| GuidZP400 |
afcc1948-93c3-4512-8734-f73cbb1d4b45
|
| Biuletyn |
591382-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Błaszki
|
| Regon |
73093435800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
pl. Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Błaszki
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
98-235
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
438 292 491
|
| Zamawiajacy fax |
438 290 932
|
| Zamawiajacy email |
urzad@blaszki.pl
|
| Adres strony url |
www.blaszki.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
. Zamówienie współfinansowane jest w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej nr 1 ,,Powszechny dostęp do szybkiego Internetu" działania 1.1: „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego Internetu o wysokich przepustowo-ściach” dotycząca realizacji projektu grantowego pn. ,,Zdalna Szkoła+ w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej”.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.blaszki.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe ( tj. Dz. U z 2017 r. poz. 1481 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Błaszkach Plac Niepodległości 13, 98-235 Błaszki
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
| Numer referencyjny |
RIZ.271.13.3.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Błaszkach:
1. Komputer stacjonarny PC - 42 szt
2. Monitor do komputera - 42 szt
2.2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i sprawny technicznie.
2.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
2.4. Szczegółowe minimalne parametry techniczne sprzętu zawiera Zał. nr 1 do SIWZ „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
2.5. Integralną część protokołów odbioru stanowić będą wymagane dokumentacje: certyfikaty jakości, dokumentacje techniczne, licencje, instrukcje obsługi w języku polskim oraz instrukcje dotyczące eksploatacji.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
| Data zakonczenia |
2020-10-23T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ,
2. Formularz oferty technicznej wg Załącznika nr 3 do SIWZ,
3. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty,
4. Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik.
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w oryginale)
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach Nr konta 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dowodu przelewu wadium.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszystkie postanowienia umowy zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|