Dostawa papieru i materiałów biurowych.

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591892-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych.
2. Dostawa obejmuje papier i materiały biurowe wskazane w załączniku numer 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz spełniające niżej wymienione wymagania:
a) wolne od wad fizycznych i prawnych,
b) fabrycznie nowe.

3. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument zostało podzielone na 2 części:
3.1. Część 1 – dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Lubin w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.1 do SIWZ,
3.2. Część 2 – dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Polkowice w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.2 do SIWZ,
Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub obu częściach postępowania. Maksymalna ilość części, w której Wykonawca może złożyć ofertę: 2.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały asortyment objęty przedmiotem dostawy w danej części postępowania.

4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych.
Miejsce dostawy:
Część 1 postępowania: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin.
Część 2 postępowania: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a895a21b-1626-45c5-be1c-37f3f989b722
Biuletyn 591892-N-2020
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url https://dolnoslaska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://dolnoslaska.policja.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://dolnoslaska.policja.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, w postaci papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa papieru i materiałów biurowych.
Numer referencyjny PU-2380-146-004-117/ML
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru i materiałów biurowych. 2. Dostawa obejmuje papier i materiały biurowe wskazane w załączniku numer 1.1 i 1.2 do SIWZ oraz spełniające niżej wymienione wymagania: a) wolne od wad fizycznych i prawnych, b) fabrycznie nowe. 3. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument zostało podzielone na 2 części: 3.1. Część 1 – dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Lubin w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.1 do SIWZ, 3.2. Część 2 – dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Polkowice w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.2 do SIWZ, Wykonawca może złożyć ofertę w jednej lub obu częściach postępowania. Maksymalna ilość części, w której Wykonawca może złożyć ofertę: 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na cały asortyment objęty przedmiotem dostawy w danej części postępowania. 4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Zamawiający uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia wymagane cechy produktu, w tym dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników. Brak jest specyficznych wymagań w zakresie dostępności opisanego przedmiotu zamówienia dla osób niepełnosprawnych. Miejsce dostawy: Część 1 postępowania: Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin. Część 2 postępowania: Komenda Powiatowa Policji w Polkowicach, ul. Legnicka 15, 59-100 Polkowice.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Klauzula informacyjna RODO została opisana w Rozdziale I pkt 3.4 SIWZ. Zamawiający wymaga zrealizowania dostawy w terminie 7 dni roboczych (bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu będzie stosował tzw. procedurę odwróconą, uregulowaną w art. 24 aa ustawy Pzp, tzn. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza (najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert) nie podlega wykluczeniu. 2. Wszyscy wykonawcy składają do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie określonym przez Zamawiającego, jednakże ocena wstępna (dokonywana na podstawie tego oświadczenia) braku podstaw do wykluczenia dokonywana będzie wyłącznie w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza. Ocena ta będzie stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Korzystając z przepisów art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
Inne dokumenty niewymienione Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa w terminie wyznaczonym do składania ofert: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia oraz całkowitą cenę ofertową brutto, 2. Wypełniona i podpisana kalkulacja ceny sporządzona zgodnie z załącznikiem asortymentowo – cenowym (załącznik nr 1.1 lub 1.2 do SIWZ – odpowiednio do części, w której Wykonawca składa ofertę). 2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie własne wykonawcy, stanowiące potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia od podwykonawców. 4. Pełnomocnictwa składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza: 4.1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4.2 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – w przypadku ofert składanych przez takich Wykonawców, 4.3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty przez spółkę cywilną – w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników. 5. Jeżeli Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z pomocą podwykonawców – oświadczenie o udziale podwykonawców – załącznik nr 4 do SIWZ. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Lubin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Lubin w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Polkowice.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Dostawa papieru i materiałów biurowych dla KPP Polkowice w ilościach i rodzaju określonym w załączniku numer 1.2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)