GuidZP400 |
1f7994ee-613c-4386-a7c2-ce326bb9f0f6
|
Biuletyn |
589707-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
|
Regon |
27064118400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
28
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jaworzno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6164482 w. 292
|
Zamawiajacy fax |
327 519 844
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpital.jaw.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.jaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.jaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie (V piętro), w formie papierowej w zamkniętej kopercie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej oraz pozostałych komórek organizacyjnych SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
|
Numer referencyjny |
SZP.III.240/31/20/P
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej oraz pozostałych komórek organizacyjnych SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 12 pakietów:
1. Kozetki, parawany, stelaż na kroplówki, stolik instrumentalny, taborety medyczne
2. Stanowisko do przewijania
3. Wózki medyczne typu asystor
4. Wózek zabiegowy
5. Wersalki, fotele, ławki, krzesła, wieszaki
6. Skrzynia na kołach
7. Regały metalowe, szafa metalowa, gabloty metalowe
8. Fotel ginekologiczny
9. Wózek toaletowo-prysznicowy
10. Wagi medyczne
11. Narzędzia chirurgiczne wielorazowe
12. Materac próżniowy do operacji podudzia i stopy
|
Cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia:
Pakiety 1, 2, 3, 4 – maksymalnie 42 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
Pakiety 5, 8, 9, 10, 11, 12 - maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
Pakiet 6 - maksymalnie 14 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
Pakiet 7 - maksymalnie 28 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. (numeracja zgodna z SIWZ) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 (numeracja zgodna z SIWZ), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W związku z faktem, że Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu, nie żąda w tym zakresie złożenia oświadczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
(Dalsza numeracja zgodna z SIWZ): (6.2) Dla Następujących Pakietów i pozycji:
Pakiet 1 poz. 1-4, 6
Pakiet 3
Pakiet 4
Pakiet 8
Pakiet 9
Pakiet 10 – wszystkie pozycje
Pakiet 11 – wszystkie pozycje
Pakiet 12
- Oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186, 1493 z późn. zmianami) i przepisami obowiązującymi w krajach UE. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu.
(6.3) Aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu do wszystkich Pakietów, wszystkich pozycji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
(Dalsza numeracja zgodna z SIWZ): (1.)Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.12) oraz załączniki parametrów technicznych dla pakietów:
3.1a,3.1b, 3.1c, 3.1d, 3.1e, 3.1f, 3.1g
3.2a
3.3a
3.4a
3.5a, 3.5b, 3.5c, 3.5d, 3.5e, 3.5f, 3.5g, 3.5h, 3.5i, 3.5j
3.6a
3.7a, 3.7b, 3.7c, 3.7d, 3.7e, 3.7f, 3.7g, 3.7h, 3.7i, 3.7j, 3.7k, 3.7l
3.8a
3.9a
3.10a, 3.10b
3.12a
(3.) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1. SIWZ. (5.) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert. (9.) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty, o których mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. (10.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (11.) Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. (12.) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. (13.) Dokumenty, o których mowa w pkt 6, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. (14.) Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. (15.) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. (16.) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. (17.) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: (17.1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. (17.2) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
1. Administratorem danych osobowych jest:
SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie; ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
tel. 32 616 44 82; fax. 32 751 98 44; www.szpital.jaw.pl
2. Inspektor Ochrony Danych
We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych w SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie można kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych: iodo@szpital.jaworzno.pl
3. Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna przetwarzania
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przetwarzane są w celu realizacji umów cywilnoprawnych, na podstawie przepisów art. 6 ust. 1 lit. b, c lub f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679 (RODO).Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji celu.
4. Informacje o odbiorcach danych osobowych
Dane osobowe kontrahentów mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, dostawcom usług (np. technicznych, organizacyjnych, teleinformatycznych, firmom kurierskim i pocztowym), organom administracji publicznej i samorządom zawodowym.
5. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przechowywane są przez okres niezbędny dla realizacji celu, w szczególności złożenia, badania, wyboru oferty oraz dla potrzeb rachunkowych i podatkowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przez okres przedawnienia roszczeń związanych z realizacją celu.
6. Prawa przysługujące klientom w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, do przenoszenia danych jeżeli przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany oraz prawo do złożenia oświadczenia o wycofaniu zgody w dowolnym momencie jeżeli dane przetwarzane są na podstawie zgody, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania jeżeli dane przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych 2016/679. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Informacja o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego
Kontrahentom SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urząd Ochrony Danych Osobowych; ul. Stawki 2; 00-193 Warszawa
tel. 22 531 03 00; fax. 22 531 03 01; Godziny pracy urzędu: 8.00 – 16.00
8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe kontrahentów SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Wykonawca winien wraz z ofertą (zgodnie z treścią formularza ofertowego) złożyć oświadczenie
- że zapoznał się z Informacją na temat przetwarzania danych osobowych
w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie oraz że został poinformowany/a
o dostępności ww. informacji na stronie internetowej Szpitala www.szpital.jaw.pl oraz na tablicach informacyjnych.
- że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia Wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - Kozetki, parawany, stelaż na kroplówki, stolik instrumentalny, taborety medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 1 – maksymalnie 42 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa kozetek, parawanów, stelaża na kroplówki, stolika instrumentalnego, taboretów medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Stanowisko do przewijania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 2 – maksymalnie 42 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa stanowiska do przewijania.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Wózki medyczne typu asystor
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 3 – maksymalnie 42 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wózków medycznych typu asystor.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Wózek zabiegowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192300-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
42
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 4 – maksymalnie 42 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wózka zabiegowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - Wersalki, fotele, ławki, krzesła, wieszaki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39113000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 5 – maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wersalek, foteli, ławek, krzeseł, wieszaków.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Skrzynia na kołach
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 6 – maksymalnie 14 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa skrzyni na kołach.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - Regały metalowe, szafa metalowa, gabloty metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 7 – maksymalnie 28 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa regałów metalowych, szafy metalowej, gablot metalowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - Fotel ginekologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33192210-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 8 – maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fotela ginekologicznego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - Wózek toaletowo-prysznicowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
34912100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 9 – maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wózka toaletowo-prysznicowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 - Wagi medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38311000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 10 – maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wag medycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - Narzędzia chirurgiczne wielorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33169000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 11 – maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 - Materac próżniowy do operacji podudzia i stopy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Pakiet 12 – maksymalnie 21 dni od podpisania umowy (dostawa jednorazowa)
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materaca próżniowego do operacji podudzia i stopy.
|
| |