Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-05 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble biurowe,
  • Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Lampy,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588930-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 331920002, 425132007, 331000001, 391300002, 325521101, 315211005, 392243403, 446190002, 429620007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wyposażenia mobilnego dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii w Szpitalu Miejskim Specjalistycznym im. Gabriela Narutowicza w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki nr 1.2; 1.3; 1.4; 1.7 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 18 części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f83fe2a6-269b-4a30-9f23-eadeb430f451
Biuletyn 588930-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
Regon 35720766400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 25 78 291
Zamawiajacy fax 012 25 78 292, 2578229
Zamawiajacy email zamowienia@narutowicz.krakow.pl
Adres strony url www.narutowicz.krakow.pl
Adres strony internetowej www.narutowicz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.narutowicz.krakow.pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.narutowicz.krakow.pl/zamowienia-publiczne
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://e-ProPublico.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie - SEKRETARIAT DYREKCJI - ul. Prądnicka 35-37 31-202 Kraków Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa wyposażenia mobilnego dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii w SMS im. G. Narutowicza w Krakowie
Numer referencyjny ZP/51/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wyposażenia mobilnego dla potrzeb Oddziału Chorób Wewnętrznych i Endokrynologii w Szpitalu Miejskim Specjalistycznym im. Gabriela Narutowicza w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki nr 1.2; 1.3; 1.4; 1.7 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 18 części.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.5.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.6.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim (lub angielskim – dot. Pakietu nr 2,3,4), opisane zgodnie ze złożoną ofertą - nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy. W przypadku braku niektórych wymaganych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy- dotyczy pakietu nr 2; 3; 4; 22. 2) Deklaracja zgodności z aktualnymi normami Wspólnoty Europejskiej lub certyfikat jednostki notyfikującej oraz oznakowanie CE lub równoważne - zgodnie z załącznikiem nr 1.2; 1.3; 1.4 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający przez producenta posiadanie uprawnienia wskazanego serwisu do napraw, montażu i serwisowania oferowanych urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (nie dotyczy ofert składanych bezpośrednio przez wytwórców oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu 2; 3; 4; 22. 4) Wszelkie dokumenty, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 i Załącznik 1.2; 1.3; 1.4; 1.7 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej. Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik nr 5 do SIWZ). Foldery (oryginalne karty katalogowe wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnianie przez oferowane produkty parametrów ocenianych i punktowanych, określonych przez Zamawiającego w Pakietach nr 2,3,4. Muszą być w języku polskim lub angielskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji (także nr pozycji odpowiednio z załącznika nr 1.2; 1.3; 1.4; do SIWZ – w zależności na który Pakiet składana jest oferta) której dotyczy – należy złożyć wraz z ofertą. W przypadku braku niektórych ocenianych parametrów na karcie katalogowej dopuszcza się załączenie do oferty instrukcji obsługi sprzętu lub oświadczenia wytwórcy lub autoryzowanego dystrybutora o spełnianiu wymaganych parametrów. W przypadku załączenia oświadczenia autoryzowanego dystrybutora należy przedłożyć stosowne upoważnienie do reprezentowania wytwórcy.
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 4, 4A, 4B do SIWZ).
IV 4 4 data 2020-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 data 2020-11-03T00:00:00+01:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Szafki przyłóżkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 3 - Lodówka medyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - Stół zabiegowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 7 - Taboret obrotowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 8 - Fotel do pobierania krwii
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 9 - Lampa bakteriobójcza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 10 - Parawan gabinetowy na kółkach
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet 11 - Szafki na leki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet 12 - Wersalka i fotele wypoczynkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet 13 - Fotele i krzesła
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet 14 - Meble biurowe i wieszaki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet 15 - Aparaty telefoniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32552110-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet 16 - Lampki biurkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31521100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet 17 - Lodówki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42513200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet 18 - Kosze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39224340-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet 19 - Regały
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet 21 - Dozowniki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44619000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet 22 - Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42962000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2020-12-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis wg załącznika nr 1 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)