Dostawa interaktywnych monitorów wraz z komputerami typu OPS, sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2020-10-05
Data zakończenia 2020-10-13 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Telewizje,
  • Rejestratory z taśmą magnetyczną,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593251-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301910004, 302313206, 386521001, 386515008, 323321000, 301211004, 386534001, 302132007, 347112006, 323423005, 323246006, 301914008, 397000009, 397114209, 397131004, 397113105, 397111309, 397113624
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA INTERAKTYWNYCH MONITORÓW WRAZ Z KOMPUTERAMI TYPU OPS, SPRZĘTU BIUROWEGO, RTV I AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu, wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9f7a0e9f-4593-47fb-a028-d97030567c3f
Biuletyn 593251-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url https://www.uni.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., ; Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni”; Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres Uniwersytetu Łódzkiego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem Dział Zakupów UŁ - OFERTA na przetarg 99/ZP/2020
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa interaktywnych monitorów wraz z komputerami typu OPS, sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 99/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA INTERAKTYWNYCH MONITORÓW WRAZ Z KOMPUTERAMI TYPU OPS, SPRZĘTU BIUROWEGO, RTV I AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu, wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
Cpv glowny przedmiot 30191000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w do 100 % wartości umowy (części nr 1-4, 6-26) oraz do części nr 5 w zakresie przedmiotu zamówienia do 10 sztuk. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do zakupu całości asortymentu określonego w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ), który jest zamówieniem podstawowym. Zamówienia w ramach opcji realizowane będą sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem zamawiającego (zamówienie opcjonalne). Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać od podpisania umowy do dnia 15.12.2020 r. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie w ramach asortymentu określonego w umowie jako zamówienie podstawowe. Termin realizacji (dostawy) zamówień w ramach opcji – do 14 dni od daty złożenia zamówienia w ramach prawa opcji.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; w przypadku wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu będącego przedmiotem zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt równoważny lub model będący jego technologicznym następcą, pod warunkiem, że posiada on właściwości/spełnia parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) kolumna nr 1. W sytuacji, gdy asortyment równoważny/model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wymienionych w formularzu cenowym - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inny asortyment spełniający ww. wymagania. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego asortymentu wskazując produkt proponowany wraz z zapewnieniem o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę asortymentu; zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2020-10-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231320-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
Zalacznik krotki opis Dostawa 2 zestawów: interaktywny monitor dotykowy RS z uchwytem ściennym i komputerem typu OPS dla monitora dotykowego wraz z montażem i szkoleniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: w częściach nr 1, 2, 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora oraz ekranów elektrycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38651500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: w częściach nr 1, 2, 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów: kamera cyfrowa, statyw, karta pamięci torba - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa projektora - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32332100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa dyktafonu cyfrowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego A3 (wraz z instalacją/montażem) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa wielofunkcyjnego kolorowego urządzenia (kopiarka, skaner, drukarka) (wraz z instalacją/montażem) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30121100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa kserokopiarki kolorowej (wraz z instalacją/montażem oraz szkoleniem z obsługi 1 osoby) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa część nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38653400-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ekranów ramowych (sztywnych) 16:10 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa część nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213200-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa tabletów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa część nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34711200-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „STUDENTS’ POWER – kompleksowy program rozwoju uczelni” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.05.00-IP.08.00-PZ3/18, na podstawie umowy nr POWR.03.05.00-00-Z302/18-00 z dnia 27.12.2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa drona - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa część nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342300-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18, umowa nr POWR.03.01.00-00-KN55/18-00 z dnia 12.12.2018 r.
Zalacznik krotki opis Dostawa mikrofonów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa część nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa telewizorów z uchwytami oraz transmiterem obrazu HD przez sieć IP - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa część nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa niszczarek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa część nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa myjki do mycia okien - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa część nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711420-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa płyt indukcyjnych z dwoma polami grzejnymi - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa część nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa zmywarki do zabudowy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa część nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711310-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa automatycznych ekspresów do kawy - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa część nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711310-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa automatycznego ekspresu ciśnieniowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa część nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa lodówki wolnostojącej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa część nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa chłodziarko-zamrażarek wolnostojących - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa część nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711130-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa chłodziarko-zamrażarki podblatowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa część nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711362-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa kuchenek mikrofalowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa część nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711362-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa kuchenki mikrofalowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa część 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39711362-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa kuchenki mikrofalowej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa część nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa czajnika bezprzewodowego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy)
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)