch x 2 ,
VGA (D-Sub) min x1;
Inne Wejścia- Portu USB min x2,
Ethernet LAN (RJ-45) x1,
Port RS232;
Dźwięk- Wbudowane 2 głośniki 15 W,
Wyjście audio,
Wejście audio;
Żywotność panelu- Min. 30 000 h;
Montaż- Możliwość montażu na ścianie za pośrednictwem odpowiedniego uchwytu zgodne ze standardem VESA;
System Komputerowy- Wbudowany system komputerowy zgodny z systemem Android;
Zawartość opakowania- Pilot zdalnego sterowania.
Baterie w zestawie.
Piórko.
Niezbędne przewody do podłączania urządzenia.
Niezbędne oprogramowanie.
Instrukcja obsługi;
Gwarancja Min. 24 m-ce.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Projektor multimedialny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został dostarczony w terminie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie określi termin dostawy, który jest jednym z kryteriów oceny ofert.
|
Zalacznik krotki opis |
Projektor multimedialny (1 szt.) spełniający minimalne wymagania Zamawiającego w zakresie następujących parametrów techniczno- użytkowych:
Rozdzielczość optyczna FHD (1920 x 1080);
Typ lampy DLP;
Kontrast min. 23 000:1;
Wielkość rzutowanego obrazu- 28”-301” lub szerszy;
Jasność ANSI Lumenów min. 3000;
Proporcje ekranu-
16:9 natywny/4:3 kompatybilny;
Żywotność lampy min. 3500 h (tryb standardowy),
10000 h (tryb ekonomiczny);
Złącza wejścia min. 1x HDMI;
Złącza audio- 1x wtyczka jack Audio;
Cechy szczególne- Wbudowany głośnik/głośniki;
Akcesoria dodatkowe- Instrukcja obsługi w J. polskim;
Gwarancja- Min 24 miesiące urządzenie,
Min 12 miesięcy lampa.
|
| |