1. Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu , odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii oraz dla Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy wraz z dzierżawą aparatów podzielone na 10 zadań częściowych.
Zadanie 1 - parafina granulowana, nożyki mikrotomowe i ostrza autopsyjne oraz medium do nakrywania preparatów,
Zadanie 2 – odczynniki chemiczne,
Zadanie 3 – preparat do utrwalania badań cytologicznych,
Zadanie 4 – formalina i pojemniki chirurgiczne,
Zadanie 5 – drobny sprzęt laboratoryjny,
Zadanie 6 – alkohol etylowy całkowicie skażony,
Zadanie 7 – odczynniki chemiczne dla Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy,
Zadanie 8 – dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki immunohistochemicznej,
Zadanie 9 – dostawa odczynników do automatycznych barwień immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
Zadanie 10 – zestaw do oceny statusu receptora HER2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
3. Aparaty będący przedmiotem dzierżawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, nie będące przedmiotem praw osób trzecich oraz muszą spełniać aktualne normy techniczne i jakościowe, wszystkie parametry i wymagania zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 8 oraz w załączniku nr 8 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 9.
4. W przypadku zaoferowania produktu, który występuje na rynku w innej ilości sztuk w opakowaniu niż umieszczony w SIWZ, Wykonawca winien przeliczyć ogólne, wymagane w SIWZ (w formularzu asortymentowo- cenowym) ilości na odpowiednią ilość opakowań, które zawierają odmienną od wskazanej w SIWZ ilość produktu, zachowując wymaganą ilość produktu, w razie potrzeby ilość opakowań należy zaokrąglić w górę.
5. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla lokalizacji Zamawiającego w Gdyni i w Gdańsku:
a) Magazyn Szpitala Morskiego im. PCK, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1 (zadanie 1,2,3,4,5,6,8,9,10).
b) do Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy Szpitali Pomorskich Sp. z. o. o. - przy ul. Smoluchowskiego 18, Budynek „F”(zadanie 7 ).
|
GuidZP400 |
66824778-45c4-4d62-b21a-6b02aa9799ab
|
Biuletyn |
590053-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
|
Regon |
19014161200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Powstania Styczniowego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-519
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 72 60 124
|
Zamawiajacy fax |
58 72 60 338
|
Zamawiajacy email |
zp@szpital-morski.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
spółka parwa handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalepomorskie.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpitale Pomorskie, u. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odczynników chemicznych i pozostałego asortymentu dla Zakładu Patomorfologii oraz Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy wraz z dzierżawą aparatów
|
Numer referencyjny |
D25M/252/N/16-26rj/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy asortymentu , odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii oraz dla Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy wraz z dzierżawą aparatów podzielone na 10 zadań częściowych.
Zadanie 1 - parafina granulowana, nożyki mikrotomowe i ostrza autopsyjne oraz medium do nakrywania preparatów,
Zadanie 2 – odczynniki chemiczne,
Zadanie 3 – preparat do utrwalania badań cytologicznych,
Zadanie 4 – formalina i pojemniki chirurgiczne,
Zadanie 5 – drobny sprzęt laboratoryjny,
Zadanie 6 – alkohol etylowy całkowicie skażony,
Zadanie 7 – odczynniki chemiczne dla Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy,
Zadanie 8 – dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki immunohistochemicznej,
Zadanie 9 – dostawa odczynników do automatycznych barwień immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
Zadanie 10 – zestaw do oceny statusu receptora HER2.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
3. Aparaty będący przedmiotem dzierżawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, nie będące przedmiotem praw osób trzecich oraz muszą spełniać aktualne normy techniczne i jakościowe, wszystkie parametry i wymagania zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 8 oraz w załączniku nr 8 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 9.
