GuidZP400 |
c22ac428-666a-45d9-a744-b563b6d80400
|
Biuletyn |
591859-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego Kielcach
|
Regon |
29245937300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Domaszowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
141 B
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-420
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 369 13 45,
|
Zamawiajacy fax |
41 343 16 04
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@word.kielce.pl,
|
Adres strony url |
www.word.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo sporządzone w formie pisemnej, określające osobę pełnomocnika, zakres reprezentacji oraz zawierające wskazanie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Sposób składania oświadczeń i dokumentów przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
4.1. Dokumenty braku podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa osobno.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4.2. Dokumenty potwierdzające spełnienia postawionych przez Zamawiającego warunków, składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy odpowiadają za ich spełnienie.
4.3. Ofertę składa (podpisuje) pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na zasadach ogólnych;
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.word.kielce.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający dopuszcza w postępowaniu komunikację pisemną realizowaną za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca, przy użyciu poczty elektronicznej (e – mail, na adres mailowy Zamawiającego wskazany w sekcji I. 1 SIWZ). Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Kielcach ul. Domaszowska 141B 25-420 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu Teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach.
|
Numer referencyjny |
WORD/ASK/1/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla siedziby głównej WORD Kielce oraz Oddziału Terenowego WORD Kielce w Ostrowcu Świętokrzyskim Systemu Teleinformatycznego - systemu oprogramowania obsługującego kandydatów na kierowców i w rozumieniu art. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 570) o właściwościach określonych w punkcie I.3.1 SIWZ oraz I.3.2 – I.3.3 SIWZ zintegrowanego z każdym systemem teleinformatycznym, o którym mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 978 z późn. zm.). Według stanu prawnego i faktycznego na dzień dzisiejszy systemem tym jest SI Kierowca będący własnością Państwowej Wytwórni Papierów Wartościowych w Warszawie; zgodnie z zapisami ustawy z dn. 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2015 poz. 2183 z późn. zm.) oraz CEPiK 2.0; w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie może być to inny system. Integracja winna być wykonana z wykorzystaniem infrastruktury technicznej będącej w dyspozycji Zamawiającego określonej w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z udzieleniem ograniczonej czasowo terytorialnie licencji, na korzystanie z oprogramowania w nim zawartego na polach eksploatacji określonych w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ wraz z wdrożeniem określonym w punkcie I.3.4 oraz usługami określonymi w punkcie I.3.5.
3.2. Oprogramowanie wchodzące w skład Systemu Teleinformatycznego powinno zapewniać realizację zadań określonych w następujących aktach prawnych:
3.2.1. Ustawie z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (tj. Dz.U. 2017 poz. 978 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, a w szczególności:
a. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. 2019 poz. 1206);
b. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 lutego 2016 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. z 2016 r. poz. 231 z późn. Zm.) oraz rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. Z 2016 r. poz.280);
c. Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za przeprowadzenie egzaminu państwowego oraz stawek wynagrodzenia związanych z uzyskiwaniem uprawnień przez egzaminatorów (j.t. Dz. U z 2014r poz. 974).
3.2.2. Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990. 2244, 2322) wraz z przepisami wykonawczymi;
3.2.3. Ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 570, z 2018 r. poz. 1000, 1544, 1669) wraz z przepisami wykonawczymi.
3.2.4. Ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tj. Dz.U. 2019 poz. 162) wraz z przepisami wykonawczymi.
3.2.5. Ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954, 2245, 2354.).
3.2.6. Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j Dz. U. z 2018 r. poz. 1000, 1669 ) wraz z przepisami wykonawczymi.
3.2.7. Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie komisji do spraw weryfikacji i rekomendacji pytań egzaminacyjnych z dnia 21 listopada 2014 r. (Dz.U. z 2014 r. poz. 1629).
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
48
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej
2 wdrożeń – każde o wartości min. 200 000,00 pln brutto – systemów informatycznych sieciowych, wielostanowiskowych, zrealizowanych w jednostkach sektora finansów publicznych z zastrzeżeniem, że w ramach każdego z tych systemów zastosowana była bezpieczna aplikacja teleinformatyczna, w ramach której używane są certyfikaty kwalifikowane
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie postanowienia sekcji II pkt 2.13) niniejszej SIWZ;
Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na których rzecz dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane, lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na którego rzecz dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby lokalizacji, w których będzie użytkowany system teleinformatyczny (likwidacja oddziału terenowego), skutkujące zmniejszeniem ponoszonych opłat miesięcznych zgodnie z cenami zawartymi w formularzu ofertowym.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|