„Sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie w okresie od podpisania umowy – do grudnia 2020r.”

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty przemiału ziarna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592838-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 156100007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1070c866-c475-4081-970a-e01840528b32
Biuletyn 592838-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
Regon 43091020300000
Zamawiajacy adres ulica Wolska
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-411
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 814664991
Zamawiajacy fax 814664991
Zamawiajacy email mzz@zlobki.lublin.eu
Adres strony url zlobki.lublin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Scentralizowana Jednostka Gminy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego kurierem, w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Wolska 5, 20-411 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie w okresie od podpisania umowy – do grudnia 2020r.”
Numer referencyjny MZŻ.253-14/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W przypadku wykorzystania całkowitego wynagrodzenia przed dniem 31.12.2020r. umowa zostaje rozwiązana z dniem wykorzystania kwoty określonej w § 2 ust 1 umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający stawia minimalne wymagania odnośnie powyższego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają zgłoszenie właściwemu organowi (tj. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno –Spożywczych, Inspekcja Sanitarna), podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2019 poz. 2178 ze zm.) o ile wynika to z przepisów prawa, b) posiadają dla poszczególnych zadań (części) zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2019r. poz. 1252 ze zm.), albo posiadają zgłoszoną działalność rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. z 2019r. poz. 824 ze zm.) o ile obowiązek ich zgłoszenia wynika z przepisów prawa, c) w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności określonej w przedmiocie zamówienia, zgodnie z prawem obowiązującym w danym państwie, o ile wymagają tego przepisy prawa.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełniania powyższego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełniania powyższego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.4.III. Brak podstaw do wykluczenia 6.4.III.1. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6.4.III.2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ; 6.4.III.3. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4.III.4. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6.4.III.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 6.4.I.1.Dokument potwierdzający zgłoszenie właściwemu organowi (m.inn. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno –Spożywczych, Inspekcja Sanitarna), podjęcia działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych, (Dz.U. 2019 poz. 2178 ze zm.) o ile wynika to z przepisów prawa nakładających obowiązek ich posiadania, w przypadku braku takiego wpisu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia informacji o nie podleganiu obowiązkowi zgłoszenia do właściwego organu. 6.4.I.2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zgłoszoną działalność podlegającą urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2019 poz. 1252 ze zm.), lub dla zadania (części) 1 (tj. dostawa przetworów mlecznych i mleka) i zadania (części) 2 (tj. dostawa mięso) dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zgłoszoną działalność rejestrowaną związaną z produkcją, przetwarzaniem i dystrybucją produktów pochodzenia zwierzęcego, zgodnie z ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (DZ.U. 2019 poz. 824 ze zm.), o ile wynika to z przepisów prawa nakładających obowiązek ich posiadania. 6.4.I.3. W przypadku, gdy Wykonawca posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania w innym państwie niż Rzeczypospolita Polska, Wykonawca składa dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu równoważny do dokumentu określonego w pkt. 6.4.I.1 i w pkt. 6.4.I.2 SIWZ, wydawany przez dane państwo, o ile przepisy ich wydania przewidują przepisy prawa.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.4.II.1. Decyzji właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dla zadania 1, 2, 3, 4 i 5 lub Inspekcji Weterynaryjnej dla zadania 1 (części 1 przetwory mleczne i mleko)i dla zadania 2 (część 2 mięso), że Wykonawca spełnia wymogi w zakresie jakości przedmiotu zamówienia lub dokument równoważny wydany w innych krajach, w sytuacji, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w danym państwie. 6.4.II.2.Oświadczenia, iż oferowane przez Wykonawcę artykuły rolno-spożywcze spełniają wymagania w zakresie jakości handlowej określone w przepisach o jakości handlowej oraz dodatkowe wymagania dotyczące tych artykułów jeżeli ich spełnienie zostało zadeklarowane przez producenta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 6.4.II.3. Dla części (zadania) 1 i części (zadania) 2 tj. dotyczy nabiału i mięsa, oświadczenia podmiotu dotyczące realizacji dostaw wyłącznie samochodem typu chłodnia, spełniającym wymagania niezbędne do transportu artykułów spożywczych wymagających warunków chłodniczych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
Czy wadium 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Umowa może być zmieniona na niżej wymienionych warunkach: a) w stosunku zakresu realizacji umowy lub zmiany odpowiednich zapisów umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian, wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy np. zdarzeń losowych, zmiany przepisów, siły wyższej, b) zmiany Wykonawcy któremu zamawiający udzielił zamówienia publicznego w wyniku połączenia, przekształcenia, nabycia podziału, lub upadłości Wykonawcy z zastrzeżeniem, że nowy Wykonawca musi spełniać kryteria udziału w postępowaniu, c) zmiana ceny w przypadku zmiany co najmniej o 3% kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, wówczas zmiana cen jednostkowych o wielkość tegoż wskaźnika, jednak zmiany nie mogą zostać wprowadzone wcześniej niż po jego ogłoszeniu. Zmiana umowy w tym zakresie może być wprowadzona tylko na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających tą zmianę jako podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów. d) zmian ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki. e) zmiany wielkości opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia lub zmiana dostarczanego artykułu na inny – w przypadku wycofania z obrotu na rynku lub zaprzestania produkcji, pod warunkiem zaproponowania produktu równoważnego z zastrzeżeniem niezmienności cen jednostkowych (w przypadku zwiększenia wielkości opakowań) lub ich stosunkowego zmniejszenia ( w przypadku zmniejszenia wielkości opakowań). W przypadku zwiększenia wielkości opakowań bez zmiany cen jednostkowych zmiana umowy dotyczyć będzie tylko gramatury produktu lub jego wymiany na inny, 4. Zmiana umowy, o której mowa w § 14 ust. 4 pkt. a), b), d), e), umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy. 6. Wniosek o zmianę umowy zgłaszany jest drugiej stronie na piśmie minimum 7 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15610000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności z podziałem na 2 zadań (części) tj. artykuły spożywcze i produkty dla niemowląt do placówki Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie tj. do Żłobka nr 9, przy ul. Zelwerowicza 2 w Lublinie, odpowiadającym szczegółowo normom branżowym i ogólnej normie handlowej określonej w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w kosztorysie cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)