Dostawa, montaż i instalacja sprzętu techniczno-biurowego na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Województwo Mazowieckie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592169-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301213006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu techniczno-biurowego na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych.
I. Część I- Zakup w ramach WSJO
Zamówienie w części podstawowej:
1. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A3 typ 1 1 szt.
2. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A3 typ 2 4 szt.
3. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 1 1 szt.
4. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 2 8 szt.
5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 3 3 szt.
6. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 4 1 szt.
7. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A4 typ 1 9 szt.
8. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A4 typ 2 4 szt.
9. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 1 2 szt.
10. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 2 5 szt.
II. Część II- Zakup w ramach UMWM – RPO WM
1. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 1 2 szt.
Zamawiający może skorzystać z całości lub określonej części opcji, o której mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)Zawiadomienie o uruchomieniu opcji zostanie przekazane Wykonawcy na piśmie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5f77063c-d6ac-4396-89d8-f34c29ec8d0d
Biuletyn 592169-N-2020
Zamawiajacy nazwa Województwo Mazowieckie
Regon 15528910000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-719
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 79 100,
Zamawiajacy fax 22 31 41 670
Zamawiajacy email zamowienia@mazovia.pl,
Adres strony url http://www.mazovia.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego w Warszawie 2014-2020 dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i instalacja sprzętu techniczno-biurowego na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny OR-ZW-II.ZP.D.272.56.2020.AP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i instalacja sprzętu techniczno-biurowego na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych. I. Część I- Zakup w ramach WSJO Zamówienie w części podstawowej: 1. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A3 typ 1 1 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A3 typ 2 4 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 1 1 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 2 8 szt. 5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 3 3 szt. 6. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 4 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A4 typ 1 9 szt. 8. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A4 typ 2 4 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 1 2 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 2 5 szt. II. Część II- Zakup w ramach UMWM – RPO WM 1. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 1 2 szt. Zamawiający może skorzystać z całości lub określonej części opcji, o której mowa w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)Zawiadomienie o uruchomieniu opcji zostanie przekazane Wykonawcy na piśmie.
Cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz ust. 5 p.z.p., Wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).3. Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 pkt 12 -23 oraz ust. 5 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 5 stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu, chyba że pełnomocnictwo wynika z innych załączonych do oferty dokumentów.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 1.Ofertę wraz z załącznikami, Wykonawca składa pod rygorem nieważności wyłącznie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego. 2.Zamawiający zaleca, aby w odniesieniu do kwalifikowanego podpisu elektronicznego stosować niniejsze zasady: 1)ofertę należy sporządzić w języku polskim, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne Zamawiający zaleca przede wszystkim stosowanie formatu danych .pdf, 2)dokumenty w formacie innym niż .pdf zaleca się, w miarę możliwości, konwertować do formatu .pdf, 3)ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu dla dokumentów w formacie .pdf zaleca się podpis w formacie PAdES, 4)w przypadku składania dokumentów w formacie innym niż .pdf (np. .doc, .docx), zaleca się stosować podpis w formacie XAdES o typie ZEWNĘTRZNYM. W takim wypadku należy przekazać Zamawiającemu plik z podpisywaną treścią oraz plik z rozszerzeniem XAdES o tej samej nazwie (2 pliki), 5)UWAGA: artykuł 3 pkt 12 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS): "kwalifikowany podpis elektroniczny” oznacza zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego" – w świetle powyższej definicji ePUAP nie jest certyfikowanym podpisem kwalifikowanym. 3.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4.Wraz z ofertą Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego przesyła aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia. 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z Wykonawców w zakresie, w jakim potwierdzają brak podstaw do wykluczenia z postępowania. 6.Dla skutecznego złożenia oświadczenia dokument ten muszą podpisać osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo upoważnione na podstawie odrębnie udzielonego pełnomocnictwa. 7.W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8.Ofertę z załącznikami, w tym oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.ogłoszenia, Wykonawca podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173). 9.Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy. 10.Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, ma prawo zastrzec w swojej ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, uzasadniając jednocześnie fakt zastosowania klauzuli tajemnicy przedsiębiorstwa. 11. Skrót p.z.p. użyty w ogłoszeniu oznacza ustawę z 29.1.2004r. Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz.U.z2019 r., poz. 1843 ze zm.) 12. Skrót SIWZ/specyfikacja użyty w ogłoszeniu oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na platformie zakupowej pod linkiem:https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I- Zakup w ramach WSJO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zamówienie w części podstawowej: 1. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A3 typ 1 1 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A3 typ 2 4 szt. 3. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 1 1 szt. 4. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 2 8 szt. 5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 3 3 szt. 6. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A3 typ 4 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A4 typ 1 9 szt. 8. Urządzenie wielofunkcyjne cz/b formatu A4 typ 2 4 szt. 9. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 1 2 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 2 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II- Zakup w ramach UMWM – RPO WM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121300-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe formatu A4 typ 1- 2 szt.
  

Criterion

Kryteria 3. posiadanie przez producenta urządzeń certyfikatu ISO 14001 lub równoważnego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria 1. cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria 2. termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)