4. W przypadku zaoferowania produktu, który występuje na rynku w innej ilości sztuk w opakowaniu niż umieszczony w SIWZ, Wykonawca winien przeliczyć ogólne, wymagane w SIWZ (w formularzu asortymentowo- cenowym) ilości na odpowiednią ilość opakowań, które zawierają odmienną od wskazanej w SIWZ ilość produktu, zachowując wymaganą ilość produktu, w razie potrzeby ilość opakowań należy zaokrąglić w górę.
5. Dostawy świadczone będą dla Szpitali Pomorskich Sp. z o. o. dla lokalizacji Zamawiającego w Gdyni i w Gdańsku:
a) Magazyn Szpitala Morskiego im. PCK, 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1 (zadanie 1,2,3,4,5,6,8,9,10).
b) do Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy Szpitali Pomorskich Sp. z. o. o. - przy ul. Smoluchowskiego 18, Budynek „F”(zadanie 7 ).
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
zł
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W WYZNACZONYM TERMINIE, ALE NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI SKŁADA:
1.2 Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
1.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, stanowiących o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w §5 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), a których żąda w nn postępowaniu Zamawiający, Wykonawca składa odpowiadające im dokumenty wymienione w §7 ust. 1 pkt 1 ww rozporządzenia.
WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA:
1.1 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.1 Oświadczenie - załącznik nr 6 do SIWZ
1.2 Opis zaoferowanego aparatu w języku polskim w formie dokumentów handlowych (folder, ulotka, katalog lub instrukcja obsługi), zawierający wyczerpujące dane techniczne oferowanego aparatu, potwierdzający spełnienie wymogów zamawiającego. Wykonawca winien w ww. dokumencie oznaczyć w którym miejscu potwierdza spełnienie parametrów określonych w Załączniku nr 7 lub/i w Załączniku nr 8 – dotyczy zadania 8 i 9
1.3 Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 8 - Załącznik nr 7 lub/i Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 9 - Załącznik nr 8 zawierający numer strony w dokumencie, o którym mowa w ppkt 1.9, gdzie potwierdzony jest dany parametr techniczny.
1.4 Wpis/Zgłoszenie do Rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych – dotyczy zadania 1 i 5;
1.5 Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 8 – załącznik nr 7 do SIWZ.
1.6 Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 9 – załącznik nr 8 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 346 z późn. zm.).
1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ
1.3 Wypełniony Formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegółowy zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarty jest w załączniku 5a i 5b do SIWZ (Projekt Umowy)
|
IV 4 4 data |
2020-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 1 - parafina granulowana, nożyki mikrotomowe i ostrza autopsyjne oraz medium do nakrywania preparatów,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
09221200-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 2 – odczynniki chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 3 – preparat do utrwalania badań cytologicznych,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 4 – formalina i pojemniki chirurgiczne,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 5 – drobny sprzęt laboratoryjny,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 6 – alkohol etylowy całkowicie skażony,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24322510-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 7 – odczynniki chemiczne dla Pracowni Diagnostyki Prątka Gruźlicy,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 8 – dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki immunohistochemicznej,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
Aparaty będący przedmiotem dzierżawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, nie będące przedmiotem praw osób trzecich oraz muszą spełniać aktualne normy techniczne i jakościowe, wszystkie parametry i wymagania zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 8 oraz w załączniku nr 8 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 9.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 9 – dostawa odczynników do automatycznych barwień immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
Aparaty będący przedmiotem dzierżawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i uszkodzeń, nie będące przedmiotem praw osób trzecich oraz muszą spełniać aktualne normy techniczne i jakościowe, wszystkie parametry i wymagania zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ – Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 8 oraz w załączniku nr 8 do SIWZ - Zestawienie parametrów wymaganych dla zadania 9.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie 10 – zestaw do oceny statusu receptora HER2.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33696300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowa ilość podłoży i odczynników została określona w załączniku nr 2 do SIWZ – Formularzu asortymentowo-cenowym oraz w Projekcie umowy – załącznik nr 5 a i b do SIWZ.
|
| |