DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ROZBUDOWY ORAZ MODERNIZACJI BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PSP W SOCHACZEWIE Z PRAWEM OPCJI

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Sochaczew
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588843-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ROZBUDOWY ORAZ MODERNIZACJI BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PSP W SOCHACZEWIE Z PRAWEM OPCJI. Dotyczy dostawy mebli biurowych oraz socjalnych na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f1979a98-42f7-4e65-9458-c8d3c72bfcc6
Biuletyn 588843-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
Regon 75015195900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Sochaczew
Zamawiajacy kod pocztowy 96-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-46 8622370
Zamawiajacy fax 0-46 8623094
Zamawiajacy email sochaczew@mazowsze.straz.pl
Adres strony url http://www.kppspsochaczew.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl ZAMAWIAJĄCY - Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie, z siedzibą w 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 40, NIP: 526-179-67-33 REGON: 000173516 reprezentowaną przez PEŁNOMOCNIKA – Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie (KP PSP Sochaczew) z siedzibą w 96-500 Sochaczew ul. Staszica 7, NIP:837-15-11-957, REGON 750151959
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.kppspsochaczew.pl/
Dostep do dokumentow ograniczony NIE
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny NIE
Wymagane przeslanie ofert inny NIE
Komunikacja elektroniczna wymaga NIE
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ROZBUDOWY ORAZ MODERNIZACJI BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PSP W SOCHACZEWIE Z PRAWEM OPCJI
Numer referencyjny PT.2370.4.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu DOSTAWA WYPOSAŻENIA W RAMACH ROZBUDOWY ORAZ MODERNIZACJI BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PSP W SOCHACZEWIE Z PRAWEM OPCJI. Dotyczy dostawy mebli biurowych oraz socjalnych na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sochaczewie.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen OŚWIADCZENIE WYKONAWCY SKŁADANE NA PODSTAWIE ART. 25A UST. 1 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DALEJ JAKO: USTAWA PZP), DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy , które mogą dotyczyć kwestii: 1) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, 2) zmian formy prawnej Wykonawcy, 3) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy (zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia), 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, udowodnienie zmiany kosztów jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi dokumenty, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia. 5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku braku zgody nadzoru budowlanego na wejście na obiekt, jednak nie dłużej niż o kolejne 20 dni roboczych. 6) w przypadku wystąpienia siły wyższej. 1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w ust.1 zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany. 2. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona nie później niż 5 dni roboczych przed jej planowanym wprowadzeniem. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony. 3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień następujące zmiany: 1) danych teleadresowych, 2) osób określonych w § 6, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)