Dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce”

Data publikacji 2020-09-22
Data zakończenia 2020-10-06 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587786-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce” o numerze RPZP.08.06.00-32-K027/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa RPZP.08.00.00. Edukacja, działanie 08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, w imieniu i na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Dostarczane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych, być dostarczone na koszt Wykonawcy pod wskazany adres określony przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 19b215d4-9898-4ac0-bb12-80a8b3d5a1b1
Biuletyn 587786-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu
Regon 331337750
Zamawiajacy adres ulica Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kołobrzeg
Zamawiajacy kod pocztowy 78-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 94 35 233 85
Zamawiajacy email b_stanczyk@zs2kolobrzeg.pl
Adres strony url www.zs2kolobrzeg.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce” o numerze RPZP.08.06.00-32-K027/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa RPZP.08.00.00. Edukacja, działanie 08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, w imieniu i na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zsmkolobrzeg.finn.pl/bipkod/005
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zsmkolobrzeg.finn.pl/bipkod/005
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu, ul. Piastowska 5, 78-100 Kołobrzeg
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce”
Numer referencyjny G.26.1.1.2020.BS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni do Zespołu Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu w ramach projektu „Zawodowiec w nowoczesnej gospodarce” o numerze RPZP.08.06.00-32-K027/19, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa RPZP.08.00.00. Edukacja, działanie 08.06.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, w imieniu i na rzecz Powiatu Kołobrzeskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Dostarczane urządzenia powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fabrycznych, być dostarczone na koszt Wykonawcy pod wskazany adres określony przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Strukturalnego i Inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39162110-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 268130,08
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Przedmiot zamówienia należy zrealizować w maksymalnym terminie 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu ICT o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto 00/100) LUB zrealizowali należycie co najmniej jedną dostawę testerów diagnostycznych wraz z modułami bezprzewodowymi i oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych brutto 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony druk FORMULARZ OFERTY, stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia oraz zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: 1) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu, 4) w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty 5) gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, zmiana nastąpi poprzez wydłużenie terminu maksymalnie o ilość dni odpowiadającą czasowi trwania przyczyn uzasadniających zmianę.
IV 4 4 data 2020-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. II. WYKONAWCY ZAGRANICZNI 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce za-mieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Informację w sprawie przetargu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać w : Zespole Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu ul. Piastowska 5 78-100 Kołobrzeg tablica ogłoszeń- 1 piętro od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30-15:30 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego- https://zsmkolobrzeg.finn.pl/bipkod/005 Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół nr 2 im. Bolesława III Krzywoustego w Kołobrzegu, ul. Piastowska 5, w Sali nr 2 na parterze w dniu 06.10.2020 r. o godzinie 11:00

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)