GuidZP400 |
b3405d95-ecdd-4fe9-afbc-f22300f8fd08
|
Biuletyn |
588539-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30005000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poduchowne
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Turek
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
63 2805600
|
Zamawiajacy fax |
63 2788400
|
Zamawiajacy email |
zam-pub@szpital.turek.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.turek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.turek.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.turek.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
dopuszcza się złożenie ofertry w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Turku, ul. Poduchowne 1, 62 - 700 Turek - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony osobistej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
|
Numer referencyjny |
PN XXII/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie, ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
materiały informacyjne zawierające parametry techniczno-użytkowe oferowanego przedmiotu zamówienia, np. katalogi, foldery / ulotki, specyfikacje techniczne, itp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą:
a) wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) wypełnione zestawienie asortymentowo – cenowe wg Załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,
d) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne,
2. Ponadto Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy prawo zamówień publicznych. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznikiem nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy, w sytuacji:
- zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana cen następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, tj. wynagrodzenie podlega automatycznie zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego,
- zmiany polegające na zmianie numerów katalogowych,
- zmiany polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, w wyniku przekształceń)
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kombinezon izolacyjny jednoczęściowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch higieniczny jednorazowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Półmaska filtrująca FFP3, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ochraniacze na buty, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowy komplet odzieży chirurgicznej, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-08-24T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Fartuch jednorazowy medyczny, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości określone zostały w Załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |